• O nas
  • Reklama
  • Prywatność
  • Kontakt
42 678 78 78 – 606 78 78 78
sobota, 25 marca 2023
  • Zaloguj
  • Wiadomości
    • Kryminalne
    • Wojna na Ukrainie
  • Sport
    • Mundial 2022
  • Na sygnale
  • Zdrowie
  • Kultura
  • Audycje
    • Gość po 8
    • Reportaże
    • Forum Rolnika
    • Historia Pewnej Piosenki
    • Jestem EKO
    • Kalendarium muzyczne Radia Łódź
    • Login
    • Nasze Dzieci
    • Radio Łódź na wieczór
    • Strefa kibica w Radiu Łódź
    • Szkiełko i oko
    • Zdrowym być
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Ramówka
    • BIP
    • Polityka prywatności
  • Inne
    • Drogi
    • Motoryzacja
    • Edukacja
    • Ekologia
    • Historia
    • Interwencje
    • Komunikacja
    • Lifestyle
    • Motoryzacja
    • Polityka
    • Religia
    • Społeczeństwo
    • Technologie
Bez wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Radio Łódź
AUTOPROMOCJA
SŁUCHAJ NA ŻYWO
  • Wiadomości
    • Kryminalne
    • Wojna na Ukrainie
  • Sport
    • Mundial 2022
  • Na sygnale
  • Zdrowie
  • Kultura
  • Audycje
    • Gość po 8
    • Reportaże
    • Forum Rolnika
    • Historia Pewnej Piosenki
    • Jestem EKO
    • Kalendarium muzyczne Radia Łódź
    • Login
    • Nasze Dzieci
    • Radio Łódź na wieczór
    • Strefa kibica w Radiu Łódź
    • Szkiełko i oko
    • Zdrowym być
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Ramówka
    • BIP
    • Polityka prywatności
  • Inne
    • Drogi
    • Motoryzacja
    • Edukacja
    • Ekologia
    • Historia
    • Interwencje
    • Komunikacja
    • Lifestyle
    • Motoryzacja
    • Polityka
    • Religia
    • Społeczeństwo
    • Technologie
Bez wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Radio Łódź
LIVE
Bez wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • 29 grudnia 2022 15.48

Słowa kluczowe pod lupą. Eksperci radzą jak dobierać frazy, żeby sprzedawać w Google

Słowa kluczowe pod lupą. Eksperci radzą jak dobierać frazy, żeby sprzedawać w Google

afterweb.pl

Cały ekosystem marketingowej odsłony wyszukiwarki Google oparty jest na słowach kluczowych. To właśnie frazy stanowią swego rodzaju spoiwo pomiędzy użytkownikiem sieci, czyli potencjalnym Klientem a Tobą – przedsiębiorcą poszukującym nowych partnerów biznesowych. Wspólnie ze specjalistami za agencji reklamowej AFTERWEB przygotowaliśmy poradnik, w którym pokażemy jak dobierać hasła do promowania witryny, aby móc na nich realnie zarabiać. Jesteśmy wręcz przekonani, że o kilku obowiązkowych punktach z tej listy nawet nie wiedziałeś! Chwytaj więc za notes i zapisz najważniejsze sugestie. Czas na prawdziwą rewolucję w Twoim marketingu.

Udostępnij na FacebookuTwittnij

Generyczność czy transakcyjność? Rozwiązujemy popularny problem ze słowami kluczowymi

Niezależnie od tego, czy realizujesz kampanie sponsorowane Google Ads czy Twoim konikiem jest pozycjonowanie stron internetowych. W obu przypadkach, abyś mógł powiedzieć o maksymalnym efekcie, musisz zadbać o swoje słowa kluczowe. I tutaj przedsiębiorcy spotykają się z pierwszą oraz jednocześnie najtrudniejszą przeszkodą. Lepiej postawić na mocno generyczne hasła czy na nieco mniej popularne, ale bardziej transakcyjne określenia? Odpowiedź jest bajecznie prosta. Marząc o mnożeniu dotychczasowych zysków, prowadzona przez Ciebie promocja w wyszukiwarce powinna opierać się o słowa kluczowe transakcyjne, ponieważ w ten sposób eliminujesz ryzyko docierania do Klientów nienastawionych jeszcze na zakup produktu bądź zamówienie konkretnej usługi. To właśnie tego typu frazy odpowiedzialne są za generowanie konwersji. Pierwszy z wymienionych wcześniej modeli haseł idealnie sprawdzi się w przypadku zwiększania popularności brandu, ale w skutecznych działaniach reklamowych sprzedaż powinna być Twoim nadrzędnym celem!

„Do wyboru najbardziej intratnych słów kluczowych, doświadczeni specjaliści polecają narzędzie Planer Słów Kluczowych, zupełnie za darmo udostępniane przez Google. Dzięki takiej usłudze masz szansę nie tylko na zweryfikowanie potencjału wybranych wcześniej haseł, ale również na dodanie do banku słów kolejnych, rekomendowanych przez algorytm fraz. Oprogramowanie przyda się nie tylko przy pozycjonowaniu stron internetowych, ale także podczas realizacji Google Ads, gdzie na starcie otrzymasz informację o ewentualnym koszcie poszczególnych słów w systemie PPC.”

Źródło: Afterweb.pl

Profesjonalne pozycjonowanie stron i kampanie Google Ads lubią targetowanie reklam

A zrobisz to przez… Tak właśnie, przez słowa kluczowe. Wystarczy dodać człon geolokalizacyjny do pozycjonowanej frazy lub haseł wykorzystywanych w Google Ads, aby po pierwsze zauważalnie zoptymalizować budżet reklamowy, a po drugie – zacząć w końcu docierać do Klientów najbardziej zdecydowanych na zakup produktu bądź usługi. Zwłaszcza, jeżeli prowadzisz działalność tylko na określonym terenie. Wówczas wręcz musisz docierać do potencjalnych partnerów biznesowych na zasadzie lokalnego SEO bądź regionalnych kampanii Google Ads. Wyobraź sobie sytuację, kiedy to komunikat promocyjny dla usługi wykonywanej w mieście Warszawa wyświetlany jest internaucie ze Szczecina. Szansa na pozyskanie Klienta w ten sposób jest bardzo mała. To właśnie z tego powodu tak istotnym elementem skutecznej strategii reklamowej w wyszukiwarce są frazy z dodatkiem członów geolokalizacji.

Warto przeczytać

Kamper Grand California – funkcjonalny dom na kółkach

Kamper Grand California – funkcjonalny dom na kółkach

1 dzień temu
Przedpokój, który spełnia swoją funkcję

Przedpokój, który spełnia swoją funkcję

3 dni temu
Tagi: artykuł sponsorowany
afterweb.pl

Najnowsze artykuły

„Przyszłość to Polska”: Wicepremier Piotr Gliński spotkał się łodzianami

„Przyszłość to Polska”: Wicepremier Piotr Gliński spotkał się łodzianami [ZDJĘCIA]

Michał Malinowski
25 marca 2023

„Z operą przez łódzkie” - nowa inicjatywa samorządu województwa łódzkiego

„Z operą przez łódzkie” – nowa inicjatywa samorządu województwa łódzkiego

Katarzyna Grabowska
25 marca 2023

Wojewódzki dzień sołtysa w Skierniewicach

Wojewódzki dzień sołtysa w Skierniewicach

Katarzyna Grabowska
25 marca 2023

Jubileusz diecezji łowickiej

Jubileusz diecezji łowickiej

Katarzyna Grabowska
25 marca 2023

Wczytaj więcej
Poprzedni artykuł

Kolęda w Łódzkiem. Mieszkańcy przyjmą księdza z wizytą duszpasterską?

Następny artykuł

Milion gości w łódzkim Orientarium

Następny artykuł
łódzkim orientarium

Milion gości w łódzkim Orientarium

Pierwsza świąteczna jadłodajnia stanęła w Sieradzu

Pierwsza świąteczna jadłodajnia stanęła w Sieradzu

Radio Łódź

  • Zasięg i częstotliwości
  • Historia Radia Łódź
  • Kalendarium Radia Łódź
  • Patronat medialny Radia Łódź
  • Polityka prywatności
  • BIP
  • Kontakt

Audycje i podcasty

  • Ekonomia na co dzień
  • Forum Rolnika
  • Gość po 8 – Rozmowa dnia
  • Jestem EKO
  • Login
  • Reportaże
  • Szkiełko i oko
  • Zdrowym być

Warto przeczytać

„Przyszłość to Polska”: Wicepremier Piotr Gliński spotkał się łodzianami

„Przyszłość to Polska”: Wicepremier Piotr Gliński spotkał się łodzianami [ZDJĘCIA]

25 marca 2023
„Z operą przez łódzkie” - nowa inicjatywa samorządu województwa łódzkiego

„Z operą przez łódzkie” – nowa inicjatywa samorządu województwa łódzkiego

25 marca 2023

Sponsorowane

  • Pracuj.pl
  • the:Protocol

BIP

  • BIP Radio Łódź
  • Informacje ogólne o spółce
  • Struktura Radia Łódź
  • Władze spółki
  • Akcjonariusze
  • Organy opiniodawczo – doradcze
  • Udostępnianie informacji
  • Dokumenty
  • Środki publiczne
  • Ogłoszenia publiczne
  • Instrukcja obsługi BIP

© 2012-2023 Radio Łódź
Artykuły archiwalne - stara wersja strony

Bez wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wiadomości
    • Kryminalne
    • Wojna na Ukrainie
  • Sport
    • Mundial 2022
  • Na sygnale
  • Zdrowie
  • Kultura
  • Audycje
    • Gość po 8
    • Reportaże
    • Forum Rolnika
    • Historia Pewnej Piosenki
    • Jestem EKO
    • Kalendarium muzyczne Radia Łódź
    • Login
    • Nasze Dzieci
    • Radio Łódź na wieczór
    • Strefa kibica w Radiu Łódź
    • Szkiełko i oko
    • Zdrowym być
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Ramówka
    • BIP
    • Polityka prywatności
  • Inne
    • Drogi
    • Motoryzacja
    • Edukacja
    • Ekologia
    • Historia
    • Interwencje
    • Komunikacja
    • Lifestyle
    • Motoryzacja
    • Polityka
    • Religia
    • Społeczeństwo
    • Technologie

© 2012-2023 Radio Łódź
Artykuły archiwalne - stara wersja strony

Witamy ponownie!

Zaloguj się przez Facebook
Zaloguj się przez Google
Zaloguj przez Linked In
LUB

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniałeś hasło?

Odzyskiwanie hasła

Podaj nazwę użytkownika lub adres e-mail konta, dla którego chcesz zresetować hasło.

Zaloguj

Dodaj nową listę

Skip to content
Otwóz pasek narzędzi Dostępność

Dostępność

  • Zwiększ tekstZwiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Czarno-białeCzarno-białe
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • NegatywNegatyw
  • Lekkie tłoLekkie tło
  • Podkreślone odsyłaczePodkreślone odsyłacze
  • Czytelny tekstCzytelny tekst
  • Reset Reset