Spółka Łódzkie Nieruchomości, administrująca zrewitalizowanymi lokalami m.in. na ul. Włókienniczej, uruchomiła centralę telefoniczną dla mieszkańców.
Na ten moment jako administracja, jako zarządca wprowadziliśmy tak zwaną wirtualną centralę, czyli jest telefon do spółki, pod który można zadzwonić. Działa to w ten sposób, że połączenia są przekierowywane, jeśli jeden administrator nie może odebrać, jest przekierowywanie do drugiego – mówi prezes spółki, Mariusz Łysio.
To sposób na rozwiązanie problemów komunikacyjnych, z którymi lokatorzy i najemcy mierzą się od miesięcy. I, jak mówili lokatorzy, nie mogli dodzwonić się do administracji, aby zgłosić usterki i problemy.
Dodzwonić się do tej administracji to jest cud, ludzie tak na to narzekają – mówi jedna z najemczyń.
W pięknych z zewnątrz, zrewitalizowanych na Włókienniczej kamienicach, lokatorzy i najemcy od miesięcy skarżą się m.in. na wilgoć, grzyba, usterki hydrauliczne, krzywą kostkę brukową czy niedziałające drzwi.