Za nami druga edycja dobroczynnej akcji niesienia pomocy potrzebującym i samotnym seniorom.
„Pomagamy Wygrywamy Wielkanocny koszyk Studia Radia Łódź wypełnia Lidl Polska”!
Święta Wielkiej Nocy to czas, który wzbudza w naszych sercach nadzieję, radość i chęć dzielenia się tym co mamy z innymi. W duchu tej pięknej tradycji, Radio Łódź we współpracy z Lidl Polska oraz Fundacją W CZŁOWIEKU WIDZIEĆ BRATA, przeprowadziło akcję wsparcia seniorów podczas przygotowań do tegorocznego świętowania.
Wielkanocne Studio Radia Łódź z Lidl Polska to akcja dobroczynna, która nie tylko rozpala wiosenne uczucia, ale także mobilizuje wrażliwych ludzi do działania. Sprawia, że okazywanie pomocy starszym i potrzebującym bardzo pozytywnie nas samych nastraja.
Przez współpracę Radia Łódź z Lidl Polska, jako głównym sponsorem, tworzymy wyjątkową atmosferę i rodzaj przedświątecznej tradycji, w której troska o innych i wrażliwość na potrzeby i problemy seniorów, jest równie ważna, jak nasze własne przedświąteczne zabieganie o to, aby jak najlepiej przygotować się do Wielkanocy.