• O nas
  • Reklama
  • Prywatność
  • Kontakt
42 678 78 78 – 606 78 78 78
SŁUCHAJ NA ŻYWO
piątek, 30 maja 2025
  • Zaloguj
Radio Łódź
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
Radio Łódź
LIVE
Brak wyników
View All Result
  • Damian Grosicki
    Damian Grosicki
    Zobacz wszystkie artykuły
  • 23 sierpnia 2023 20.21
  • 23 sierpnia 2023 22.54

Protest w Justynowie. Nauczyciele i rodzice domagają się dymisji dyrektor szkoły [ZDJĘCIA]

Protest w Justynowie. Nauczyciele i rodzice uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi im. Jana Brzechwy żądają dymisji dyrektor Ewy Dereckiej. Jako główny powód podają niestosowne zachowanie szefowej placówki przede wszystkim względem pracowników.
Protest w Justynowie. Nauczyciele i rodzice domagają się dymisji dyrektor szkoły

Damian Grosicki

Udostępnij na FacebookuTwittnij

Protest w Justynowie. Chcą dymisji dyrektor szkoły

Nauczyciele i rodzice uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi im. Jana Brzechwy żądają dymisji dyrektor Ewy Dereckiej. Jako główny powód podają niestosowne zachowanie szefowej placówki przede wszystkim względem pracowników.

Podstawą do tego są działania mobbingowe, niestosowanie się do przepisów kodeksu pracy, upokarzające komentarze w stosunku do nauczycieli, ale też – w trakcie konkretnych działań – w stosunku do uczniów z orzeczeniami z potrzebami specjalnymi – mówi jedna z matek.

Okazuje się, że sygnały o nieprawidłowościach dochodziły już wcześniej. – Jako Rada Rodziców dostawaliśmy dużo wniosków od różnych rodziców opisujących konkretne sytuacje. Wtedy się nie udało, nauczyciele stwierdzili, że się spróbują dogadać. Stwierdziliśmy, ok. Pani dyrektor miała przedstawione wtedy konkretne zarzuty. Nic z tego nie wynikło i z tego co wiemy od nauczycieli, jest gorzej – dodaje inna z mam.

Kolejna z matek również spotkała się z brakiem zrozumienia ze strony pani dyrektor.

– Mam córkę niepełnosprawną w stopniu lekkim. Ma orzeczenie o autyzmie i zespół Aspergera. W tamtym roku szła do czwartej klasy. W czerwcu zaniosłam orzeczenie na cały rok. Przyszedł wrzesień i nie było dla mojej córki asystenta. Spytałam dlaczego nie ma, usłyszałam od pani dyrektor, że jeszcze nie znalazła. Powiedziała też, że moja córka przecież nie jeździ na wózku inwalidzkim. Po miesiącu – jak mówiła – znalazła najlepszą asystentkę, ale na koniec roku szkolnego… nie przedłużyła z nią umowy. Przez pół roku nie zaufała nowemu nauczycielowi, ponieważ przyzwyczaiła się bardzo mocno do poprzedniej pani. Mojej córce szkodzi zmiana nauczycieli – opowiada kobieta.

Protest w Justynowie. Nauczyciele i rodzice domagają się dymisji dyrektor szkoły
Natalia Zdziebczyńska

Nauczyciele mają dość

Marta Edelwajn-Markowska, pedagog, mówi o trudnej współpracy od dłuższego czasu. – Pani dyrektor nie chce współpracować ani z nami nauczycielami, ani z rodzicami, ani z dziećmi. Nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Mimo prób mediacji wcześniejszych rozmów i próśb, żeby to się zmieniło. Pani dyrektor dalej z premedytacją robi to, co robiła do tej pory – dodaje.

To zdanie podziela Urszula Kopeć, nauczycielka historii i była wicedyrektor szkoły. – Będziemy dążyć do rozwiązania tej trudnej sytuacji. Teraz już nie widzimy możliwości kontynuowania współpracy z panią dyrektor – zaznacza.

W środę (23 sierpnia) zebrała się rada pedagogiczna. Po jej zakończeniu ponad 1,5 godzinne spotkanie z rodzicami, które – według nich – nie przyniosło efektów.

Ta szkoła, sama się rządzi, to znaczy nauczyciele są tak dobrym, zgranym i kompetentnym zespołem, że są sami w stanie się zarządzać, ustalać wszystko. To pokazuje, że pani dyrektor jest zbędnym organem, który nie widzi swoich błędów – mówi jedna z obecnych na spotkaniu mam.

 

1 of 7
- +
Protest w Justynowie. Nauczyciele i rodzice domagają się dymisji dyrektor szkoły
Protest w Justynowie. Nauczyciele i rodzice domagają się dymisji dyrektor szkoły
Protest w Justynowie. Nauczyciele i rodzice domagają się dymisji dyrektor szkoły
Protest w Justynowie. Nauczyciele i rodzice domagają się dymisji dyrektor szkoły
Protest w Justynowie. Nauczyciele i rodzice domagają się dymisji dyrektor szkoły
Protest w Justynowie. Nauczyciele i rodzice domagają się dymisji dyrektor szkoły
Protest w Justynowie. Nauczyciele i rodzice domagają się dymisji dyrektor szkoły

1. Natalia Zdziebczyńska

2. Natalia Zdziebczyńska

3. Natalia Zdziebczyńska

4. Natalia Zdziebczyńska

5. Natalia Zdziebczyńska

6. Natalia Zdziebczyńska

7. Natalia Zdziebczyńska

Nauczycielki podkreślają, że złożono szereg skarg do kuratorium oświaty w Łodzi. Istnieje też możliwość, że 4 września, kiedy rozpocznie się rok szkolny, nauczyciele nie przyjdą do szkoły. – Zdecydowali, że nie będą już współpracować z panią dyrektor – stwierdza Urszula Kopeć.

Jedna z obecnych na spotkaniu matek poinformowała, że po zakończeniu rady pedagogicznej do Urzędu Gminy w Andrespolu przekazano pismo nawiązujące do zachowań Ewy Dereckiej. Dyrektor szkoły w Justynowie na tym etapie odmówiła komentarza.

Posłuchaj i dowiedz się więcej:

https://radiolodz.pl/wp-content/uploads/2023/08/akt230823-justynow-chca-dymisji-dyrektorki.mp3

Czytaj także: Wandale w Andrespolu. Zniszczyli sanitariaty na orliku [ZDJĘCIA]

Wartoprzeczytać

Mieszkańcy Andrzejowa prosili o wycięcie trującego Barszczu Sosnowskiego

Mieszkańcy Andrzejowa prosili o wycięcie trującego Barszczu Sosnowskiego. “Interweniujemy od 7 lat”

29 maja 2025
Rondo sierzanta Marcina Pastusiaka Fot Sebastian Szwajkowski 6

Nowe rondo w Łodzi nosi imię sierżanta Marcina Pastusiaka [ZDJĘCIA]

29 maja 2025
Niegospodarność dyrekcji Gminnego Ośrodka Kultury w Rzgowie? Radni zapowiadają kontrolę wydatków

Niegospodarność dyrekcji Gminnego Ośrodka Kultury w Rzgowie? Radni zapowiadają kontrolę wydatków

29 maja 2025
Protest wyborczy w sprawie łamania ciszy w Piotrkowie

Łódzkie instytucje publiczne wykorzystywane w kampanii wyborczej

29 maja 2025

Komentowane 200

  1. Awatar Anonim powiedział:
    2 lata temu

    Rządam zabezpieczenia komentarzy i artykułu zamieszczonego powyżej do czasu postępowania procesowego. Informuję, że komentarze będą stanowić dowód w sprawie i usunięcie ich świadome ( a teraz jest) lub zniszczenie jest przestępstwem. Proszę o zabezpieczenie danych logowania IP komputera itd

    Odpowiedz
    • Awatar Anonim powiedział:
      2 lata temu

      No to można być prawie pewnym, że po powyższym komentarzu wszystkie inne zaczną znikać jeden po drugim ;⁠-⁠) I po krótkiej chwili ze 195. w chwili obecnej okaże się, że w ogóle ich tu nie było lub pozostaną zaledwie nieliczne :⁠-⁠D

      Odpowiedz
    • Awatar Anonim powiedział:
      2 lata temu

      Ha,ha, ha

      Odpowiedz
    • Awatar Anonim Anonim powiedział:
      2 lata temu

      Ha, ha, ha

      Odpowiedz
  2. Awatar Wyborca Wyborca powiedział:
    2 lata temu

    Pani Dyrektor. Pani Doroto. A może wystartuje Pani w wyborach na Wójta Gminy Andrespol? Przez tę awanturę przestała być Pani anonimowa. Ręczę Pani, że jest w gminie wiele uczciwych osób, które mają już dość prywaty i rządu kolesiów. Jeżeli pani naprawdę zależy na szkole w Justynowie – musi pani kandydować. Wie pani co się teraz dzieje w szkole? Wendetta! Krwawa jatka. Absolutnie nikt nie myśli o dzieciach.

    Odpowiedz
    • Awatar Anonim powiedział:
      2 lata temu

      NIK „Wyborca” i inni anonimowi chyba jeszcze nie wiecie, że internet od dawna nie jest anonimowy. Każdy operator ma obowiązek rejestrowania IP komputera/telefonu, wiec możecie spotkać się w sądzie chociażby za zniesławienie🤣. Radzę pisać komentarze z głową.
      Ps. Teraz się właśnie w odszkodowanie się pobawimy a jeszcze jedna sprawa nie nie jestem kolesiem wójta ani spokrewniony z osobami z komentarzy. Dla zasady, walki z Hejtem. Kim jestem dowiesz się na sprawie jak będzie Cię dotyczyć.

      Odpowiedz
      • Awatar Anonim powiedział:
        2 lata temu

        👏👍

        Odpowiedz
      • Awatar Wyborca Wyborca powiedział:
        2 lata temu

        A kto się tak zbulwersował tym, że Pani Dyrektor mogłaby wystartować w wyborach samorządowych?

        Odpowiedz
        • Awatar Anonim powiedział:
          2 lata temu

          Chyba ty

          Odpowiedz
    • Awatar XXX XXX powiedział:
      2 lata temu

      To prawda, w szkole panuję wolna amerykanka, pozbawiona przestrzegania przepisów prawa oświatowego. Mam tylko jedno pytanie: czemu gmina nie interweniuje? Co z nowym konkursem, który miał być szybko rozpisany? I ostatnie ja jako rodzić, który nie brał udziału w tym puczu współczuję Wam inni rodzice bo daliście się wykorzystać, a teraz władze ma klika, która myśli o sobie, a wasze dzieci które miały mieć lepiej idą w odstawkę. Gratuluję.

      Odpowiedz
      • Awatar Xxx Xxx powiedział:
        2 lata temu

        Zjedz snikersa jak inni 😀

        Odpowiedz
  3. Awatar DeSoto DeSoto powiedział:
    2 lata temu

    Znam tą szkołę, samo zło, wieczne zastępstwa plan lekcji to fatamorgana. Rodzice uważają że ich dzieci to wręcz chodzące ideały a co jakis czas przyjeżdza policja. Przenoszenie uczniów do innych szkół to norma za powiedzmy “wybryki”. Taki pan od WF potrafi być po pół roku na zwolnieniu. Miejscowej klice złożonej z nauczycieli którzy mieszkaja w okolicy i rodziców uczniów którzy się znaja poza szkołą ewidentnie Pani Dyrektor przeszkadza.

    Odpowiedz
  4. Awatar 👏 👏 powiedział:
    2 lata temu

    Dobro i prawda zawsze zwyciężą. Przykre jest to, że osoby nieznające sytuacji mają najwięcej do powiedzenia i łatwo przychodzi im obrzucanie błotem ludzi, których bliżej nie poznali. Życzę wszystkim, żeby mieli w sobie więcej szacunku do innych, życzliwości i pokory. To co wysyłasz do innych, prędzej czy później do Ciebie wróci.

    Odpowiedz
    • Awatar Wyborca Wyborca powiedział:
      2 lata temu

      Panie Wójcie, tylko bez kazań mi tu proszę. Bądź raz w życiu mężczyzną i odpowiedz wprost, czy to ty odpowiadasz za ten cyrk?

      Odpowiedz
  5. Awatar Wyborca Wyborca powiedział:
    2 lata temu

    Wójcie!!!! Nie wierze, że tego nie czytasz. Czy to ty wywołałeś tę awanturę?

    Odpowiedz
  6. Awatar Wyborca Wyborca powiedział:
    2 lata temu

    Panie Wójcie Gminy Andrespol jeszcze raz pytam,:Czy to prawda, że to PAN inspirował zamach na Panią Dyrektor z powodu jej rodziny i w ramach wyborczej walki z PIS????

    Odpowiedz
    • Awatar Sylwia Bunek Sylwia Bunek powiedział:
      2 lata temu

      Osoba Edelwajn została dyrektorem porażka naprawdę kto mieczem wojuje ten od miecza ginie

      Odpowiedz
  7. Awatar Roman Roman powiedział:
    2 lata temu

    Chciałbym jeszcze raz wyjaśnić – nauczycieli, którzy dla osiągnięcia korzyści wykorzystują agresję rodziców jest przestępcą. Całą nasza społeczność nauczycielska na tym później cierpi. Dlatego nauczycieli z Justynowa uważam za gangsterów. WSTYD I HAŃBA. Nie zamierzam więc z tymi zerami rozmawiać. Rodzice z Justynowa dali się wykorzystać bandziorom ze szkoły w Justynowie. Niektórzy z nich poniosą później za to za to odpowiedzialność – gdyż stali się synonimem agresywnych rodziców. Nikt w szkole nie chce mieć agresywnych rodziców. Żaden dyrektor nie przyjmie z własnej woli dziecka rodziców z Justynowa. Dyrektorzy będą się bali agresji i awantur. To jest stwierdzenie oczywistego faktu. Nie ma żadnego usprawiedliwienia dla tej awantury.

    Od stwierdzenia mobbingu – jest sąd, a nie samosąd.

    Od ukarania dyrektora za brak środków dezynfekujących w toalecie – jest Sanepid, a nie lincz na boisku.

    Od ukarania dyrektora za brak nauczyciele wspomagającego – jest Wójt i Rada Gminy, a nie samozwańcza wataha ba boisku.

    Od ukarania dyrektora za brak nadzoru nad nauczycielami – jest kurator, a nie wrzaski rozwydrzonych nauczycieli.

    Wydarzenia w Justynowie świadczą o tym, że dyrektor niewłaściwie nauczycieli nadzorował, gdyż zmienili się w bandę szarpiącą się o władzę gangsterów. Inaczej mówiąc – nauczycielom się w d… poprzewracało, gdyż mieli za dobrze. Ale wierzę głęboko, że gnojstwo do człowieka wraca.

    I do tego pojawia się tu jeszcze jakiś wątek polityczny. Więc powiem jeszcze tym bandziorom ze szkoły w Justynowie: wam to kury szczać prowadzać, a nie za politykę się brać.

    I to jest wszystko, co miałem do powiedzenia gangsterom z Justynowa. Do zobaczenia w realu

    Odpowiedz
    • Awatar ### ### powiedział:
      2 lata temu

      Roman, zjedz Snickersa

      Odpowiedz
      • Awatar Lena Lena powiedział:
        2 lata temu

        Dawno nie spotkałam się z taką agresją słowną…

        Odpowiedz
    • Awatar Mieszkaniec Justynowa Mieszkaniec Justynowa powiedział:
      2 lata temu

      I Romana się odwoła 🙂 Już niedługo. Jak jest napisane wyżej, Dobro zawsze zwycięża. Roman, pakuj się !

      Odpowiedz
      • Awatar Roman Roman powiedział:
        2 lata temu

        WSTYD i HAŃBA dla Justynowa.

        Aby mnie odwołać – nie wystarczy spiskować w lodziarni przed remizą. Raczej pomyślcie o tym, że wasze zdjęcia z sabathu przed szkołą w Justynowie są w internecie. I poza Justynowem dla każdego człowieka na świecie jesteście złowrogą zgrają. Zaraz zresztą zaczniecie się żreć o władzę. Bandziory tak mają. A każdy człowiek, który ma dziecko bez problemów i będzie chciał je wykształcić poza Justynowem – zrozumie za chwilę, że przez was na ludzi z Justynowa patrzą jak na bandę przestępców, która dokonała bezprawnego samosądu na dyrektorze szkoły. Ja wiem, że swoim słabym piskiem próbujecie sobie dodać odwagi, ale nie zagłuszycie w sobie lęku przed odpowiedzialnością za to co zrobiliście. Do zobaczenia w realnym świecie!

        Odpowiedz
        • Awatar ### ### powiedział:
          2 lata temu

          Roman, zimno dziś, możesz już założyć swój moherowy berecik

          Odpowiedz
        • Awatar Niepokonani Niepokonani powiedział:
          2 lata temu

          Romuś, weź proszę snickersa i włącz Sobie utwór Perfectu “Niepokonani”, Ciebie najbardziej będzie dotyczył fragment, cyt.:
          “Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
          Niepokonanym…”
          Resztę dopowiedz sobie sam.

          Odpowiedz
          • Awatar Roman Roman powiedział:
            2 lata temu

            Prostacka i prymitywna bando nauczycielska z Justynowa – w wy naprawdę uwierzyliście teraz, że jesteście zwycięzcami. Sam już nie wiem śmiać się czy płakać. Nawet nie wiecie jak spadł wasz autorytet i jaką cenę za to zapłacicie. WSTYD i HAŃBA nauczycielom z Justynowa. Taka banda poza justynowem to zagrają łajdaków.

    • Awatar Obserwator Obserwator powiedział:
      2 lata temu

      Brawo Panie Romanie. Całkowicie się zgadzam z Pana zdaniem.

      Odpowiedz
      • Awatar Xxx Xxx powiedział:
        2 lata temu

        Roman ! Była piosenka kiedyś o Tobie ! Przykro mi, że uważasz że świat jest dla Ciebie okrutny. Mam nadzieje że nie od urodzenia. Kiedyś nawet dla Ciebie słońce zaświieci 🤍

        Odpowiedz
    • Awatar Inna Inna powiedział:
      2 lata temu

      Dziękuję za wpis. Dawno tak dobrej analizy sytuacji nie czytałam. Brawo Panie Romanie.

      Odpowiedz
  8. Awatar ### ### powiedział:
    2 lata temu

    Szanowni hejterzy, to co działo się w Justynowie, to nie pierwsza sytuacja tego typu. Co jakiś czas jest głośno o tym, jak coś złego dzieje się w jakiejś szkole, a wy się zafiksowaliscie na tym jednym przypadku. W szkole w Rokicinach też walczono o odwołanie pani Dyrektor (inna pani, tak dla tych wolniej myślących). W Popielawach walczono odwołanie informatyka, przez którego dręczenie i prześladowania najlepsza uczennica popełniła samobójstwo wbiegając pod ciężarówkę. Nauczyciel po czasie został przywrócony, bo “sprawa się przedawniła”. Poczytajcie sobie te historie. Justynów też ma prawo walczyć o spokój i dobre imię. To o pani ED kiedyś już się rozpisywano i uwaga: Justynów nie miał wtedy nic z tym wspólnego. Tak więc drodzy państwo, klapki z oczu i do roboty

    Odpowiedz
  9. Awatar Waldek Waldek powiedział:
    2 lata temu

    Roman to i by księdza pedofila bronił, że się kuria zemści. Strachliwy człowieku, widać nie chcesz dobra dzieci tylko szantażujesz tu wszystkich, że po zwolnieniu nieudolnego dyrektora nagle całe kuratorium się zemści na Justynowie. Jakby Pani Dyrektor była bez skazy to nie uciekała by z podkulonym ogonem lub chociaż dała jakiś komentarz do sprawy. Widocznie prawda ją w oczy kole.

    Odpowiedz
  10. Awatar Sylwia Bunek Sylwia Bunek powiedział:
    2 lata temu

    Czytając te wszystkie wpisy to naprawdę to jedna myśl przychodzi do głowy. Uczepili się tej Pani Dyrektor jak rzep psiego ogona naprawdę. Pani dyrektor powinna porządek zrobić do kuratorium zgłosić i zwolnienia wszystkim wystawić naprawdę. Zmienić kadrę a przede wszystkim nie dopuszczać dzieci z autyzmem czy innym upośledzeniem są odpowiednie placówki dla takich dzieci

    Odpowiedz
    • Awatar @@@ @@@ powiedział:
      2 lata temu

      A co ty wiesz o autyzmie? Co ty sobie wyobrażasz, chcąc wprowadzić taka selekcję? Autyzm to nie upośledzenie. Dzieci z autyzmem mogą być w normie intelektualnej, albo nawet powyżej. Sama się odizoluj od “normalnego” społeczeństwa. Co to ma znaczyć “takie dzieci”? To już jest dyskryminacja i wytykanie palcem. Wstyd droga pani.

      Odpowiedz
    • Awatar Lena Lena powiedział:
      2 lata temu

      Autyzm to nie jest upośledzenie. Warto się douczyć, zanim się gębę otworzy.

      Odpowiedz
  11. Awatar Kobieta Kobieta powiedział:
    2 lata temu

    Odnoszę wrażenie,że ,,Roman” który udziela się w komentarzach to osoba, której dotyczy cała sprawa lub ktoś z poważnymi zaburzeniami. Pisze to jako nauczyciel specjalista. Uwaga! Nie z Justynowa😉

    Odpowiedz
    • Awatar Roman Roman powiedział:
      2 lata temu

      Masz rację kobieto, że podkreślasz, że nie jesteś ze szkoły w Justynowie, gdyż to, że jesteś specjalistą od zaburzeń to wstyd, ale być specjalistą ze szkoły w Justynowie – to HAŃBA!

      Odpowiedz
  12. Awatar Łukasz Łukasz powiedział:
    2 lata temu

    Elegancko! Pani Dyrektor już nie będzie, jeszcze tylko zmienimy przy następnych wyborach dwóch Sołtysów z miejscowości J. i może w końcu coś zacznie dziać się na plus w naszych fajnych wsiach 🙂

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    Odpowiedz
    • Awatar Wyborca Wyborca powiedział:
      2 lata temu

      Już się dzieje. Tylko co?

      Odpowiedz
  13. Awatar Wyborca Wyborca powiedział:
    2 lata temu

    Panie Wójcie Gminy Andrespol został PAN wywołany do odpowiedzi. Jako urzędnik od 25 lat przyklejone do stołka musi PAN odpowiedzieć. Zapewne czytał Pan wpisy osób używających ników czytelnika i przepraszam. Czy to prawda, że to PAN inspirował zamach na Panią Dyrektor z powodu jej rodziny i w ramach wyborczej walki z PIS????

    Odpowiedz
  14. Awatar czytelnik czytelnik powiedział:
    2 lata temu

    Ciekawe jakie są powiązania p. Ewy Dereckiej z dyrektor w Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz specjalistą w MEN i byłym dyrektorem XII LO w Łodzi. Czy to tylko zbieżność nazwisk?

    Odpowiedz
  15. Awatar Emilia Emilia powiedział:
    2 lata temu

    Z ta zgraną kadrą to naprawdę duża przesada. Pośród kadry pedagogicznej z Justynowa znajduje się, pełno osób toksycznych często wchodzą w rolę ofiar, która polega na zrzucaniu odpowiedzialności za sytuację na wszystko i wszystkich – tylko nie na siebie. Doskonale wiedzą co powiedzieć i zrobić, aby być wiarygodnym i zapewnić sobie nasze zaufanie tyczy się osób Pani od historii,muzyki i oczywiście Pani która odeszła a uczyła j.angielskiego .
    Manipulatorki, które wykorzystują innych, by odnosić własne korzyści, w tym przypadku wiadomo, jaki mają cel który osiągnęły.Tyle mam do powiedzenia ..

    Odpowiedz
    • Awatar XXX XXX powiedział:
      2 lata temu

      Zgadzam się z Panią w 100% jeżeli te osoby dojdą do władzy to zapomnijcie o pieniądzach dla waszych dzieci, będą tylko dodatki dla “wybranych” nauczycieli i niby prestiż na wiejskim podwórku. Szkoda tylko, że tak późno niektórzy Rodzice otworzyli oczy… Zastanawiamy się z żoną nad przeniesieniem dzieci do innej szkoły bo poziom nauki i kultury tych Pań to dno.

      Odpowiedz
  16. Awatar Abdolwent Abdolwent powiedział:
    2 lata temu

    Niewielu nauczycieli w szkole potrafiłoby zrobić porządek w szkole i ją poprowadzić.moja była wychowawczyni jest jedną z nich. Inni nauczyciele….szczególnie historia, plastyka szkoda gadać….

    Odpowiedz
  17. Awatar XXX XXX powiedział:
    2 lata temu

    Dotarły do mnie info, że nasza była pani anglistka Pani L która wysłała nam tak ckliwą wiadomość na koniec, że nie da rady współpracować dalej z Panią D. żona aż jej żałowała Tak naprawdę przyjęła ofertę wicedyrektora w jednej z łódzkich szkół. Nam napisała, że przez dwa lata się doszkoli i wróci poprowadzić szkołę. Czyli z vicedyrektora na dyrektora – tak się robi karierę w polskiej szkole proszę panstwa. Ja jako rodzic czuje się oszukany i napuszczony i wykorzystywany , podejrzewam, że “nasi” nauczycieli jak Pani K. i jej córka Pani P. Pani L. i Pani M. Współpracują aby dopaść się władzy. Żałosne, a gdzie dobro dzieci? Rok temu tylko dwie nauczycielki zorganizowały wycieczki kilkudniowe, a reszta? – tylko stołek się liczy!

    Odpowiedz
  18. Awatar Roman Roman powiedział:
    2 lata temu

    WSTYD I HAŃBA dla nauczycieli z Justynowa. Przez takich jak wy – my później musimy borykać się z agresją rodziców w szkole. Bo im się wydaje, że oni w szkole są od rządzenia. Dlatego nikt w szkole nie będzie chciał mieć rodziców z Justynowa. Dla nauczycieli z Justynowa ich szkoła to wstydliwe piętno. Bo wam się w d… poprzewracać, gdyż mieliście zbyt dobrze. Gdybyście byli mobbingowani – od tego jest PiPa i sądy. Ale wy chcieliście rządzić. Wstyd. Obyście tej brandy pożałowali. Bo dziadostwo wraca do człowieka.

    Odpowiedz
    • Awatar Anonim powiedział:
      2 lata temu

      Podziwiam nauczycieli za odwagę i solidarność. Dzięki formalnym krokom jakie poczynili walczą nie tylko o siebie ale przede wszystkim o lepsze jutro dla naszej szkoły. Gdyby nie byli tacy odważni i po prostu dali się zastąpić pierwszymi lepszymi znajomkami Pani Dyrektor mieliby spokój, ale wynaturzenia w szkole dalej by się pogłębiały. Podziwiam wszystkich rodziców, których zainteresował protest w szkole. Jedni przyszli żeby wyrazić poparcie dla którejś że stron, inni żeby po prostu dowiedzieć się jak poważny jest kryzys. 4 września nie będzie albo Pani Dyrektor albo nauczycieli, tylko ignorant pozostałby obojętny na taką sytuację. Hejt Pana Romana jest głęboko niesprawiedliwy. To nie lincz, jak to nazywa Pan Roman, może się przyczynić do usunięcia Dyrektorki a jej postępowanie…

      Odpowiedz
    • Awatar Przepraszam Przepraszam powiedział:
      2 lata temu

      Panie Romanie, pucz zorganizowały pani Urszula nauczycielka historii i były dyrektor szkoły oraz pani Ewa przewodnicząca ZNP. Chodziły po domach z pismem. Zaczepiały ludzi na ulicy. Mówiły, że mają poparcie wójta, ale wójt nic nie zrobi, jeżeli nie będzie szumu, gdyż dyrektorka jest zbyt silna. Bo jest Pisior i ma ustawioną rodzinę. Dlatego trzeba było zrobić taki antypis

      Odpowiedz
      • Awatar Roman Roman powiedział:
        2 lata temu

        I co ja mam na to odpowiedzieć, pani/panie Przepraszam? Mogę tylko powiedzieć: wam, nauczyciele z Justynowa, to kury szczać prowadząc, a nie za politykę się brać!

        Odpowiedz
    • Awatar Nart Nart powiedział:
      2 lata temu

      Roman, co Ty za dopalacze bierzesz? Chyba razem z Michałem Partyką jakieś używki stosujecie, które Wam wyniszczyły szare komórki. Komentarze pod względem merytorycznym jak i poprawności ortograficznej to jedno wielkie dno. ŻENADA!!!! Lepiej odstawcie to co bierzecie albo palicie!!!!

      Odpowiedz
      • Awatar Roman Roman powiedział:
        2 lata temu

        Polonistka? Znalazłem listę gangu nauczycieli z Justynowa, ale tam nie ma przedmiotów. Którym hersztem nauczycieli z Justynowa jesteś? Pani Ewa?

        Odpowiedz
  19. Awatar Mieszkaniec Justynowa Mieszkaniec Justynowa powiedział:
    2 lata temu

    😒😔

    Odpowiedz
  20. Awatar Roman Roman powiedział:
    2 lata temu

    O widzę, że wreszcie jakiemuś rodzicowi przyszło do głowy, że może ta afera jest przez to, że jakiś Nauczyciel z Justynowa (przepraszam za epitet) chce zostać dyrektorem!! Więc Panie/Pani rodzicu jak już zacząłeś myśleć – to pomyśl sobie jeszcze o takiej scenie. Twojemu dziecku zabrało 2 pkt., aby dostać się do dobrego liceum w naborze elektronicznym. Idziesz wiec z podaniem do dyrektora. Dyrektor zobaczył, że twoje dziecko jest z Justynowa i pyta – co tam była za afera w Justynowie na tym szkolnym boisku? Czy wy wyrzuciliście dyrektora?… Czujesz teraz ten smród, który się będzie unosił nad szkołą w Justynowie?

    Odpowiedz
    • Awatar Roman Roman powiedział:
      2 lata temu

      Wiemy kto chce zostać dyrektorem- pani Justyna.

      Odpowiedz
      • Awatar Anna Anna powiedział:
        2 lata temu

        Wszyscy już wiedza, ze wice ma zostać pani Justyna, tylko pani Dyrektor nie powiedziała tego oficjalnie. Pani Justyna jest dobrym nauczycielem.

        Odpowiedz
        • Awatar Nieznany Nieznany powiedział:
          2 lata temu

          Niemożliwe! Przecież Pani Justyna tyle przeszła z dyrekcja!

          Odpowiedz
    • Awatar X X powiedział:
      2 lata temu

      Widzę, że przypadki kiedy władza uderza do głowy chodzą parami….

      Odpowiedz
    • Awatar Anonim powiedział:
      2 lata temu

      Dyskryminacja dziecka z powodu miejsca zamieszkania to nadużycie niegodne żadnego dyrektora, nawet słabego…..

      Odpowiedz
    • Awatar X X powiedział:
      2 lata temu

      To by była przysługa, bo czytając Pana komentarze mam nadzieję, że moje dziecko nie trafi nigdy na szkołę, którą Pan zarządza, bo tam raczej doszukiwalabym się słabych zapachów….

      Odpowiedz
    • Awatar Roman Roman powiedział:
      2 lata temu

      Naprawdę nie zdajecie sobie sprawy, że przez najbliższe 5 lat termin “Rodzice z Justynowa” będzie terminem obiegowym w oświacie??? A zdjęcia agresywnych matek z boiska będą jak list gończy? Nie podoba się – to róbta kolejną awanturę na boisku przeciw dyskryminacji.
      PS.
      Nie znam pani Justyny. Nie mam żadnych relacji z gangiem zatrudnionym w szkole w Justynowie, nie utrzymuję relacji z marginesem nauczycielskim. zapewne jak to w bandzie oni już zaczynają ze sobą walczyć o władzę. Ale ode mnie wam wara…

      Odpowiedz
      • Awatar Mieszkaniec gminy Mieszkaniec gminy powiedział:
        2 lata temu

        To nie pana 5 lat…
        Rozumiem, że pan moze obrażać nauczycieli i rodziców Justynowa, ale od pana to wara. Ile panu zapłacili za tą nagonkę którą pan tu uskutecznia?

        Odpowiedz
        • Awatar Roman Roman powiedział:
          2 lata temu

          Robię to z czystego przekonania, że robienie medialnych awantur na boisku szkolnym przez agresywnych rodziców jest największym nieszczęściem systemu edukacyjnego. Źródłem największych wynaturzeń. Nauczycieli, którzy namawiają rodziców do agresywnych wystąpień przeciwko szkole – uznaję za patologiczny margines. Jestem przekonany, że ich bunt przeciwko dyrekcji wynikał z tego, że mieli za dobrze i im się w d… poprzewracało. Łagodność Pani Dyrektor – uznali za słabość. Takie są bowiem psychologiczne mechanizmy zbiorowych wystąpień przeciwko dyrekcji. W naprawdę mobbingowanej radzie pedagogicznej nikt nie odważyłby się odezwać słowem. Mam nadzieje, że przyjdzie następny dyrektor, którzy przywróci w szkole porządek. I nauczyciele tego pożałują. Nie obrażam rodziców – tylko mówię jak jest. Stwierdzenie, że nikt nie będzie chciał mieć w swojej rodziców z Justynowa, którzy pozowali do zdjęć przed zdemolowaną szkołą przed rozpoczęciem roku szkolnego – jest stwierdzeniem oczywistego faktu. Agresywni rodzice są największym problemem w normalnej pracy szkoły. Oczywiście, ze jeżeli tylko ktoś będzie mógł decydować – nie przyjmie dziecka z Justynowa. Oczywiście jeśli dziecko zyska odpowiednią ilość punktów w elektronicznym naborze – to nie będzie problemu. Macie świetną kadrę nauczycieli, więc to będzie proste. Ale jeżeli trzeba będzie prosić dyrektora o przyjęcie do szkoły – informacja, że jest to absolwent szkoły w Justynowie, w której rodzice ściągnęli media do szkoły, gdyż w toalecie nie było środków dezynfekujących – nikt z własnej woli nie przyjmie takiego dziecka z takimi rodzicami. To jest stwierdzenie oczywistego faktu. Czy to was obraża? To trzeba było o tym pomyśleć wcześniej.

          Odpowiedz
          • Awatar Nauczyciel Nauczyciel powiedział:
            2 lata temu

            Jestem nauczycielem z innej szkoły uczestniczącym w Pikniku Rodzinnym w Justynowie i na własne oczy widziałam jak ta zupełnie łagodna “pani dyrektor” poszarpała nauczycielkę . Na jakiej podstawie wypisuje Pan te bzdury? Jest Pan w temacie, czy rodziną pani dyrektor? Bo plecy ma spore w łódzkim kuratorium! Wstyd , osoba na takim stanowisku powinna mieć choć minimum kultury osobistej.
            A, co do kadry , to jedna z lepszych i świetnie zgrana . Brawo Drodzy Państwo! Nie można dać sobą pomiatać!

          • Awatar Roman Roman powiedział:
            2 lata temu

            Żaden nauczyciel nie napisałby, że robienie awantury przed szkołą jest obroną godności nauczycieli. Nauczyciele mają tysiące sposobów, aby bronić swojej godności – w tym sąd oraz PiP-ę Co oznacza, że ty jesteś jednym z liderów tego puczu. Bo tylko lider puczu wierzy, że zrobił dobrą robotę demolując szkołę, Nikt, absolutnie nikt więcej. Jesteś żadnym władzy karierowiczem. Ręczę ci jednak, że organizator takich ataków na szkołę ostatecznie traci w oczach wszystkich. I rodzice będą czuli do ciebie wstręt i wójt nie będzie ci ufał i nauczyciele w końcu przestraszą się twojej chorobliwej ambicji. Normalnie, uczciwie trzeba było stanąć do konkursy. Przedstawić swoją wizję szkoły, ale co ty możesz zaproponować? Spiskowanie i awantury. Natomiast takie coś dla nas innych dyrektorów jest pariasem, od którego się wszyscy odsuwamy się z niesmakiem. Już to czujesz? Chciałeś być dyrektorem, a teraz rodzice zaczynają mówić, że może lepiej, aby dyrektorem został ktoś spoza rady, czyli “poszła won”. Zaczynają sobie przypominać, jak judziłeś i zaczynają mieć wątpliwości. Czujesz to? Możesz udawać kogoś innego, ale jesteś tym kim jesteś – chorym z ambicji człowiekiem. Skąd to wiem? Bo to jest wiedza podręcznikowa z zakresu psychologii. Gdybyś pariasie był przygotowany do zarządzania szkołą – też byś to wiedział.

          • Awatar Xxx Xxx powiedział:
            2 lata temu

            Widzę że pan ma zerowa wiedzę na ten temat i chodzi panu tylko o to aby obrażać nauczycieli i rodziców tej szkoły. Na temat pani dyrektor nie będę się wypowiadać ale takich ludzi trzeba omijać szerokim łukiem jak i pana

    • Awatar Ktoś Ktoś powiedział:
      2 lata temu

      Szanowny panie Romanie proszę się odpierniczyc od pani Justyny i nie to że ja bronie ale jest poprostu dobrym nauczycielem ,więc niech pan sobie da spokój bo pan gaci nie dopierze a poza tym w szkole jest jeden wielki bałagan ponieważ każdy walczy o stołek i o to żeby wywalić panią dyrektor.

      Odpowiedz
    • Awatar Ktoś Ktoś powiedział:
      2 lata temu

      Panie Romanie proszę się odpierniczyc od pani Justyny i nie pisać głupot jak się nie wie co się dzieje i nie to że ja bronie ale jest poprostu dobrym nauczycielem ,więc niech pan sobie da spokój bo pan gaci nie dopierze a poza tym w szkole jest jeden wielki bałagan ponieważ każdy walczy o stołek i o to żeby wywalić panią dyrektor.

      Odpowiedz
    • Awatar Roman Roman powiedział:
      2 lata temu

      Szanowny Ktoś, gdybyś potrafiło czytać – to byś przeczytało, że ja się odciąłem od wypowiedzi dotyczącej pani Justyny. Nie znam nikogo spośród was. Pod moim nikiem ktoś próbował wpuścić informację dotyczącą pani Justyny, Dla mnie wszyscy jesteście po prostu marginesem i ja nikogo z was nie wyróżniam. Nikt z zewnątrz nie przyjdzie do waszej szkoły po takiej aferze. Musicie więc na dyrektora sobie wybrać jednego ze swoich gangsterów, a później możecie ten sukces opić pod lodziarnią lub w remizie. Zapewne to będzie ten bandzior, który wymyślił całą tę aferę. Natomiast jedno jest pewne – nikt z was nie zaistnieje już nigdy w systemie edukacyjnym poza Justynowem, gdyż dla nas osobniki, które nakłaniają rodziców do agresji przeciwko szkole – są największą patologią systemu edukacyjnego.

      Odpowiedz
  21. Awatar Mieszkaniec gminy Mieszkaniec gminy powiedział:
    2 lata temu

    Tym panom już podziękujemy Romanowi i Michałowi mam nadzieję, że karma do was szybko wróci. A wszyscy mądrzy ludzie dobrze wiedzą,że Prawda jest tylko jedna!!!

    Odpowiedz
    • Awatar Rodzic Rodzic powiedział:
      2 lata temu

      Mam nadzieję , że dyrektorka sama odejdzie. Zatrudniony zostanie nowy dyrektor i zastępca ( nikt ze szkoly , żeby nie było niepotrzebnych domysłów) I nastąpi ład i porządek

      Odpowiedz
  22. Awatar Roman Roman powiedział:
    2 lata temu

    Polską szkołę niszczy agresja rodziców. Nikt nie chce mieć w szkole oszołomów robiących medialne awantury na boisku szkolnym. Takie informacje szybko przechodzą pomiędzy dyrektorami. Awanturujący się rodzice i nauczyciele to najgorsze zło. Dla nauczycieli to wilczy bilet. Od stwierdzenia mobbingu – jest sąd, a nie wycie. Od ukarania dyrektora za brak środków dezynfekujących w toalecie – jest Sanepid, a nie plotkowanie na rynku przed Tesco. Od ukarania dyrektora za brak nauczyciele wspomagającego – jest Wójt i Rada Gminy, a nie podrygiwanie na boisku przed dziennikarzem. Od ukarania dyrektora za brak nadzoru nad nauczycielami – jest kurator, a nie lincz medialny. Ale zaraz – czy nauczyciele wyjący na boisku zarzucali dyrektorowi, że nie sprawuje nad nimi nadzoru? Bo ja tu rzeczywiście widzę błędy dyrektora – gdyby dyrektor sprawował rzetelny nadzór nad nimi nie zmieniliby się w Nauczycieli z Justynowa. Nauczyciel z Justynowa to piętno. Współczuję bardzo młodym nauczycielom – nikt wam nie uwierzy, że nie braliście udziału w tym cyrku. WSTYD i HAŃBA.

    Odpowiedz
    • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
      2 lata temu

      Co powiem to powiem nauczyciele są w tej szkole zakłamani jeden pod drugim doły kopie i tym bardziej od dłuższego czasu każdy chce tu zostać Dyrektorem gdzie większość z nich nie potrafi uczyć czyli przekazać wiedzy. Uwzięli się tej Pani Dyrektor za pomocą rodzica który ma problemy sam wychowawcze że swoimi dziećmi.

      Odpowiedz
    • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
      2 lata temu

      Tych ludzi nie można nazwać nauczycielami kiedyś to byli nauczyciele i prawdziwi pedagodzy a co do pedagog szkoły i asystent to szkoda słów naprawdę szkoda słów. Za lat 80 i 90 teraz to jedno wielkie bagno . Jak każdy z ludzi żyjących na tym świecie każdy popełnia błędy lecz Dyrektor który ma doczynienia z głupio mądrymi podwładnymi to co on może.Prawda jest taka że wina jest po stronie rodziców i nauczycieli. Rodzice wymagają cudów a sami nie potrafią wychować swoich dzieci kulturalnych i rozumnych tylko telefony i tablety. A moim zdaniem ten niby protest jest tylko po to bo ktoś bardzo chce zostać Dyrektorem i wiem kto Pani Edelwajn która wyżej sra niz się ma

      Odpowiedz
    • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
      2 lata temu

      Tych ludzi nie można nazwać nauczycielami kiedyś to byli nauczyciele i prawdziwi pedagodzy a co do pedagog szkoły i asystent to szkoda słów naprawdę szkoda słów. Za lat 80 i 90 teraz to jedno wielkie bagno . Jak każdy z ludzi żyjących na tym świecie każdy popełnia błędy lecz Dyrektor który ma doczynienia z głupio mądrymi podwładnymi to co on może.Prawda jest taka że wina jest po stronie rodziców i nauczycieli. Rodzice wymagają cudów a sami nie potrafią wychować swoich dzieci kulturalnych i rozumnych tylko telefony i tablety. A moim zdaniem ten niby protest jest tylko po to bo ktoś bardzo chce zostać Dyrektorem i wiem kto Pani Edelwajn która wyżej sra niz się ma i gdyż przechodzi samom siebie

      Odpowiedz
  23. Awatar X X powiedział:
    2 lata temu

    Taki poziom rozmowy nie przyspieszy, ani nie ułatwi zażegnania kryzysu. Być może zamiast cementować Panią Dyrektor ze stołkiem, dajmy szansę oczyścić jej dobre imię. Dyrektorem się bywa, człowiekiem się jest. Może jak zostanie w tej szkole jako nauczyciel, ale już nie dyrektor, spuści ciśnienie i wyluzuje, dogada się z nauczycielami i pokaże, że problem nie leży w niej bo jest wspaniałym nauczycielem, ale w tej presji stanowiska, którą ze sobą dźwigała i nie sprostała. Nikt nie ma potrzeby szerzyć politycznej mowy nienawiści jak poniżej, wystarczy się dogadać i dać szansę na prowadzenie placówki bardziej oddanym, którym mniej zależy na stanowisku, a bardziej na dobru szkoły i uczących się w niej dzieci. Nniezorientowanym w sytuacji doradzam najpierw zapoznanie się z sytuacją kryzysową w szkole, a później wypowiadanie się w temacie, zwłaszcza publicznie. Taki poziom dyskusji godzi zarówno w dyrekcję, nauczycieli, rodziców i dzieci, bez względu na to, po której stronie konfliktu się opowiadamy. Liczę na to, że zarówno Dyrekcja szkoły, organ prowadzący jak i kuratorium, potrafi wyjść z tego impasu znajdując salomonowe rozwiązanie. Gdy nie wiadomo, jak postąpić najlepiej zachować się przyzwoicie. Czy skoro nauczyciele zdecydowali się solidarnie na tak poważny krok, było coś nie tak? Z pewnością. Czy znając sytuację umocowania Pani Dyrektor, można było grzecznie poprosić by odpuściła? Pewnie tak i pewnie takie próby były, ale co by to dało…. Z pewnością nic. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Kryzys jest poważny więc zamiast obrzucać się błotem, warto dowiedzieć się co się dzieje i pomóc, a nie przeszkadzać w rozwiązaniu konfliktu.

    Odpowiedz
  24. Awatar Anna Anna powiedział:
    2 lata temu

    Trolle internetowe ruszyły do boju. Myślę, ze Roman lub Wnerwiony rodzic to te same osoby. Pan Sebastian uczył moją córkę, to jeden z najlepszych nauczycieli jakich poznałam. Konkretny, stanowczy, uśmiechnięty, potrafiący utrzymać dyscyplinę w klasie. Zawsze pomocny i pracowity! Co do pani Dyrektor to zainteresowałam się sprawa i zasięgnęła języka. Znam okoliczności, wiem co złego zrobiła. Nie dziwi mnie to, ze nauczyciele powiedzieli ‚Dość takiemu traktowaniu’. Wytrzymywali 3 lata, ale ile można?

    Odpowiedz
  25. Awatar Roman Roman powiedział:
    2 lata temu

    Jako nauczyciel – wstydzę się za nauczycieli z Justynowa. Jak zobaczę podanie o pracę nauczyciela z Justunowa – wywalę do kosza. Jako nauczyciel – nie chcę uczyć dzieci z Justynowa. Jak będę mógł odmówić przyjęcia dzieci z Justynowa do swojej szkoły – to odmowie. A prędzej lub później zdarzy się taka okazja. To co zrobili nauczyciele z Justynowa – to jest najgorsze, co mogli zrobić nauczyciele. Nawet praca w wiejskiej szkole ich nie usprawiedliwia. To wstyd i hańba. To jest działanie wbrew interesom całego naszego środowiska. Hańba wam do końca waszej pracy w Justynowie – bo innej pracy w oświacie nie znajdziecie. Może na zmywaku…

    Odpowiedz
    • Awatar Walczący o dobro szkoły Walczący o dobro szkoły powiedział:
      2 lata temu

      Jakbym był nauczycielem, to wstydziłbym się pracy u takiego ziejącego nienawiścią dyrektora i nie chciałbym z takim współpracować. Co z Pana za dyrektor, który chce krzywdzić dzieci, bo ktoś ośmielił się postawić dyktaturze pani dyrektor. Mściwość, mowa nienawiści i straszenie, to nie są chyba cechy dobrego dyrektora. Tym bardziej z daleka od takich zawistnych ludzi.

      Odpowiedz
      • Awatar Roman Roman powiedział:
        2 lata temu

        Ja tylko uświadamiam wam fakty. Nikt nie chce ludzi robiących w szkole awantury ani w formie rodziców ani nauczycieli.

        Odpowiedz
        • Awatar ### ### powiedział:
          2 lata temu

          Napisz jeszcze, która szkołę omijać szerokim łukiem. Nie będziemy tracić czasu

          Odpowiedz
    • Awatar Joanna Klupińska Joanna Klupińska powiedział:
      2 lata temu

      Jak by Pan napisao jaka to szkoła to po Pana wypowiedziach, nikt do Pana nie pójdzie, ani jako uczeń ani jako nauczyciel. Dla mnie po prostu katastrofa mieć koło siebie takiego pedagoga.

      Odpowiedz
      • Awatar Roman Roman powiedział:
        2 lata temu

        Pani Joanno proszę szukać takich pedagogów, którzy cenią ludzi robiących awantury na szkolnym boisku. Powodzenia. Wstyd. Po prostu wstyd.

        Odpowiedz
    • Awatar Mieszkaniec gminy Mieszkaniec gminy powiedział:
      2 lata temu

      Niech się wstydzi pan za siebie, a nie za nauczycieli Justynowa. A czy szkoła w której pan pracuje jest własnością pana, że pan napisał “moja szkoła” jeśli nie własność pana to mówi się “Nasza szkoła”

      Odpowiedz
  26. Awatar X X powiedział:
    2 lata temu

    Wstyd lokalnej społeczności przynosi wyłącznie poziom tej dyskusji. Oceny postępowania Dyrektor szkoły, sprawiedliwie bądź nie, dokonają właściwie instytucje. Każdy z nas ma swoje zdanie na ten temat i ma do tego prawo. Szanujmy się.

    Odpowiedz
    • Awatar Roman Roman powiedział:
      2 lata temu

      Żaden dyrektor szkoły nie zatrudniony Nauczyciela z Justynowa. To pewne. Jak ktoś marzył o wydostaniu się z tej doskonałej placówki – to koniec marzeń. Żaden dyrektor szkoły – jeżeli będzie miał na to wpływ – nie przyjmie dziecka z Justynowa, którego rodzice robili awantury pod szkołą. To pewne. I koniec pieśni. Mój szacunek do Was polega na tym, że mówię o Was szczerą prawdę. Wstyd i hańba i koniec pieśni.

      Odpowiedz
    • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
      2 lata temu

      Szkoda że telewizji i radia nie było jak były imprezy robione w OSP gdzie rodzice i dzieci robili co chcieli a rodzice pijani na terenie OSP z dziećmi ledwo na nogach się trzymali i wielu z nich zdjęcia maja zrobione a co nie którzy z nich w ostatnim czasie na ławce przy lodziarnia chlali żenada i stają w protestach przeciwko Pani Dyrektor jest dokumentacja zdjęciowa i filmy z ich imprez codziennych lawkowych koło lodziarni. I za kogo się uważają. Bo Pani dyrektor rok do emerytury został. I jakas nawiedzona ubzdurala sobie że panią dyrektor wywali niech zmieni zawód i otoczenie bo

      Odpowiedz
      • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
        2 lata temu

        Bo śmiech na sali Edelwajn do Ruskich wprowadziłas bydło na salony i chcesz wygryźć Panią dyrektor

        Odpowiedz
  27. Awatar Roman Roman powiedział:
    2 lata temu

    Przy takich awanturach urządzanych przez rodziców zawsze broniłem szkoły. Bo praca nauczyciela jest trudna i ważna. Ale tutaj nauczyciele poszczuli rodziców przeciwko szkole. To nie są nauczyciele. To wstyd i hańba. To piętno. Nikt nie przyjmie do pracy nauczycieli z Justynowa. Więcej już nie będę rozmawiał z tymi zerami. Ale może jeszcze się spotkamy.

    Odpowiedz
    • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
      2 lata temu

      To nie nauczyciele.Tylko pedagog od szkolenia kotów Kaczyńskiego szczuje kto mieczem wojuje ten od miecza ginie.

      Odpowiedz
  28. Awatar Roman Roman powiedział:
    2 lata temu

    CV nauczyciela z Justynowa.
    Bardzo proszę o przyjęcie mnie do pracy w szkole:
    Kwalifikacje: jestem tak dobry, że dyrekcja mi przeszkadza w pracy.
    Doświadczenie: świetnie organizuję burdy pod szkołą.
    Zainteresowania: uwielbiam nadzorować pracę dyrektora.
    Po prostu żenada.

    Odpowiedz
    • Awatar Anonim powiedział:
      2 lata temu

      Cały powyższy wpis jest żenujący.

      Odpowiedz
      • Awatar Roman Roman powiedział:
        2 lata temu

        Nie jesteś anonimowy. Jesteś nauczycielem z Justynowa.

        Odpowiedz
  29. Awatar @ @ powiedział:
    2 lata temu

    Ja się zastanawiam gdzie te wszystkie osoby co popierają panią dyrektor ? Dlaczego oni nie przyjdą i nie wyraża swojej opinii PUBLICZNIE? Tylko potrafią w internecie dużo krzyczeć? My mówimy otwarcie walczymy o nasze dzieci żyjemy w 21 wieku gdzie możemy mówić głośno swoje zdanie ale widzę że wielu to przeszkadza.

    Odpowiedz
    • Awatar Roman Roman powiedział:
      2 lata temu

      To dla waszych dzieci niszczycie szkołę waszych dzieci? Po czymś takim to wasze dzieci będą miały piętno na całe życie. Bo nikt nie chce mieć w szkole rodziców robiących awantury przed szkołą. Wstyd i hańba!!

      Odpowiedz
      • Awatar @ @ powiedział:
        2 lata temu

        Panie Romanie ma pan dziecko z problemami? Bo ja mam i pani dyrektor dostając opinie od poradni do dnia dzisiejszego nie dostosowała się do tego. Pan pracujący w szkole to co siedzi pan cicho jak są problemy ??

        Odpowiedz
        • Awatar Roman Roman powiedział:
          2 lata temu

          Szanowny Panie – Pan ma potrzebę zwalniania ludzi z pracy, dlatego, że ma Pan dziecko z problemami? Będzie się Pan lepiej czuł z tym? Gdzie Pan pracuje? Może ja zwołam kolegów i pójdziemy wyć pod Pana pracą, aby Pana zwolnili. Po prostu GRANDA! Wstydź się Pan dziecka! Wstyd! Wstyd!

          Odpowiedz
          • Awatar Aga Aga powiedział:
            2 lata temu

            Panie Romanie skoro ma Pan zdrowe dziecko to niech się Pan cieszy nie wszyscy tak maja a my walczymy o dobro naszych dzieci zeby mialy pomoc która jest wskazana w orzeczeniach i za które dostaję pani dyrektor x gminy co miesiac pieniadze na utrzymanie takiego nauczyciela. A nawet zdrowe dzieci pani dyrektor poniża i obraża to jest wporzadku?

          • Awatar Roman Roman powiedział:
            2 lata temu

            Pani AgoPani Ago – to nie jest walka o dobro dziecka, ale niszczenie dyrektora i szkoły. Być może czuje się Pani przez to ważna. Bo przecież Pani chce poniżyć i zwolnić dyrektora. Taka ważna! WSTYD i HAŃBA. Oby się Pani wstydziła kiedyś za to swojego dziecka

          • Awatar Walczący o dobro szkoły Walczący o dobro szkoły powiedział:
            2 lata temu

            Proszę Pana niech Pan w końcu zrozumie, że jedyną osobą w tej szkole, która poniża, krzywdzi, jest agresywna i okazuje wszystkim brak szacunku jest pani Dyrektor.

          • Awatar Roman Roman powiedział:
            2 lata temu

            Jeżeli nie widzisz tego Człowieku Walczący, że zniszczy liście teraz szkołę, poniżyliście Panią Dyrektor i i zaszkodzi liście całemu naszemu środowisku – to jesteś psychopatą, czyli osobą, która nie odróżnia dobra od zła. Taka osoba krzywdzi innych bez wyrzutów sumienia.

          • Awatar @ @ powiedział:
            2 lata temu

            Ale z tego co wiem to nie jest ważne gdzie ja pracuję. Tylko co robi pani dyrektor. To jest szkoła a nie obóz koncentracyjny. A Pani dyrektor to nie Bóg że każdy ma być w nią wpatrzony.

      • Awatar Walczący o dobro szkoły Walczący o dobro szkoły powiedział:
        2 lata temu

        To pani Dyrektor niszczy naszą szkołę 😒

        Odpowiedz
        • Awatar Roman Roman powiedział:
          2 lata temu

          Oby teraz rodzice przyszli wyć pod szkołę, aby zwolnić z pracy Pana. Gnojstwo zawsze wraca do człowieka.

          Odpowiedz
          • Awatar Anonim powiedział:
            2 lata temu

            Niektórzy mają je w sobie cały czas.

          • Awatar Walczący o dobro szkoły Walczący o dobro szkoły powiedział:
            2 lata temu

            Mnie nie ma za co zwolnić, bo ja nikomu krzywdy nie robię. Zawsze chętnie pomagam innym i brzydzę się przemocą.

          • Awatar Roman Roman powiedział:
            2 lata temu

            A ja się brzydzę tobą Walczący. Jesteście smrodem nauczycielskim. Nauczyciel z Justynowa teraz to piętno. Chcesz – to możesz to ukrywać, ale tego się nie da ukryć. My walczymy z agresją rodziców – a wy jesteście nauczycielami z Justynowa. Wstyd i hańba. Tfu!

    • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
      2 lata temu

      Bo jak byśmy przyszli to byście szybko się zamkli

      Odpowiedz
      • Awatar * * powiedział:
        2 lata temu

        Zapraszam

        Odpowiedz
  30. Awatar Roman Roman powiedział:
    2 lata temu

    Po prostu wstyd i hańba, Do tej pory takie awantury w szkole robili wyłącznie rodzice. Mówię to jako nauczyciel. Teraz każdy będzie robił w szkole awantury. Po prostu granda.

    Odpowiedz
    • Awatar Anonim powiedział:
      2 lata temu

      Nawiększe robi minister

      Odpowiedz
      • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
        2 lata temu

        Pedagog z nauczycielami wonn ministerstwo powinno z nimi porządek zrobić czepiają się Pani dyrektor co to za kadra a dzieciom krzywdę robią.

        Odpowiedz
  31. Awatar **** **** powiedział:
    2 lata temu

    Moim zdaniem Pani dyrektor powinna odpuścić . Chcą Państwo żeby wasze dzieci poszły do spokojnej szkoły to przyłączcie się do akcji a nie macie pretensje do nauczycieli . Jakoś nigdy na nich nie było pism do kuratorium a na Panią dyrektor owszem . Idealnym przykład jak bardzo Pani dyrektor wykańcza nauczycieli jest świetna pani od angielskiego która odeszła z pracy bo nie była w stanie normalnie pracować . Jako absolwent szkoły uważam że nie zrzucajmy winy na nauczycieli bo to oni robią kawał dobrej roboty co też było widać po wynikach tegorocznych egzaminów .

    Odpowiedz
  32. Awatar Absolwentka Absolwentka powiedział:
    2 lata temu

    Jestem kolejnym rodzicem, ktory popiera Panią Dyrektor Ewę Derecką. Nigdy nie miałam trudności aby spotkac się z dyrekcją szkoły. Zawsze była przychylna w rozwiązywaniu problemów i otwarta na wszelkie sugestie. Nikt nie wspomniał, że Pani dyrektor doprowadziła do szczęśliwego zakończenia remontu szkoły. Właśnie tego wystraszył się Pan kandydat, który wygrał przed nią konkurs. Co do samych nauczycieli można mówić wiele. Są lepsi, bardziej oddani oraz i tacy, którzy minęli się z powołaniem… to smutne. Puczowi jestem przeciwna. Tego typu lincz świadczy o niskim poziomie tej debaty. To wstrętne. Zły przykład dla dzieci. Jak zwykle w tego typu akcjach, to one będą najbardziej poszkodowane…dokładnie jak to było przy okazji strajków o kasę…

    Odpowiedz
    • Awatar Popierający Popierający powiedział:
      2 lata temu

      Pan kandydat, który wygrał przed nią, nie wystraszył się remontu, tylko nie został dopuszczony do urzędu przez władze gminy. Wójt unieważnił tamten konkurs, a w następnym wygrała już ta pani.
      A smutne jest to, że uważamy, że nauczyciele ze względu na dzieci, nie maja prawa do strajku czy buntu. Rolnicy mogą jechać pod sejm i palić opony, a nauczyciele maja się poddać mobbingowi, bo są nauczycielami? Mają pozwalać sobie pluć w twarz, a dzieciom mówić, że pada deszcz? To także jest lekcja dla naszych dzieci. Np. lekcja walki o prawa do godnego wykonywania zawodu.

      Odpowiedz
      • Awatar Obserwator Obserwator powiedział:
        2 lata temu

        Wygląda na to, że nauczyciele są w naszym kraju najbardziej waleczną i permanentnie niezadowoloną grupa zawodową… zaraz po rolnikach. Roztrząsanie brzydkich spraw publicznie przypomina mi zresztą pewną czynność polową…

        Odpowiedz
        • Awatar Beobachter Beobachter powiedział:
          2 lata temu

          I po policjantach , i po górnikach…

          Odpowiedz
      • Awatar Roman Roman powiedział:
        2 lata temu

        Nauczyciele mogą strajkować i strajkowaliśmy walcząc o naszą godność. A to tutaj to awantura. Za coś takiego należałoby ich wywalić ze szkoły i wysłać do normalnej pracy. Wstyd i hańba

        Odpowiedz
        • Awatar Anonim powiedział:
          2 lata temu

          Po

          Odpowiedz
        • Awatar Anonim powiedział:
          2 lata temu

          Tekst jak z konferencji prasowej rzecznika rządu Jerzego Urbana

          Odpowiedz
  33. Awatar bardzo wnerwiony rodzic bardzo wnerwiony rodzic powiedział:
    2 lata temu

    Panie dziennikarzu Damian Grosicki – może Pan wie, kto teraz zostanie dyrektorem szkoły w Justynowie i rozpocznie rok szkolny po odwołaniu Pani Dyrektor? Czy nie przyszło Panu do głowy, aby zadać takie pytanie? Od spiskowców się tego nie dowiem, gdyż oni są tak pogrążeniu w spiskowaniu, że nawet na torturach nie wydadzą, kogo sobie uplanowali na dyrektora, gdy już sobie odwołają Panią Dyrektor.

    Odpowiedz
    • Awatar Anonim powiedział:
      2 lata temu

      Nie wiem czy do Ciebie nie dociera że nie ma na obecną chwilę znaczenia kto obejmie stanowisko dyrektora???!!! Poprostu obecna pani dyrektor nie odpowiada swoją osobą kadrze i większości rodziców. I lepiej niech odejdzie sama z tej szkoły. Skoro w Łodzi jej nie chcieli to my też jej nie mamy zamiaru tu mieć. Niech idzie gdzie indziej!!

      Odpowiedz
      • Awatar Bardzo bardzo wnerwiony rodzic Bardzo bardzo wnerwiony rodzic powiedział:
        2 lata temu

        Człowieku anonimowy, bardzo się mylisz. Przez swoją chorą ambicję i rządze władzy zszargaliście publicznie imię szkoły, do której chodzi moje dziecko i jeszcze oczekujesz, że ja nie będę się tym interesować? A jak mi się nie podoba – to mam zmienić szkołę, gdyż teraz to jest wasz folwark? W każdym innym kraju, a nawet u nas w innej firmie – za coś takiego pracownik z miejsca wylatuje z pracy. Spróbuj Anonimie tak pajacować w normalnej firmie. Nie znam środowiska nauczycielskiego, ale uważam, że już żaden dyrektor w Polsce nie powinien zatrudnić nauczycieli z Justynowa.

        Odpowiedz
        • Awatar Absolwentka Absolwentka powiedział:
          2 lata temu

          Całkowicie się zgadzam z tą opinią. W tej sytuacji używanie mają media oraz grupka kilku nauczycieli która dopuszcza się niesubordynacji…

          Odpowiedz
          • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
            2 lata temu

            Krowa która dużo ryczy mało mleka daje i każde przysłowie w życiu się sprawdza. Krzyczy bydło

        • Awatar Anonim powiedział:
          2 lata temu

          Nie sądzę żebym się mylił skoro tyle osób jest i było przeciwko pani dyrektor. Ambicje mam zdrową bo trzeba umieć zarządzać ludźmi tak by stworzyć zespół. Widzisz żądza władzy występuje wtedy gdy ktoś się pcha po trupach na stanowisko ale takiej osoby nie ma! Nie rozumiem sformułowania “zszargaliście publiczne imię szkoły”??! Nigdzie nie pisałem że masz się nie interesować – bo to Twoja sprawa co robisz! Pajacowanie w normalnej firmie wygląda tak: pracownik – dyrektor – zarząd. I tu zarząd nie zatrudnia dyrektora który został wyrzucony z innych firm za…. Nie znasz środowiska nauczycieli ale się udzielasz i …. Właśnie dyrektor jest takim pracownikiem nie chcianym.

          Odpowiedz
        • Awatar Xxx Xxx powiedział:
          2 lata temu

          Człowieku hamuj się z komentarzami, bo chyba nie zdajesz sobie sprawy z panującej sytuacji w szkole. Gdy toksyczna osoba dochodzi do władzy to niszczy wszystko. Podkreślam że na Panią dyrektor były wysyłane skargi do Ministerstwa, Rzecznika Praw Dziecka oraz Kuratorium. W jedną sytuację w szkole była nawet zaangażowana policja. Ludzie jak nie znacie sytuacji to się nie wypowiadajcie!

          Odpowiedz
        • Awatar Anonim powiedział:
          2 lata temu

          Ja proponuję nie tu pisać o swoich obawach tylko udać się na takie spotkanie, strajk, pucz czy inaczej jak zostało to nazwane. Przedstawić swoje racje, żądać wyjaśnienia. Komentarze tutaj nic do sprawy nie wniosą.

          Odpowiedz
        • Awatar Nart Nart powiedział:
          2 lata temu

          Bardzo bardzo wnerwiony rodzicu! Po pierwsze: nadajesz jak zacięta płyta “KTO MA ZOSTAĆNOWYM DYREKTOREM SZKOŁY????” Jeśli tylko to Ci interesuje to pytaj Pani Dereckiej nie tutaj. Po drugie: skoro piszesz cytuje “nie znam środowiska nauczycielskiego…” to sam dajesz do zrozumienia, ze masz mało wspólnego z naszą szkołą. Po trzecie: Twoje wpisy tutaj nie wnoszą nic konstruktywnego tylko mają na celu bicie piany. Po czwarte: już nikt tutaj nie wie czy jesteś wnerwiony, bardzo wnerwiony, rozbawiony, zainteresowany czy zdegustowany – takie szybkie zmainy nastrojów wskazują na chorobę – powinieneś udać się do lekarza!!!!

          Odpowiedz
      • Awatar pokorny rodzic pokorny rodzic powiedział:
        2 lata temu

        żądze

        Odpowiedz
    • Awatar Anonim powiedział:
      2 lata temu

      Trzeba pytać w UG

      Odpowiedz
    • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
      2 lata temu

      Niech Pan mi wierzy nie jestem dyrektorem a wiem zeby ostrzy Edelwajn a jeśli dzieci są z różnymi schorzeniami to istnieją szkoły specjalne a nie jakiś rodzić skacze jak by miał sraczkę

      Odpowiedz
  34. Awatar bardzo zainteresowany rodzic bardzo zainteresowany rodzic powiedział:
    2 lata temu

    W związku z brakiem odpowiedzi – chciałby jeszcze raz zadać pytanie: kto jest wicedyrektorem szkoły, który rozpocznie rok szkolny po odwołaniu Pani Dyrektor? Czy wicedyrektorem jest osoba będąca organizatorem puczu przeciwko odwołanej Pani Dyrektor? Czy wicedyrektorem szkoły jest Pani, która była w przeszłości dyrektorem tej szkoły czy jest nim przewodnicząca ZNP? Wiem, że te osoby zorganizowały bunt przeciwko dyrekcji. Czy te panie będą teraz zarządzały szkołą – czy ktoś inny? To dla mnie ważne pytanie. Uprzejmie proszę o odpowiedź. W moim pytaniu nie ma żadnej złośliwości – tylko jest duże zainteresowanie.

    Odpowiedz
    • Awatar E E powiedział:
      2 lata temu

      Żadna z wymienionych wyżej osób nie jest wicedyrektorem szkoły.

      Odpowiedz
      • Awatar bardzo wnerwiony rodzic bardzo wnerwiony rodzic powiedział:
        2 lata temu

        Więc kto?

        Odpowiedz
        • Awatar Anonim powiedział:
          2 lata temu

          Ksiądz Proboszcz!!!

          Odpowiedz
          • Awatar Wyborca Wyborca powiedział:
            2 lata temu

            Panie Wójcie Gminy Andrespol – został PAN wywołany do odpowiedzi. Jako człowiek zasiadający 25 lat na stołku – nie może się PAN dalej ukrywać. Zapewne czyta PAN tę dyskusję i czytał wpisy Przepraszam i Czytelnika. Czy to prawda, że zamachu na Panią Dyrektor dokonał PAN z powodu rodziny Pani dyrektor w ramach walki z PiSem?????

        • Awatar Beobachter Beobachter powiedział:
          2 lata temu

          Szkoła nie ma wicedyrektora póki co

          Odpowiedz
    • Awatar Kola Kola powiedział:
      2 lata temu

      Musi Pan zapytać , dyrektor szkoły, kogo zamierza powołać na stanowisko wice dyrektor ponieważ nie chciała Nam udzielić takiej informacji….Proszę również zapytać czemu P.Dyrektor dopiero w pon 21
      08.23 wstawiła ogłoszenie na zapotrzebowanie nauczycieli ….,choć niebawem ma rozpocząć się rok szkolny,a o nauczycieli trudno…Może Pan ma moc , elokwencję, siłę perswazji i uzyska takie odpowiedzi.Rada Rodziców jej nie otrzymała….
      Co do problemów dzieci w szkole, nie chodzi o problemy dzieci w nauce bo im się nie chce uczyć ,a o dzieci z orzeczeniem , opinią ośrodka pedagogicznego ,który określa wspomaganie w nauce dzieci z trudnościami wynikającymi min. z ich dojrzałości szkolnej ,emocjonalnej,również przyswajania informacji itd…Proszę doczytać jakie wystawia opinie ..
      tego rodzaju instytucja…
      Problemów jest dużo dużo więcej,a Pan jak widać mało się interesuje środowiskiem szkolnym ….
      Za czasów innych wcześniejszych zarządzających tego rodzaju problemów nie było.

      Odpowiedz
      • Awatar Kola Kola powiedział:
        2 lata temu

        Uzupełnienie: dzieci z orzeczeniem mają określone zasady pomocy szkolnej w postaci np.nauczyciela wspomagającego,pomocy w nauce w postaci zespołów wyrównawczych, pomocy pedagogiczno-psychologicznej itd….takie mają dzieci problemy ….tylko się cieszyć ,że Pana syn ich nie ma …bo pomocy by nie uzyskał dzięki P.Dyr

        Odpowiedz
  35. Awatar bardzo wnerwiony rodzic bardzo wnerwiony rodzic powiedział:
    2 lata temu

    KTO MA ZOSTAĆ NOWYM DYREKTOREM SZKOŁY !!!!?????

    Odpowiedz
  36. Awatar Kola Kola powiedział:
    2 lata temu

    Problem z P.Dyrektor jest od 2 lat, zgłaszane były liczne skargi na niestosowne zachowanie ,,wyzwiska,,do uczniów jak i do nauczycieli.Skargi były złożone do Kuratorium Oświaty,niestety nie uzyskały większego wydźwięku.W okresie pandemii ,każdy rodzic miał pieczę nad dziećmi więc problemów z dogadywaniem się było mniej.Natomiast dużo osób zgłaszało oburzające zachowanie dyrektor na lekcjach historii,które prowadziła osobiście,nie wspominając o tym ,że lekcje były niejednokrotnie z 15-20min opóźnieniem lub przerywane z różnych powodów.Jeślu z obowiązków dyrektora,może warto zająć się 1( dyrektorstwem),a nie 2 zajęciami (uczeniem). Nadmieniam ,że szkoła w okresie hybrydowego nauczania nie zapewniała należytej dezynfekcji sal,jak wymagały tego przepisy,brak mydeł w dozownikach w szkolnych toaletach …itd
    Nadal w szkole nie ma wyznaczonych dróg ewakuacyjnych ani przeprowadzonych w tym zakresie szkoleń kadry pracowniczej czyli nauczycieli.
    To w jaki sposób traktuje podwładnych nauczycieli i ubliża w obecności uczniów jest niedopuszczalne.Podważanie autorytetu nauczyciela w obecności klasy jest skandaliczne. Trudno jest się spotkać z P.Dyr by omówić zastrzeżenia rodziców czy rozwiązać konkretny problem ,ponieważ z reguły jej nie ma lub z 3 dniowym wyprzedzeniem trzeba się zapisać ,po czym przenosi spotkania .
    Ten kto nie interesuje się szkołą ,nie ma problemów jego dziecko z nauką, adaptacją , itp. czy bezpośredniego kontaktu z Dyrektorem szkoły nie zauważy niczego. Pani Dyrektor nie widzi żadnych problemów,nie potrafi odpowiedzieć czy zapewniona jest kadra na 1 września i dalej…,wiadomo ,że kilku nauczycieli odeszło nie widząc dalszej możliwości na rozwój oraz współpracy. Nie ma woli komunikacji z jej strony a działa tzw.zerojedynkowo.
    Nie dziwię się radzie nauczycieli,że nie chcą współpracować z Panią Dyrektor.

    Odpowiedz
    • Awatar bardzo wnerwiony rodzic bardzo wnerwiony rodzic powiedział:
      2 lata temu

      KOGO ZAPLANOWALIŚCIE NA NOWEGO DYREKTORA!!! Teraz tylko to jest ważne! Kto rozpocznie rok szkolny 2023/24 z naszymi dziećmi??? teraz już nie ma znaczenia była dyrekcja. Moje dziecko nie doświadczyło tych strasznych krzywd, które to zostały opisane. Być może stało w innym końcu korytarza. Ale dla mnie i dla mojego dziecka ważne jest to, że tę rok szkolny nauczyciele rozpoczęli demolką, która poważnie nadwyrężyła wizerunek szkoły. I KTO TERAZ NAD TYM ZAPANUJE!!!

      Odpowiedz
      • Awatar Anonim powiedział:
        2 lata temu

        Zmień szkole jak nie pasuje

        Odpowiedz
        • Awatar zdegustowany rodzic zdegustowany rodzic powiedział:
          2 lata temu

          Nauczyciel??

          Odpowiedz
        • Awatar Rozbawiony rodzic Rozbawiony rodzic powiedział:
          2 lata temu

          Styl wskazuje na nauczyciela wychowania fizycznego. Seba to ty?

          Odpowiedz
          • Awatar Anonim powiedział:
            2 lata temu

            Tak jestem typowy Seba hahha

          • Awatar wnerwiony rodzic wnerwiony rodzic powiedział:
            2 lata temu

            Tak właśnie myślałem. Z opisu to ten właśnie styl. A może Pan będzie dyrektorem?

          • Awatar Anonim powiedział:
            2 lata temu

            Typowy Seba nie ma najmniejszego zamiaru być dyrektorem szkoły! A już na pewno nie nauczycielem. Jeździ furą po wiosce z otwartym oknem i chłodzi łokieć. 🙂 🙂 🙂

    • Awatar bardzo wnerwiony rodzic bardzo wnerwiony rodzic powiedział:
      2 lata temu

      Już teraz rozumiem, że moje dziecko niczego nie zauważyło, gdyż nie miało problemów z nauką. Ale dlatego się boję, że teraz będzie miało problemy. Więc jak moje dziecko teraz będzie miało problemy, których dotąd nie miało, to sorryy, ale ja będę jeszcze bardziej wnerwiony!!!

      Odpowiedz
      • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
        2 lata temu

        Prawda jest taka że dzieci z z różnym upośledzeniem po za fizycznym powinny uczęszczać do szkół specjalnych.

        Odpowiedz
        • Awatar @@ @@ powiedział:
          2 lata temu

          Obys nigdy nie miał w rodzinie dziecka z upośledzeniem lub zaburzeniem – celowo tak piszę, bo wielu nie ogarnia, że zaburzenie nie jest upośledzeniem. Z jakiej racji dziecko z jakimś zaburzeniem rozwojowym, ale w normie intelektualnej ma być odesłane do szkoły specjalnej? I kolejna sprawa, czy ty będziesz te wszystkie dzieci odwoził i przywoził po zajęciach? Rodzice też chcą normalnie żyć, pracować, a nie być wiecznie kierowca dla dzieci

          Odpowiedz
    • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
      2 lata temu

      Składaj składaj szybciej twoje dziecko zmieni szkołę niż ty dalej dyrygować będziesz.

      Odpowiedz
  37. Awatar bardzo wnerwiony rodzic bardzo wnerwiony rodzic powiedział:
    2 lata temu

    Z tego, co wiem – w szkole doszło do puczu dawnych dyrektorów przeciwko obecnemu dyrektorowi. Gdyż tam rada pedagogiczna zmienia dyrektora, co pół roku. Dlatego w radzie jest ze 3 lub 4 byłych dyrektorów. A byli też tacy dyrektorzy, którzy po wygranym konkursie na dyrektora – gdy zobaczyli, co się w szkole dzieje – natychmiast zrezygnowali z objęcia funkcji jeszcze zanim ją objęli. Myślę, że po tej obecnej akcji – już nikt nie będzie chciał zostać dyrektorem naszej szkoły. Najwyżej klika nauczycielska wydeleguje do tego spośród siebie jakiegoś kolesia. Dlatego ja się nawet nie dziwie nauczycielom – każdy chciałby przecież być sobie sterem i okrętem i nie mieć żadnej nad sobą władzy. Ale dziwie tej grupce rodziców, którzy uczestniczyli w demolowaniu szkoły naszych dzieci przed rozpoczęciem roku szkolnego. No ale my się zobaczymy po rozpoczęciu roku szkolnego,a ja jestem bardzo wnerwiony…

    Odpowiedz
    • Awatar E E powiedział:
      2 lata temu

      Proszę przyjść chociaż na jedno spotkanie rady rodziców lub porozmawiać z większością nauczycieli tej szkoły, jak również z nauczycielami i sekretarkami, które w czasach rządów tej pani złożyły wypowiedzenia. W radzie pedagogicznej jest tylko jedna osoba, która była dyrektorem, co najwyżej kilku wicedyrektorów, których pani dyrektor sama wybierała a później robiła na nich nagonkę. I rada pedagogiczna nie ma możliwości zmiany dyrektora co pół roku. Może warto dokładniej się przyjrzeć osobie pani dyrektor, podobna sprawa była z tą panią w łódzkiej placówce, zresztą ciekawa jest też historia dyrektora jednego dyrektora L.O. z Łodzi o tym samym nazwisku a obecnie pracownika MEN.

      Odpowiedz
      • Awatar bardzo wnerwiony rodzic bardzo wnerwiony rodzic powiedział:
        2 lata temu

        Z tego co wiem – więcej w radzie jest dyrektorów niż nauczycieli. I co mają wspólnego jakieś historie rodzinne z demolowaniem naszej szkoły przed rozpoczęciem roku szkolnego. Proszę mi lepiej odpowiedzieć kogo zaplanowaliście na dyrektora szkoły. To mnie interesuje. Bo zakładam, że jak się obala dyrektora – to robi się to po to, aby była lepsza dyrekcja. Więc kto ma teraz zostać dyrektorem? I co zamierzacie zrobić, aby zdemolowanie szkoły przez wasze ambicje nie odbiło się na naszych dzieciach. Proszę przy tym pamiętać, że mnie nie można pozbyć się ze szkoły tak łatro jak dyrekcji, a ja krzywdy swojego dziecka wam nie daruję!

        Odpowiedz
        • Awatar E E powiedział:
          2 lata temu

          Ja w liście rady pedagogicznej dostępnej na stronie szkoły poza jednym nazwiskiem nie widzę tych nazwisk dyrektorów, może konkretniej proszę się wypowiedzieć. Za chwilę większym problemem będzie to, że jest dyrektor a nie ma nauczycieli. Proszę zgłosić się do przedstawiciela swojej trójki klasowej aby wyjaśnił zaistniały konflikt.

          Odpowiedz
          • Awatar bardzo bardzo wnerwiony rodzic bardzo bardzo wnerwiony rodzic powiedział:
            2 lata temu

            To prawda, w tej radzie to jest największy problem, że są same dyrektory. I proszę nie kłamać. Na stronie szkoły niestety nie ma tej informacji, ale jak Boga kocham, ja znajdę informację o tym ilu zmieniliście w ostatnim czasie dyrektorów. Natomiast jeszcze raz powtarzam swoje pytanie – kogo teraz zaplanowaliście na kolejnego dyrektora!!!???? Dla mnie to jest niezwykle ważne pytanie. I czy ten dyrektor będzie w stanie rządzić radą? Radą, która chce rządzić!!!!

        • Awatar Anonim powiedział:
          2 lata temu

          Dziecko ma się uczyć czy może wiedzieć kto zarządza szkoła??? Bo jakoś dziwnie to jest pisane….

          Odpowiedz
        • Awatar Beobachter Beobachter powiedział:
          2 lata temu

          To podpada podpada pod groźby karalne

          Odpowiedz
      • Awatar bardzo wnerwiony rodzic bardzo wnerwiony rodzic powiedział:
        2 lata temu

        No kto? Bo ja jestem coraz bardziej wnerwiony. Już mnie nie interesuje była/obecna pani dyrektor – kolejna pani dyrektor, która zasiądzie w radzie. Ale kto będzie dyrektorem od 1 września? Jak Pani/Pan tego nie wie — to proszę to skonsultować z kierownictwem puczu! Kto ma rządzić tą zdemolowaną przez was szkołą i zagwarantuje, że nauczyciele będą pracowali, a nie będą rządzili!!! Teraz zapadło milczenie?!! Historyjki rodzinne i łzawe opowieści proszę zachować dla dzieci. Ja domagam się ważnych informacji. Kto teraz będzie tą szkołą rządził od 1 września???????!!!!!!!!!

        Odpowiedz
        • Awatar E E powiedział:
          2 lata temu

          Drogo rodzicu tez jestem rodzicem bardzo zaniepokojonym tym co się dzieje, w przeciwieństwie do Ciebie byłam na spotkaniach zarówno z rozgoryczonymi rodzicami jak i nauczycielami. Rozumiem decyzję tych rodziców i nauczycieli, którzy jak to nazywasz, chcą obalić szkołę. Mimo iż nie jest to komfortowa sytuacja dla moich dzieci w pełni ich popieram.

          Odpowiedz
        • Awatar Nart Nart powiedział:
          2 lata temu

          Jak dla mnie bardzo wnerwiony rodzic to nikt inny jak bardzo wnerwiona pani dyrektor. Z wypowiedzi nożna tak wywnioskować. Prośba o dane osobowe i kwalifikacje do przejęcia stanowiska, etc. Może admin radia lodz wyświetliłby adresy IP i wtedy wszystko będzie jasne. Ciekawe czy Darek i bardzo wnerwiony rodzic to ta sama osoba???

          Odpowiedz
          • Awatar bardzobardzo ubawiony rodzic wnerwiony rodzic bardzobardzo ubawiony rodzic wnerwiony rodzic powiedział:
            2 lata temu

            KTO BĘDZIE NOWYM DYREKTOREM SZKOŁY!!!!!!!!! To nie jest informacja objęta ochroną danych osobowych. Czy ma to być teraz tajny dyrektor??? Incognito???? Moje IP możecie sobie sprawdzać do woli. Po co admin. Są takie strony, gdzie można sprawdzić IP. Ale wasz poziom myślenia spiskowego jest szokujący!!!

          • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
            2 lata temu

            Ta Pani nie była w LO tylko w podstawówce co do ścisłości. Jak się zbiera informacje to rzetelnie a nie z palca wyssane. Co do ścisłości bo jest grono osób które bardzo rzetelnie zbiera informacje na temat osób z protestu i większość z nich nie powinno się wychylać gdyż średnia ocen i zachowania rodziców jest poniżej minimum. Naprawdę szkoda słów. Nauczyciel z tad powinni zostać usunięci i cała kadra zmieniona j

        • Awatar E E powiedział:
          2 lata temu

          Drogi rodzicu proszę przyjść na spotkania z rodzicami i porozmawiamy.

          Odpowiedz
          • Awatar teraz bardziej ubawiony niż wnerwiony teraz bardziej ubawiony niż wnerwiony powiedział:
            2 lata temu

            Droga E, przyjdę na pewno!!!

          • Awatar Nart Nart powiedział:
            2 lata temu

            Skoro wnerwiony rodzic uważa ze szkoła z dyrektorem ale bez nauczycieli jest lepsza dla dzieci niż szkoła bez dyrektora ale z nauczycielami, to albo nie jest w ogóle rodzicem albo jest rodzicem, który ma gdzieś dobro swojego dziecka!!!!

          • Awatar rozbawiony rodzic rozbawiony rodzic powiedział:
            2 lata temu

            Drogie Nart. Czyli plan jest taki, aby nie było w tej szkole dyrektora???? Jezus Maria matko Boża!!! Więc jak to ma być? Władze dyrektora przejmie teraz rada pedagogiczna???? Ja bardzo zachęcam rodziców do słuchania i uświadomienia sobie, że stworzyliście potwora! I co teraz z tym zrobicie, przeniesiecie edukację swoich dzieci w chmurę?

          • Awatar Nart Nart powiedział:
            2 lata temu

            Rozbawiony rodzicu. Zachęcam do lektury art. 66 ust. 1 pkt 2 ustawy z 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 910; ost.zm. Dz.U. z 2021 r. poz. 4). Według przepisów prawa po odwołaniu dyrektora szkoły np. w szczególnie zaistniałym przybadku, rolę dyrektora szkoły automatycznie przejmuje wice dyrektor i nie może on odmówić przyjęcia tej funkcji. Więc szkoła tak czy inaczej nie pozosatnie bez dyrektora – nie ma takiej możliwości.

          • Awatar bardzo zaniepokojony rodzic bardzo zaniepokojony rodzic powiedział:
            2 lata temu

            Nie znam wicedyrektora szkoły… Czy jest nim ktoś związany z puczem nauczycieli? Była Pani dyrektor tej szkoły czy przewodnicząca ZNP?

        • Awatar Anonim powiedział:
          2 lata temu

          Nikogo nie interesuje kto będzie dyrektorem!!!!! Liczy się tylko kto będzie uczył!! A będą uczyć!!!!

          Odpowiedz
          • Awatar zdegustowany rodzic zdegustowany rodzic powiedział:
            2 lata temu

            Poważnie? Tak to sobie wymyśleliście? Teraz będziecie robili co chcieli i nikt się tym nie będzie interesował? Cóż za infantylizm. Wy naprawdę uczycie dzieci???

          • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
            2 lata temu

            Najpierw to niech zmienią się nauczyciele bo kasy żądają a nie potrafią uczyć a mądrzejszymi nie są od Pani Dyrektor głąby z kapusty.

      • Awatar Michał Partyka Michał Partyka powiedział:
        2 lata temu

        Ta Pani nie była w LO tylko w podstawówce co do ścisłości. Jak się zbiera informacje to rzetelnie a nie z palca wyssane. Co do ścisłości bo jest grono osób które bardzo rzetelnie zbiera informacje na temat osób z protestu i większość z nich nie powinno się wychylać gdyż średnia ocen i zachowania rodziców jest poniżej minimum. Naprawdę szkoda słów. Nauczyciel z tad powinni zostać usunięci i cała kadra zmieniona

        Odpowiedz
  38. Awatar Bobrecki Endrju Bobrecki Endrju powiedział:
    2 lata temu

    Od kiedy nauczyciela odwiązuje Kodeks pracy? Chyba raczej karta nauczyciela.

    Odpowiedz
  39. Awatar AB SOLWENT AB SOLWENT powiedział:
    2 lata temu

    WITAM
    NA ZAŁĄCZONYCH ZDJĘCIACH WIDAĆ TĄ “WIĘKSZOŚĆ” RODZICÓW iI NAUCZYCIELI Z CIAŁA PE.
    PIĘKNE HASLA NA NAUCZYCIELSKICH BILBORDACH NA SZKOLACH ZE NA POCZĄTKU TAK MALO ZARABIA…
    . . NIE OD RAZU KRAKÓW ZBUDOWANO
    … MOŻE WARTO SWOICH SIŁ SPRÓBOWAĆ W KORPO A NIE JAKO NAUCZYCIEL ZA NAJNIŻSZĄ KRAJOWA NA STARCIE, SKORO DLA NAUCZYCIELA NAJWAZNIEJSZA JEST KASA. A NIE DOBRO NAS DZIECI.
    CHODZIŁO DO TEJ SZKOŁY WIELE DZIECI I “WIĘKSZOŚĆ” SIE MOŻE JESZCZE BARDZIEJ NIEPRZYCHYLNIE WYPOWIEDZIEC O NAUCZYCIELACH. WYSTARCZY POWIEDZIEĆ NA OKOLICZNYCH BOISKACH I POSŁUCHAĆ DZIECI.
    SKORO NAUCZYCIELA SĄ TACY WSPANIALI TO NALEZALOBY RÓWNIEŻ ZAPYTAC ILU ABSOLWENTÓW TEJ SZKOŁY KORZYSTALO Z KOREPETYCJI CZY KURSÓW PRZED EGZAMINEM 8KLASISTY I WOWCZAS MIARĄ EFEKTU PRACY NAUCZYCIELA JEST OCENA PODZIELONA NA PÓŁ, BO BYLO DE FACTO DWÓCH NAUCZYCIELI.

    Odpowiedz
    • Awatar Zuzka Zuzka powiedział:
      2 lata temu

      No nie sproboją w korporacji. Jak sie za Tuska przymowalam to obiecywali ze bedzie mozna awansowac i rozwoj. I co 20 lat na tym samym stanowisku. Nauczyciele do korpo zapraszamy jak nie będziecie chcieli robić. Tu was nauczymy roboty!! Na czterobrygadowce!

      Odpowiedz
    • Awatar Nart Nart powiedział:
      2 lata temu

      Nauczycielem nie jest się dla kasy i zdecydowanie nie każdy nadaje się do pracy z dziećmi. Polska niestety jest na szarym końcu (dokładnie 3 od końca) w porównaniu do innych krajów UE. Porównanie korpo do pracy w szkole chyba nie do końca przemyślane. Proponuje popracować miesiąc w szkole i sam się przekonasz co się z tym wiąże. Pomijając kwestie pieniędzy, kto z nas nie narzekał na nauczycieli chodząc do szkoły? Jest tu ktoś taki? Mimo tego, że szkołę kończyłem dawno temu, jeszcze przed czasami gimnazjów, to nie znam dziecka które by nie narzekało na chociaż jednego nauczyciela chodząc do szkoły. Sam tak miałem. Wiec pomysł pytania dzieci o opinie na temat nauczycieli jest marny. Ostatnia kwestia korepetycji. Niestety program nauczania w dzisiejszych czasach w szkołach narzucony przez Ministerstwo Edukacji ma wiele do życzenia. Porównując ten z moich czasów do dzisiejszego, to jest jakiś żart. Nauczyciele nie mają czasu na przerobienie materiału nie wspominając o jakichkolwiek powtórkach, a zakres wiedzy wymagany na egzaminach jest dużo szerszy. Czy to wina nauczycieli, że nie mają więcej czasu na przerobienie materiału? Czy chciałbyś wykonywać dodatkową pracę za darmo? Nie sądzę. Druga sprawa jest taka, że wielu rodziców wysyła dzieci na korepetycje ponieważ chcą dla nich lepszej przyszłości myśląc, że to coś zmieni. Ma to miejsce również w prestiżowych szkołach prywatnych gdzie za naukę płaci się krocie. Pomyśl drogi Ab Solwencie o tym o czym napisałem.

      Odpowiedz
      • Awatar bardzo wnerwiony rodzic bardzo wnerwiony rodzic powiedział:
        2 lata temu

        Rozumiem, że jest Pan osobą, która została delegowana przez radę pedagogiczną do objęcia funkcji dyrektora szkoły po obaleniu obecnej dyrekcji. Bardzo więc proszę o podanie imienia oraz nazwiska, a także kwalifikacji.

        Odpowiedz
        • Awatar Nart Nart powiedział:
          2 lata temu

          No to widzę, że bardzo wielu rzeczy jednak nie rozumiesz.

          Odpowiedz
    • Awatar E E powiedział:
      2 lata temu

      Ten konflikt niie jest konfliktem o pieniądze.

      Odpowiedz
    • Awatar Anonim powiedział:
      2 lata temu

      Nie krzyczymy

      Odpowiedz
  40. Awatar Nart Nart powiedział:
    2 lata temu

    Patrząc na historyczne osiągnięcia Pani Dyrektor, można by ją porównać do księdza który na parafii skrzywdził dziecko lub dzieci. Gdy sprawa wyszła na jaw, biskup przerzucił go na inną parafię. W tym przypadku role biskupa odgrywa Łódzki Kurator Oświaty. Ot tak mi przyszło do głowy takie kuriozalne porównanie. Może czas żeby zapobiec krzywdzie dzieci Panie Kuratorze???

    Odpowiedz
  41. Awatar Mieszkaniec Justynowa Mieszkaniec Justynowa powiedział:
    2 lata temu

    A ja się dziwię, że pani dyrektor chce pracować na tej wsi, o której wypowiada się z taką pogardą. Jak jest taka wspaniała to minimum stanowisko dyrektora w jednym z prestiżowych łódzkich L.O.

    Odpowiedz
  42. Awatar Ela Ela powiedział:
    2 lata temu

    To raczej pani dyrektor w każdym, kto wykazuję zaangażowanie widzi zagrożenie a wklad nauczycieli w uroczystości szkolne, konkursy przypisuje sobie. Nikt nikogo nie buntuje, wielu rodziców miało styczność z panią dyrektor i większość ma podobne zdanie. Zresztą, to nie jest poerwsza placówka, gdzie są problemy.

    Odpowiedz
  43. Awatar Rodzic Rodzic powiedział:
    2 lata temu

    Wystarczy przyjrzec się historii kariery pani dyrektor, odszukać stare materiały informacyjne w mediach lokalnych a także sprawdzić jakie pani dyrektor ma znajomości w kuratorium i wyżej. Już dwa lata temu rodzice chcieli odwołać tę panią że spawowanej funkcji i argumentów było naprawdę bardzo dużo i to poważnych. Niestety, dzięki koneksjom pani dyrektor zachowała stanowisko a odpowiedź kuratorium po kontroli to jakaś żenada, strach pomyśleć, że tacy ludzie sprawują nadzór nad oświatą w naszym kraju. Tym razem do głosu rodziców dołączyli nauczyciele, którzy nie są w stanie pracować z taką przełożoną i mam nadzieję, że dla dobra głównie dzieci, bo to one najbardziej ucierpią od września, tym razem wspólnymi siłami uda się odwołać tę osobę.

    Odpowiedz
  44. Awatar Anonim powiedział:
    2 lata temu

    Myślę, że najwyższy czas na działania: gminy, kuratorium. Zróbcie coś co pomoże dzieciom uczyć się w spokoju i miłej atmosferze. Skoro nauczyciele jej nie chcą to jest dość wyraźny sygnał do działania.

    Odpowiedz
    • Awatar Anonim powiedział:
      2 lata temu

      Całkiem niezłe 🙂

      Odpowiedz
  45. Awatar Darek Darek powiedział:
    2 lata temu

    Część nauczycieli z tej szkoły zupełnie nie nadaje się do pracy z dziećmi. To nauczyciele którzy się nie nadają zorganizowali ten protest. Dyrektor szkoły w Justynowie zaczęła wymagać od nauczycieli, zaczęła namawiać ich by ci zapisywali dzieci na olimpiady , z dużym wyprzedzeniem ich do tego przygotowywali. Niestety części nauczycielom nie podoba się to ze Pani dyrektor zaczęła wymagać od nich wyników czy zwykłego ludzkiego zaangażowania. Pani K która ten sztuczny prostszy wywołała sama ma ochotę na posadę dyrektora tej szkoły , lub chce aby jej córka została dyrektorem. Bo jej córka tez aktywnie upokarza obecną dyrektor szkoły. Jest jeszcze pani Marta W która nakazywała rodzicom co maja mówić i kiedy. Która szuka afery wszędzie. Tutaj tez wspomniano o nauczycielu dodatkowym do dziecka niepełnosprawnego, każdy z rodziców takiego dziecka wie ze nauczyciel wspomagający nie jest dostępny w 5 tej klasie! Wiec świadomie wprowadza opinie publiczna w błąd. A radio Łodzi powiela niesprawdzone informacje. Zreszta na POlecenie pani Marty W. Jednej z rodziców która od ponad roku straszy obecna dyrektor szkoły. A to właśnie radio łódz a to telewizja TVN. Wstyd ! Nauczyciele w tej szkole nie robią nic. A buntuje ich właśnie pani nauczycielka K. I rodzic Marta W.

    Odpowiedz
    • Awatar Ela Ela powiedział:
      2 lata temu

      To raczej pani dyrektor w każdym, kto wykazuję zaangażowanie widzi zaangażowanie a wklad nauczycieli w uroczystości szkolne, konkursy przypisuje sobie. Nikt nikogo nie buntuje, wielu rodziców miało styczność z panią dyrektor i większość ma podobne zdanie. Zresztą, to nie jest poerwsza placówka, gdzie są problemy.

      Odpowiedz
    • Awatar Kanny Kanny powiedział:
      2 lata temu

      Szkoda że nie dodał Pan, że przed Panią D. Pani K pełniła obowiązki dyrektora a teraz twierdzi się że pcha się na stanowisko. Pani D. z tego co wiadomo została postawiona na kandydata w 2016 w szkole w Łodzi ale rodzice nagłośnili sprawę i nie udało się, wszystko jest w internecie. A co do Pani W jak może nakazywać co rodzice mają mówić? Rodzice widzą co się dzieje w szkole i każdy ma swój rozum i ma swoje zdanie.

      Odpowiedz
    • Awatar Nart Nart powiedział:
      2 lata temu

      Stronie dużo informacji Panie Darku,.A może powinienem napisać Pani Dyrektor? Skoro nauczyciele, których dzieci i rodzice bardzo sobie cenią, nie chcą pracować w szkole ze względu na postawę Pani Dereckiej, to chyba wszystko tłumaczy. Jeśli chodzi o media, to bardzo dobrze, że się pojawiły. Powinny jeszcze przyjechać TVP, Polsat, Trwam i co tam jeszcze jest żeby nagłośnić ten przypadek. Mam nadzieje, że nauczyciele zostaną a Pani Dyrektor albo odejdzie sama, albo zdecydują za nią władze lub po prostu rodzice wywiozą ją na taczkach.

      Odpowiedz
      • Awatar E E powiedział:
        2 lata temu

        W samo sedno Nart.💪

        Odpowiedz
    • Awatar Sdd Sdd powiedział:
      2 lata temu

      Tak się składa że chodziło o nauczyciela wspomagającego ucznia klasy czwartej, co wiem z pierwszej ręki a także z tego tekstu który jest napisany wyżej.

      Odpowiedz
    • Awatar Aga Aga powiedział:
      2 lata temu

      Od kiedy to w 5 klasie nie przysługuję nauczyciel wspierający dla dziecka z orzeczeniem? chyba jesteś niedoinformowany jeśli dziecko ma orzeczenie z zaznaczenie nauczyciela wspierającego szkoła musi zapewnić takiego nauczyciela na cały etap 4-8 za to otrzymuje dofinansowanie z Gminy a Pani D. po prostu zwolniła obecną asystent na rzecz swojego człowieka który do tej bory był tylko na świetlicy i z pracą z dziećmi z orzeczeniami, autyzmem itp nie ma nic wspólnego. Gdzie tu Pani D. myślała o dobru dzieci podejmując taką decyzje??

      Odpowiedz
    • Awatar Anonim Anonim powiedział:
      2 lata temu

      Sama prawda

      Odpowiedz
  46. Awatar Ja Ja powiedział:
    2 lata temu

    Kuratorium oświaty w Łodzi, zabierzcie ją do siebie. Ona nie nadaje się do pracy z ludźmi. Szkołę traktuje jak swoją prywatną piaskownicę

    Odpowiedz
  47. Awatar Rodzic Rodzic powiedział:
    2 lata temu

    Myślę, że ktoś powinien się przyjrzeć niektórym pracownikom z kuratorium powiązanych z dyrektorką.

    Odpowiedz
  48. Awatar Ja Ja powiedział:
    2 lata temu

    Kuratorium oświaty w Łodzi – wstyd i hańba!!

    Odpowiedz
  49. Awatar Czytelnik Czytelnik powiedział:
    2 lata temu

    Warto wspomnieć o koneksjach pani dyrektor. Ci, którzy uparcie wciskają ją na stanowiska, powinni się wstydzić. To nie jest pierwszą szkoła, z której chcą się jej pozbyć

    Odpowiedz
    • Awatar Ireneusz Ireneusz powiedział:
      2 lata temu

      Dziecinne przepychanki rozemocjonowanych nauczycieli. Jaki to przykład dla dzieci. Pani dyrektor wniosła dużo dobrego do szkoły, wszyscy to wiedzą. Trzeba ocenić fakty, a nie emocje co niektórych osób. Że zdjęcia wynika,że tylko garstka społeczności szkolnej jest nieazdowolona. Zawsze tacy się znajdą…

      Odpowiedz
      • Awatar Nart Nart powiedział:
        2 lata temu

        Oczywiście, że garstka – większość w tych godzinach była w pracy. Irek skąd Tyś się urwał chłopie? Gdyby to była sobota, gwarantuje Ci nie byłoby gdzie stanąć.

        Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi: 23 sierpniaEwa DereckaKuratorium Oświaty w Łodziprotest w JustynowieSzkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi im. Jana Brzechwy w JustynowieUrząd Gminy w AndrespoluWiadomości Łódź
Poprzedni artykuł

Wandale w Andrespolu. Zniszczyli sanitariaty na orliku [ZDJĘCIA]

Następny artykuł

Lechia Tomaszów Mazowiecki i GKS Bełchatów wciąż niepokonane w III lidze gr. 1 [ZDJĘCIA]

Następny artykuł
Lechia Tomaszów Mazowiecki - Pelikan Łowicz 1:0

Lechia Tomaszów Mazowiecki i GKS Bełchatów wciąż niepokonane w III lidze gr. 1 [ZDJĘCIA]

Natalia Kaczmarek ze srebrnym medalem MŚ w Budapeszcie

MŚ Budapeszt 2023. Natalia Kaczmarek wicemistrzynią świata w biegu na 400 metrów

Radio Łódź

  • Zasięg i częstotliwości
  • Historia Radia Łódź
  • Kalendarium Radia Łódź
  • Polityka prywatności
  • BIP
  • Rada programowa
  • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
  • Kontakt

Do pobrania

  • Księga Znaku Radio Łódź
  • LOGO Radio Łódź [PDF]
  • Księga Znaku Radio Łódź Nad Wartą
  • LOGO Radio Łódź Nad Wartą [PDF]

Warto przeczytać

Szkiełko i oko. Ekologia w lotnictwie [PODCAST]

Szkiełko i oko. Ekologia w lotnictwie [PODCAST]

29 maja 2025
To jest Temat Michal Dabrowski Fot Sebastian Szwajkowski 6

To jest temat. Rafał Trzaskowski czy Karol Nawrocki – kto zostanie kolejnym prezydentem Polski? [PODCAST]

29 maja 2025

BIP

  • BIP Radio Łódź
  • Informacje ogólne o spółce
  • Struktura Radia Łódź
  • Władze spółki
  • Akcjonariusze
  • Organy opiniodawczo – doradcze
  • Udostępnianie informacji
  • Dokumenty
  • Środki publiczne
  • Ogłoszenia publiczne
  • Instrukcja obsługi BIP

© 2012-2024 Radio Łódź

Witaz ponownie!

Sign In with Facebook
Sign In with Google
Sign In with Linked In
OR

Zaloguj się poniżej do swojego konta

Zapomniane hasło?

Przypomnij hasło

Please enter your username or email address to reset your password.

Zaloguj

Dodaj nową listę

Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności

© 2012-2024 Radio Łódź

Ta strona korzysta z plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności.
Przejdź do treści
Otwóz pasek narzędzi Dostępność

Dostępność

  • Zwiększ tekstZwiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Czarno-białeCzarno-białe
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • NegatywNegatyw
  • Lekkie tłoLekkie tło
  • Podkreślone odsyłaczePodkreślone odsyłacze
  • Czytelny tekstCzytelny tekst
  • Reset Reset
spinner
spinner
ładuj więcej