To jest temat. Humor w reklamie. Kto kupuje dla uśmiechu?
Reklamy zabarwione humorem mają swoją zwolenników. Ci, którzy kupują z uśmiechem, są zazwyczaj singlami poszukującymi drugiej połówki. To często także osoby po rozwodach, które chętnie poszukują w internecie takich haseł, jak np. “udana randka”. To one są gotowe najwięcej zapłacić za humor w reklamie.
O zaskakujących wynikach badań naukowych opowiada dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak z Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ.
00:00
1X
Przykro mi, ale nic nie znalazłem.
Proszę wpisać inną frazę
W programie podejmujemy tematy ważne dla mieszkańców Łodzi i regionu. Te dotyczące spraw społecznych i obywatelskich, edukacji i jej problemów, kwestii uzależnień, chorób cywilizacyjnych dotykających zarówno dzieci, młodzieży jak i dorosłych. W studiu pojawiają się eksperci, przedstawiciele fundacji, stowarzyszeń i różnych organizacji. O godz. 12:10 “To jest temat” ma formę rozmów krótszych, ale od godz. 20 do 21 zapraszamy na drugą odsłonę cyklu “To jest temat”, gdzie jest to czas na pogłębione refleksje oraz dyskusję.
op. DM