• O nas
  • Reklama
  • Prywatność
  • Kontakt
42 678 78 78 – 606 78 78 78
SŁUCHAJ NA ŻYWO
czwartek, 22 maja 2025
  • Zaloguj
Radio Łódź
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
Radio Łódź
LIVE
Brak wyników
View All Result
  • 29 grudnia 2022 15.48

Słowa kluczowe pod lupą. Eksperci radzą jak dobierać frazy, żeby sprzedawać w Google

Słowa kluczowe pod lupą. Eksperci radzą jak dobierać frazy, żeby sprzedawać w Google

afterweb.pl

Cały ekosystem marketingowej odsłony wyszukiwarki Google oparty jest na słowach kluczowych. To właśnie frazy stanowią swego rodzaju spoiwo pomiędzy użytkownikiem sieci, czyli potencjalnym Klientem a Tobą – przedsiębiorcą poszukującym nowych partnerów biznesowych. Wspólnie ze specjalistami za agencji reklamowej AFTERWEB przygotowaliśmy poradnik, w którym pokażemy jak dobierać hasła do promowania witryny, aby móc na nich realnie zarabiać. Jesteśmy wręcz przekonani, że o kilku obowiązkowych punktach z tej listy nawet nie wiedziałeś! Chwytaj więc za notes i zapisz najważniejsze sugestie. Czas na prawdziwą rewolucję w Twoim marketingu.

Generyczność czy transakcyjność? Rozwiązujemy popularny problem ze słowami kluczowymi

Niezależnie od tego, czy realizujesz kampanie sponsorowane Google Ads czy Twoim konikiem jest pozycjonowanie stron internetowych. W obu przypadkach, abyś mógł powiedzieć o maksymalnym efekcie, musisz zadbać o swoje słowa kluczowe. I tutaj przedsiębiorcy spotykają się z pierwszą oraz jednocześnie najtrudniejszą przeszkodą. Lepiej postawić na mocno generyczne hasła czy na nieco mniej popularne, ale bardziej transakcyjne określenia? Odpowiedź jest bajecznie prosta. Marząc o mnożeniu dotychczasowych zysków, prowadzona przez Ciebie promocja w wyszukiwarce powinna opierać się o słowa kluczowe transakcyjne, ponieważ w ten sposób eliminujesz ryzyko docierania do Klientów nienastawionych jeszcze na zakup produktu bądź zamówienie konkretnej usługi. To właśnie tego typu frazy odpowiedzialne są za generowanie konwersji. Pierwszy z wymienionych wcześniej modeli haseł idealnie sprawdzi się w przypadku zwiększania popularności brandu, ale w skutecznych działaniach reklamowych sprzedaż powinna być Twoim nadrzędnym celem!

„Do wyboru najbardziej intratnych słów kluczowych, doświadczeni specjaliści polecają narzędzie Planer Słów Kluczowych, zupełnie za darmo udostępniane przez Google. Dzięki takiej usłudze masz szansę nie tylko na zweryfikowanie potencjału wybranych wcześniej haseł, ale również na dodanie do banku słów kolejnych, rekomendowanych przez algorytm fraz. Oprogramowanie przyda się nie tylko przy pozycjonowaniu stron internetowych, ale także podczas realizacji Google Ads, gdzie na starcie otrzymasz informację o ewentualnym koszcie poszczególnych słów w systemie PPC.”

Źródło: Afterweb.pl

Profesjonalne pozycjonowanie stron i kampanie Google Ads lubią targetowanie reklam

A zrobisz to przez… Tak właśnie, przez słowa kluczowe. Wystarczy dodać człon geolokalizacyjny do pozycjonowanej frazy lub haseł wykorzystywanych w Google Ads, aby po pierwsze zauważalnie zoptymalizować budżet reklamowy, a po drugie – zacząć w końcu docierać do Klientów najbardziej zdecydowanych na zakup produktu bądź usługi. Zwłaszcza, jeżeli prowadzisz działalność tylko na określonym terenie. Wówczas wręcz musisz docierać do potencjalnych partnerów biznesowych na zasadzie lokalnego SEO bądź regionalnych kampanii Google Ads. Wyobraź sobie sytuację, kiedy to komunikat promocyjny dla usługi wykonywanej w mieście Warszawa wyświetlany jest internaucie ze Szczecina. Szansa na pozyskanie Klienta w ten sposób jest bardzo mała. To właśnie z tego powodu tak istotnym elementem skutecznej strategii reklamowej w wyszukiwarce są frazy z dodatkiem członów geolokalizacji.

Wartoprzeczytać

Moda dziecięca na wiosnę 2025: Najlepsze trampki dla aktywnych dzieci

Moda dziecięca na wiosnę 2025: Najlepsze trampki dla aktywnych dzieci

21 maja 2025
Jak sparować smartwatch ze smartfonem? Poradnik krok po kroku

Jak sparować smartwatch ze smartfonem? Poradnik krok po kroku

19 maja 2025
Wybór producenta styropianu – na co zwrócić uwagę

Wybór producenta styropianu – na co zwrócić uwagę

19 maja 2025
IT Recruitment Poland

Try IT Recruitment in Poland and find the right tech talents

16 maja 2025
Tagi: artykuł sponsorowany
Poprzedni artykuł

Kolęda w Łódzkiem. Mieszkańcy przyjmą księdza z wizytą duszpasterską?

Następny artykuł

Milion gości w łódzkim Orientarium

Następny artykuł
łódzkim orientarium

Milion gości w łódzkim Orientarium

Pierwsza świąteczna jadłodajnia stanęła w Sieradzu

Pierwsza świąteczna jadłodajnia stanęła w Sieradzu

Radio Łódź

  • Zasięg i częstotliwości
  • Historia Radia Łódź
  • Kalendarium Radia Łódź
  • Polityka prywatności
  • BIP
  • Rada programowa
  • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
  • Kontakt

Do pobrania

  • Księga Znaku Radio Łódź
  • LOGO Radio Łódź [PDF]
  • Księga Znaku Radio Łódź Nad Wartą
  • LOGO Radio Łódź Nad Wartą [PDF]

Warto przeczytać

Pogoda na czwartek. Znowu może popadać

Pogoda na czwartek. Znowu może popadać

22 maja 2025
To Jest Temat Skandal W Sztuce Anna Groblinska Fot Sebastian Szwajkowski 4

To jest temat. Skandal w sztuce [PODCAST]

21 maja 2025

BIP

  • BIP Radio Łódź
  • Informacje ogólne o spółce
  • Struktura Radia Łódź
  • Władze spółki
  • Akcjonariusze
  • Organy opiniodawczo – doradcze
  • Udostępnianie informacji
  • Dokumenty
  • Środki publiczne
  • Ogłoszenia publiczne
  • Instrukcja obsługi BIP

© 2012-2024 Radio Łódź

Witaz ponownie!

Sign In with Facebook
Sign In with Google
Sign In with Linked In
OR

Zaloguj się poniżej do swojego konta

Zapomniane hasło?

Przypomnij hasło

Please enter your username or email address to reset your password.

Zaloguj

Dodaj nową listę

Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności

© 2012-2024 Radio Łódź

Ta strona korzysta z plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności.
Przejdź do treści
Otwóz pasek narzędzi Dostępność

Dostępność

  • Zwiększ tekstZwiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Czarno-białeCzarno-białe
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • NegatywNegatyw
  • Lekkie tłoLekkie tło
  • Podkreślone odsyłaczePodkreślone odsyłacze
  • Czytelny tekstCzytelny tekst
  • Reset Reset
spinner
spinner
ładuj więcej