• O nas
  • Reklama
  • Prywatność
  • Kontakt
42 678 78 78 – 606 78 78 78
SŁUCHAJ NA ŻYWO
piątek, 6 czerwca 2025
  • Zaloguj
Radio Łódź
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
Radio Łódź
LIVE
Brak wyników
View All Result
  • Mariusz Janik
    Mariusz Janik
    Zobacz wszystkie artykuły
  • 5 lutego 2025 18.56
  • 21 lutego 2025 12.40

Oscarowa krańcówka. Przystanek Oscary 2025: najlepsza piosenka, muzyka, dźwięk

Oscarowa krańcówka. Przystanek: Łódź na Oscarach 2025, czyli nie tylko „Dziewczyna z igłą”
Udostępnij na FacebookuTwittnij
Pamiętacie cykl „Oscarowe piosenki”, który w 2023 roku – przed rozdaniem nagród Akademii – był publikowany na łamach naszej strony internetowej? Wówczas przypominaliśmy o największych filmowych przebojach, które zostały (lub nie) nagrodzone złotymi statuetkami.
Cykl „Oscarowa krańcówka” również przystanie na chwilę, by zanurzyć się w piosenkach walczących o uznanie Akademików.

Oscarowa krańcówka – przystanek: najlepsza piosenka

Amerykańska Akademia Filmowa od 1935 roku przyznaje Oscary w kategorii „Najlepsza piosenka oryginalna” – historyczną statuetkę otrzymali twórcy motywu „The Continental” z amerykańskiego filmu muzycznego „Wesoła rozwódka”.
W 2025 roku o nagrody powalczy pięć utworów z czterech filmów – dwa z nich pochodzą z antymusicalu „Emilia Perez”, który rozbił bank nominacji (13). Warto jeszcze podkreślić, że zwycięzcą jest twórca piosenki, a nie wykonawca.

“El Mal”

(Emilia Perez) 

Oscary 2025. Kadr z filmu "Emilia Perez"
Zoe Saldana śpiewająca "El Mal" mat. Gutek Film
Piosenkę, którą można usłyszeć w „Emilii Perez” skomponowało trio: Clement Ducol, Camille Dalmais i Jacques Audiard. Ostatnia dwójka odpowiada także za tekst – napisany w całości w języku hiszpańskim. Po polsku „El Mal” oznacza „Zło”. Rap-rockowy utwór opisuje hipokryzję przestępców, którzy wspierają organizację non-profit założoną przez tytułową bohaterkę filmu.
Jest taniec, jest podskakiwanie na stołach, a wszystkie postaci dookoła są jak kukiełki w japońskim teatrze – mówił o ekranowej wersji piosenki Clement Ducol.

W filmie utwór wykonuje tercet: Zoe Saldana, Karla Sofia Gascon i Camille Dalmais. Zdaniem krytyków jest inspirowany produkcjami rodem z Bollywood. Czy tak faktycznie jest?
Sami oceńcie.
Warto dodać, że „El Mal” zostało już nagrodzone Złotym Globem. 

„Mi Camino”

(Emilia Perez) 

EMILIA PEREZ 12
Selena Gomez mat. Gutek Film
Drugą piosenką stającą w oscarowe szranki jest „Mi Camino”, którą Selena Gomez wspólnie wykonuje z Edgarem Ramirezem.
Za tekst i muzykę w tym przypadku odpowiedzialni są Clement Ducole i Camille Dalmais. Ten utwór również w całości napisany został w języku hiszpańskim i opisuje przeżycia jednej z bohaterek, która chce „kochać siebie taką, jaką jest”. Tytuł można przetłumaczyć jako „Moja droga” – stanowi punkt zwrotny dla postaci Seleny Gomez, gdzie miłość i wrażliwość zderzają się ze sobą.
Autorzy piosenki opowiadali, że ta ewoluowała muzycznie.

Początkowo była bardzo intymna. Z czasem nabrała jednak klimatu starego klubu nocnego – mówili.

Reżyser Jacques Audiard chciał, aby brzmiała, jak hit z lat 80., przy którym tańczyli ludzie w klubie.
EMILIA PEREZ 05 2
Selena Gomez. mat. Gutek Film
Dla francuskiego duetu Clement Ducol i Camille Dalmais to pierwsze oscarowe nominacje.

„Never Too Late”

(Elton John: Never Too Late)

Oscarowym wyjadaczem jest natomiast Elton John, współautor tekstu i muzyki do piosenki „Never Too Late”, którą wykonuje wspólnie z Brandi Carlile.
Amerykanka jest także odpowiedzialna za tekst i kompozycję utworu pochodzącego z dokumentalnego filmu „Elton John: Never Too Late”.
78-letni Brytyjczyk ma już na swoim koncie 2 statuetki, nominowany był dotąd czterokrotnie. Pierwszego Oscara otrzymał w 1994 roku, gdy wspólnie z Timem Rice’em stworzyli ponadczasowy kawałek „Can You Feel the Love Tonight” do animacji „Król Lew”. W tym samym roku wśród nominowanych znalazły się jeszcze dwa inne utwory tego duetu- „Circle of Life” oraz „Hakuna Matata” – oba z kreskówki Walta Disney’a.
Drugi raz Elton John cieszył się ze złotej statuetki na gali w 2019 roku. Razem z Taronem Egertonem wykonał utwór z własnej biografii „Rocketman”. Autorem tekstu zwycięskiego „(I’m Gonna) Love Me Again” był Bernie Taupin.
Teraz brytyjski muzyk połączył siły z Amerykanką Brandi Carlile, przekonując w power balladzie, że w życiu „Nigdy nie jest za późno”, dzieląc się przemyśleniami na temat życia.
To było szalone (…) napisać tekst przed Eltonem Johnem i patrzeć, jak on go pisze – wspominała na łamach Variety Brandi Carlile.

To jest duchowo właściwa rzecz, oparta na tej historii, na tym filmie, na tym człowieku i mężczyznach. Elton jest spektakularnym rocketmanem – dodaje.

„The Journey”

(„Batalion 6888”)

Aż szesnaście nominacji do Oscara na swoim koncie ma Diane Warren. Amerykańska tekściarka i kompozytorka ani razu nie otrzymała jednak statuetki. Co ciekawe, w 2022 roku została wyróżniona Honorowym Oscarem za całokształt twórczości. Teraz jednak ma szansę na nagrodę za piosenkę z filmu „Batalion 6888”.
Zanim jednak o samej piosence, przypomnijmy piętnaście oscarowych porażek Diane Warren:
  • 1987 – „Nothing’s Gonna Stop Us Now” (z komedii romantycznej fantasy „Manekin”) – zwycięzca: „ (I’ve Had) The Time of My Life” z kultowego filmu muzycznego „Dirty Dancing”,
  • 1996 – „ Because You Loved Me” (z melodramatu “Namiętności) – zwycięzca: „You Must Love Me” z biograficznego musicalu „Evita”,
  • 1997 – „How Do I Live” (z filmu sensacyjnego „Con Air – Lot skazańców”) – zwycięzca: „My Heart Will Go On” z katastroficznego melodramatu „Titanic”,
  • 1998 – „I Don’t Want to Miss a Thing” (z filmu katastroficznego „Armaggedon”) – zwycięzca:” „When You Believe” z animacji „Książe Egiptu”,
  • 1999 – „Music of My Heart” (z dramatu muzycznego „Koncert na 50 serc”) – zwycięzca: „You’ll Be in My Heart” z animacji „Tarzan”,
  • 2001 – „There You’ll Be” (z melodramatu wojennego „Pearl Harbor”) – zwycięzca: „If I Didn’t Have You” z animacji „Potwory i spółka”,
  • 2014 – „Grateful” (z melodramatu muzycznego „W świetle jupiterów”) – zwycięzca: „Glory” z politycznego dramatu biograficznego „Selma”,
  • 2015 – „Til It Happens to You” (z filmu dokumentalnego „Pole walki”) – zwycięzca: „Writing’s on the Wall” z bondowskiego filmu sensacyjnego „Spectre”,
  • 2017 – „Stand Up for Something” (z dramatu biograficznego „Marshall”) – zwycięzca: „Remember Me” z animacji „Coco”,
  • 2018 – „I’ll Fight” (z filmu dokumentalnego „RBG”) – zwycięzca: „Shallow” z dramatu muzycznego „Narodziny gwiazdy”,
  • 2019 – „I’m Standing with You” (z dramatu biograficznego „Przypływ wiary) – zwycięzca: wspomniany wcześniej „(I’m Gonna) Love Me Again” z dramatu biograficznego „Rocketman”,
  • 2020 – „Io si (Seen)” (z dramatu „Życie przed sobą”) – zwycięzca: „Fight for You” z dramatu biograficznego „Judasz i Czarny Mesjasz”,
  • 2021 – „Somehow You Do” (z dramatu „Cztery dobre dni) – zwycięzca: „No Time to Die” z bondowskiego filmu sensacyjnego „Nie czas umierać”,
  • 2022 – „Applause” (z komediodramatu „Tell It Like a Woman”) – zwycięzca: „Naatu Naatu” z bollywoodzkiego kina akcji „RRR”,
  • 2023 – „The Fire Inside” (z biograficznego „Flamin’ Hot: Smak sukcesu) – zwycięzca: „What Was I Made For?” z komediodramatu fantasy „Barbie”.
Diane Warren
Diane Warren fot.Coscoscos4
Warto dodać, że Diane Warren jest rekordzistką – kategorii piosenka – pod względem liczby przegranych gal Oscarowych.
W swoim debiucie – w 1987 roku – pracowała nad muzyką i tekstem wspólnie z Albertem Hammondem. W 2015 roku do współpracy zaprosiła Lady Gagę, która trzy lata później sprzątnęła jej Oscara sprzed nosa. Dwukrotnie, bo w 2017 i 2020 roku Amerykanka łączyła siły z Warrenem – za pierwszym razem tercet uzupełniał Common, za drugim Laura Pausini. Pozostałe nominacje były owocem pracy samej Diane Warren.
Czy w 2025 roku 68-letnia artystka, nominowana do nagrody ósmy raz z rzędu (sic!) doczeka się upragnionej statuetki?
Może na to liczyć z powodu Gabrielli Wilson – wykonawczyni utworu „The Journey”. To właśnie ona w 2020 roku wyśpiewała Oscara piosence z filmu „Judasz i Czarny Mesjasz”. Artystka występująca pod pseudonimem H.E.R ma zatem stuprocentową skuteczność w sięganiu po złote statuetki Akademii.
„The Journey”, czyli „Podróż” to utwór utrzymany w konwencji R&B, a jego tekst odzwierciedla zmagania i wyzwania, z którymi mierzy się wiele osób. Podkreśla chwile, w których czujemy, że świat się od nas odwrócił. Piosenka koresponduje również z treścią dramatu wojennego „Batalion 6888” osadzonego w czasach II wojny światowej. Bohaterkami produkcji Tylera Perry’ego są członkinie jedynego w armii USA batalionu składającego się z czarnoskórych kobiet.

Jestem dumna, że mogę brać udział w wydobywaniu na światło dzienne historii tych niesamowitych kobiet – mówiła o „The Journey” i jego związku z filmem Diane Warren.

„Like a Bird”

(„Sing Sing”)

Ostatnim z nominowanych utworów jest „Like a Bird” z wciąż niedostępnego – w szerokiej dystrybucji w Polsce – dramatu więziennego „Sing Sing”. Piosenkę, którą można usłyszeć w napisach końcowych, napisał i skomponował teksański duet Abraham Alexander i Adrian Quesada. Dla obu to pierwsza nominacja do Oscara w karierze. 
“Like a Bird” to wolno nastrajająca soulowa piosenka – co ciekawe, nie została nominowana do Złotego Globu, a branżowy magazyn filmowy Variety nie uwzględnił jej nawet na swojej liście przewidywanych nominacji w kategorii najlepszej piosenki. To największe zaskoczenie w całym zestawieniu. Abraham Alexander określa “Like a Bird” jako „wielką modlitwę stanowiąca tło filmu”.
„Sing Sing” to filmowa opowieść oparta na prawdziwym programie Rehabilitation Through the Arts – w tytułowym więzieniu o zaostrzonym rygorze. Trafia do niego Divine G (Colman Domingo). Mężczyzna odsiaduje wyrok za zbrodnię, której nie popełnił. Odnajduje sens życia, grając w grupie teatralnej u boku innych więźniów.
Który z nominowanych utworów ma największe szanse na złotą statuetkę?
To pytanie zadaliśmy Bartoszowi Florczakowi i Marcinowi Tercjakowi z Redakcji Muzycznej Radia Łódź.
album-art
00:00
1X
Przykro mi, ale nic nie znalazłem.
Proszę wpisać inną frazę
  • "BF o Oscarach".
album-art
00:00
1X
Przykro mi, ale nic nie znalazłem.
Proszę wpisać inną frazę

Nominacje w pozostałych kategoriach:

Najlepsza muzyka
„Dziki robot”
„Emilia Pérez”
„Konklawe”
„The Brutalist”
„Wicked”
Najlepszy dźwięk
„Diuna: Część druga”
„Dziki robot”
„Emilia Pérez”
„Kompletnie nieznany”
„Wicked”
Przy okazji rozważań o muzycznej stronie kinematografii, wspominamy także “Strefę interesów” Jonathana Glazera.
To film, który w 2024 roku zdobył dwa Oscary w kategoriach: Najlepszy Pełnometrażowy Film Międzynarodowy oraz Najlepszy Dźwięk.
Autorem dźwiękowej strony “Strefy”, tak porażającej i zarazem wstrząsającej dla widzów, są
Johnnie Burn i Tarn Willers. 
A jak ich pracę ocenia Marcin Bors,
producent muzyczny, który ma na swoim koncie ma kilkanaście multiplatynowych, platynowych i złotych płyt, a także jest kilkukrotnym zdobywcą nagrody Fryderyka, dwukrotnym laureatem nagrody na festiwalu Dwa Teatry za spektakle ‘Dublin. One way” i “Jeszcze się spotkamy młodsi”?

W filmie Strefa Interesów dźwięk w perfekcyjnej symbiozie z brakiem muzyki staje się pierwszoplanowym bohaterem.
Całkowicie niemym, bezdusznym i chłodnym, a jednak szalenie sugestywnym i emocjonalnym narratorem.
Przypomina o istnieniu równoległej rzeczywistości tuż za murem.
Pozwala zauważać nadjeżdżające pociągi i ciemny dym opuszczający kominy.
Kontrastuje wiosenną atmosferę i mroczne tło.
Dzięki niskim częstotliwościom oddziałującym fizycznie na nasz organizm od pierwszych minut filmu, nie pozwala ani na moment zapomnieć o industrialnym wymiarze zbrodni.

Ale to co dla mnie jest wysublimowanym do granic absurdu majstersztykiem – opowiada o losach osób żyjących za murem.

Bo gdy jesteśmy w innym miejscu lub innej epoce (pamiętacie współczesna scenę z Oświęcimskiego muzeum) tych dźwięków, podobnie jak osób za muru, już nie ma.

Czytaj także: Oscarowa krańcówka. Przystanek: Łódź na Oscarach 2025, czyli nie tylko „Dziewczyna z igłą”
Zapraszamy na filmową podróż na falach eteru i Internetu. To nie będzie film drogi, a przygoda, dzięki której będziecie doskonale przygotowani do oscarowej gali i przede wszystkim dobrze poinformowani o tym, co się dzieje w światowej kinematografii. Pod opieką Agaty Gwizdały, która prowadzi audycję „Agata i film” oraz filmoznawcy Mariusza Janika, internetowego Ninja, dowiecie się wszystkiego o twórcach nominowanych filmów, a także będziecie mieli szansę wygrać podwójny voucher do Kina Charlie wraz z przejazdem taxi.
Poczujecie się jak gwiazdy!
Oscary to najważniejsza nagroda filmowa świata, a zatem nie przegapcie ciekawostek, informacji, rekomendacji, recenzji i wskazówek. Oscarowa krańcówka – zapinajcie pasy i jedziemy przez HollyŁódź do Hollywood. Przystanki w środku tygodnia i w soboty o godz. 16:00 w audycji „Agata i film”.
A niedziela? W niedzielę idźcie do kina!
oprac. em 

Wartoprzeczytać

Grot Budowlani Łódź z hitowym transferem. Bruna Honorio zagra w Łodzi

PGE Grot Budowlani Łódź sięgają po mistrzynię Polski. Hit transferowy w Tauron Lidze

6 czerwca 2025
Angel Baena trafi do Widzewa? 24-letni Hiszpan na celowniku łódzkiego klubu

Angel Baena trafi do Widzewa? Łodzianie rywalizują o 24-letniego Hiszpana z beniaminkiem ekstraklasy

6 czerwca 2025
Pogoda na piątek, 6 czerwca

Pogoda na piątek. Ciepło, ale możliwe burze

6 czerwca 2025
Joanna Ochelska-Mierzejewska, fot. Konrad Ciężki

Co Politechnika Łódzka oferuje studentom? „Ponad 4 tysiące miejsc na I roku i 2 nowe kierunki” [WIDEO]

5 czerwca 2025

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi: 5 lutegoEmilia Perezfilmoscarowa krańcówkaoscarowe piosenkiOscary 2025oscary najlepsza piosenkaoscary najlepszy dźwiękWiadomości Łódź
Poprzedni artykuł

Zbudujmy rodzinę. Różnice między pieczą zastępczą a adopcją [PODCAST]

Następny artykuł

Łódzkie, jestem stąd. Anna Ciszowska. Tworzy spektakle, które często poruszają do łez [PODCAST]

Następny artykuł
Anna Ciszowska. Tworzy spektakle, które często poruszają do łez

Łódzkie, jestem stąd. Anna Ciszowska. Tworzy spektakle, które często poruszają do łez [PODCAST]

Marcin Szmaja fot. Konrad Ciezki

Schrony w Łodzi zostaną zinwentaryzowane. W planie budowa nowych

Radio Łódź

  • Zasięg i częstotliwości
  • Historia Radia Łódź
  • Kalendarium Radia Łódź
  • Polityka prywatności
  • BIP
  • Rada programowa
  • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
  • Kontakt

Do pobrania

  • Księga Znaku Radio Łódź
  • LOGO Radio Łódź [PDF]
  • Księga Znaku Radio Łódź Nad Wartą
  • LOGO Radio Łódź Nad Wartą [PDF]

Warto przeczytać

Grot Budowlani Łódź z hitowym transferem. Bruna Honorio zagra w Łodzi

PGE Grot Budowlani Łódź sięgają po mistrzynię Polski. Hit transferowy w Tauron Lidze

6 czerwca 2025
Angel Baena trafi do Widzewa? 24-letni Hiszpan na celowniku łódzkiego klubu

Angel Baena trafi do Widzewa? Łodzianie rywalizują o 24-letniego Hiszpana z beniaminkiem ekstraklasy

6 czerwca 2025

BIP

  • BIP Radio Łódź
  • Informacje ogólne o spółce
  • Struktura Radia Łódź
  • Władze spółki
  • Akcjonariusze
  • Organy opiniodawczo – doradcze
  • Udostępnianie informacji
  • Dokumenty
  • Środki publiczne
  • Ogłoszenia publiczne
  • Instrukcja obsługi BIP

© 2012-2024 Radio Łódź

Witaz ponownie!

Sign In with Facebook
Sign In with Google
Sign In with Linked In
OR

Zaloguj się poniżej do swojego konta

Zapomniane hasło?

Przypomnij hasło

Please enter your username or email address to reset your password.

Zaloguj

Dodaj nową listę

Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności

© 2012-2024 Radio Łódź

Ta strona korzysta z plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności.
{{playListTitle}}
  • {{ index + 1 }}
    {{ track.track_title }} {{ track.track_artist }} {{ track.album_title }} {{ track.length }}
artwork-hover Player Audio Artwork
{{list.tracks[currentTrack].track_title}}{{list.tracks[currentTrack].track_artist && typeof sonaar_music.option.show_artist_name != 'undefined' ? ' ' + sonaar_music.option.artist_separator + ' ' + list.tracks[currentTrack].track_artist:''}}
{{list.tracks[currentTrack].album_title}}
{{ list.tracks[currentTrack].album_title }}
Player Audio Artwork
{{list.tracks[currentTrack].track_title}}
{{list.tracks[currentTrack].track_artist }}
{{classes.speedRate}}X
Player Audio Artwork
{{list.tracks[currentTrack].track_title}}
{{list.tracks[currentTrack].track_artist }}
{{ cta['store-name'] }}
Przejdź do treści
Otwóz pasek narzędzi Dostępność

Dostępność

  • Zwiększ tekstZwiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Czarno-białeCzarno-białe
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • NegatywNegatyw
  • Lekkie tłoLekkie tło
  • Podkreślone odsyłaczePodkreślone odsyłacze
  • Czytelny tekstCzytelny tekst
  • Reset Reset
spinner
spinner
ładuj więcej