Rewolucji 1905 r. nadal przejezdna
Najpierw informują, że zamykają ulicę, potem się rozmyślają – łódzki standard w przypadku inwestycji. Od 18 kwietnia, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Zarząd Dróg i Transportu, zamknięty miał być odcinek Rewolucji 1905 r. od Kilińskiego do Sterlinga. Powód? Wykonawca modernizacji Rewolucji 1905 r. miał układać ostatnią warstwę asfaltu nie połówkowo, ale po całości jezdni. Założenie słuszne, ale w sobotę nadal nowa nawierzchnia była ułożona tylko na połówce drogi. Do tego wysokość nowego asfaltu był równa ze studzienkami oraz wjazdem do nowego akademika, co by wskazywało, że kolejna warstwa masy raczej już nie zostanie wylana.
Oznakowanie na POW pozostawia wiele do życzenia
Co więcej, w sobotę auta jeździły po remontowanym odcinku w jednym kierunku, co oznacza – Rewolucji 1905 r. nadal przejezdna. Natomiast na POW kierowcy analizowali oznakowanie w różny sposób. Chociaż przy wjeździe na POW od strony Jaracza wisi zakaz wjazdu, to nie jest on za bardzo widoczny dla kierowców jadących Jaracza. Zakaz skrętu z Jaracza w POW był umieszczony tylko po lewej stronie jezdni, a żeby obowiązywał, powinien wisieć po prawej. I owszem, taki znak był zamontowany w sobotę, ale jego tarcza została ustawiona do przejścia dla pieszych. Wskazywał więc on pieszym zakaz skrętu w prawo w Jaracza.
Kierowcom trudno interpretować oznakowanie, tym bardziej, że nadal znaki na POW wiszą dla obu kierunków jazdy m.in. zakaz postoju. I chociaż ZDiT informuje o wprowadzeniu nowej organizacji ruchu, to wykonawca Zarządu Inwestycji Miejskich najwyraźniej wcale się do niej nie dostosowuje. W ten sposób Rewolucji 1905 r. nadal przejezdna, a na POW tylko czekać aż dojdzie do wypadku.