Przejazd kolejowy w Pabianicach wciąż z rogatkami
Mieszkańcy Pabianic od lat zabiegają o przebudowę przejazdu kolejowego na ulicy Lutomierskiej. To charakterystyczny przejazd z podjazdem pod górę na nasyp kolejowy. Znajduje się on w ciągu drogi krajowej nr 71, łączącej Pabianice i Zgierz. Co kilkanaście minut rogatki opadają. Jak relacjonują mieszkańcy, jedna taka sytuacja w godzinach szczytu potrafi skutecznie zablokować ruch drogowy w okolicy. Domagają się w związku z tym budowy tunelu.
PKP PLK informują jednak, że zamiast tunelu będzie modernizacja istniejącej już infrastruktury. Prace na przejeździe kolejowym mają być prowadzone w 2026 roku. Łączny koszt to ponad 3 miliony złotych.
Posłuchaj i dowiedz się więcej:
00:00
1X
Przykro mi, ale nic nie znalazłem.
Proszę wpisać inną frazę
Komentowane 9
Nie znoszę ludzi narzekający, jednak pierwszy raz wypowiem się jak malkontent… nie wierzę że ta modernizacja coś dobrego wniesie tylko tunel mógłby tu załatwić sprawę. Aktualnie za torami mieszka tak dużo rodzin, że ten projekt powinien wreszcie zostać zrealizowany. Łódź przez pół miasta ciągnie tunel a u nas niestety nie ma kto wziąć na swoje barki tematu aby go przeforsować.
Zbudoeali przestanek zamiast zrobić od wielu lat ovzekiwany tunel który pozwoliłby uniknąć korkóe z Partzanckiej Katnisxewickiej z dwóch
stron oraz Litomierskiej ale każdy na zgrodzie równy wojewodzie jak umyślili tak xrobili sny wydać kaze tylko bez głowy.
Zbudoeali przestanek zamiast zrobić od wielu lat ovzekiwany tunel który pozwoliłby uniknąć korkóe z Partzanckiej Katnisxewickiej z dwóch
stron oraz Litomierskiej ale każdy na zgrodzie równy wojewodzie jak umyślili tak xrobili sny wydać kaze tylko bez głowy.
Habura krzyczał na dniach Pabianic że będzie wiadukt. Jakim trzeba być zjebem żeby takie rzeczy deklarować 😂
Wystarczy zalozyc rogatki elektroniczne
Będą działać tak samo jak z dróżnikiem do tej pory a nawet gorzej bo dróżnik jest w stanie kierować ruchem i obsłużyć ręcznie w przypadku awarii a przy automatach ktoś musi przyjechać co zajmuje dłużej
Wystarczyłoby aby nie zamykali przejazdu 5 minut przed nadjeżdżającym pociągiem i korków nie będzie.
Po co komu modernizacja za 3 miliony, skoro nie udrożni przejazdu?
Po co komu m9dernizacja za 3 miliony, skoro nie udrożni przejazdu?