Spot na 600-lecie Łodzi
Autorzy barwnej relacji w 45 sekund zaprezentowali najważniejsze punkty historii, dzięki którym miasto rozwinęło się do dzisiejszej skali. Spot na 600-lecie Łodzi stworzyła międzynarodowa ekipa filmowa, kierowana przez Piotra Dzięcioła z OPUS Film
– Scena została nakręcona na hali z aktorami. A to Wszystko, co widzimy w tle, to jest zbudowana Łódź w 3D. Tak samo z Manufakturą, którą później zobaczymy z aktorami. To wszystko zostało stworzone w komputerze – podkreśla Piotr Dzięcioł.
Posłuchaj:
Sfinansowany przez ŁOT
Trwający niecałą minutę film, promujący miasto, kosztował ponad 420 tysięcy złotych. Środki na jego produkcję przekazała Łódzka Organizacja Turystyczna, znana między innymi z oprowadzania wycieczek po mieście czy organizowania koncertów na ulicy Piotrkowskiej.