Pabianickie Centrum Medyczne wprowadziło rejestrację call center
Obsługa call center pracuje w innym pomieszczeniu niż standardowa rejestracja.
– Telefoniczna rejestracja odbywa się w innym pomieszczeniu niż z „okienkami”, gdzie zapisy do poradni specjalistycznych prowadzi odrębny zespół rejestratorek. Te z call center mają obowiązek zajmować się wyłącznie osobami dzwoniącymi – podkreśla Lidia Klimczak-Moszyńska, dyrektor ds. pielęgniarstwa w Pabianickim Centrum Medycznym.
Tylko do poradni specjalistycznych
Na razie przez call center można się zarejestrować tylko do poradni specjalistycznych, ale Pabianickie Centrum Medyczne planuje, że zapisy przez telefon będą prowadzone również do pozostałych jednostek. W szpitalu nadal możliwa jest rejestracja na miejscu.
– Zdajemy sobie sprawę, że jak w przypadku każdej nowości pacjenci potrzebują czasu, aby przyzwyczaić się do call center. Ale z telefonicznym zapisaniem się na wizytę w przychodni specjalistycznej, jej odwołaniem czy zmianą terminu nie powinno być żadnych problemów – dodaje Lidia Klimczak-Moszyńska.
Z rejestracji call center można skorzystać pod numerem tel. 42 22 53 855.