• O nas
  • Reklama
  • Prywatność
  • Kontakt
42 678 78 78 – 606 78 78 78
SŁUCHAJ NA ŻYWO
czwartek, 22 maja 2025
  • Zaloguj
Radio Łódź
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
Radio Łódź
LIVE
Brak wyników
View All Result
  • Radio Łódź
    Radio Łódź
    Zobacz wszystkie artykuły
  • 12 sierpnia 2024 17.50
  • 12 sierpnia 2024 17.50

Jak zmniejszyć wydatki na reklamę w internecie?

Artykuł sponsorowany

Bez promocji trudno cokolwiek sprzedać, zwłaszcza w internecie. Małych i dużych e-biznesów jest po prostu zbyt wiele, żeby tylko czekać na klientów. Reklama jednak kosztuje. Czy da się łożyć na nią mniej, a przy tym generować oczekiwane przychody? Jak najbardziej. Czas więc wkroczyć na ścieżkę prowadzącą do sukcesu.
Jak zmniejszyć wydatki na reklamę w internecie?
Udostępnij na FacebookuTwittnij

Tania reklama to precyzyjna reklama

Przekaz kierowany za pośrednictwem telewizji, radia czy ulicznych banerów dociera do wszystkich. Tym samym reklamodawca ponosi koszt prezentacji swojej oferty dużemu gronu osób niezainteresowanych pokazywanymi im produktami i usługami.

Z tym problemem nie muszą mierzyć się podmioty z branży e-commerce. Narzędzia służące do promocji marek i ich ofert w internecie dają przedsiębiorcom możliwości niedostępne w innych typach mediów. Targetowanie, czyli precyzyjne określanie docelowej grupy klientów, pozwala dotrzeć tylko do osób skłonnych rozważyć propozycję.

Metody i kryteria określania docelowej grupy klientów

Teoria to jedno a praktyka drugie. Jak określić swój target? Czasem wystarczy własna wiedza. Dla przykładu osoby handlujące akcesoriami wędkarskimi są w stanie założyć, że ich grupa docelowa to mężczyźni w średnim i starszym wieku. Co więcej, mają dochody wystarczające do finansowania swojego nietaniego hobby.

Wiele osób oferuje jednak bardziej uniwersalne towary i usługi. Jak choćby przewidzieć, kogo interesuje catering dietetyczny z dostawą do domu? Nie obejdzie się bez zastosowania narzędzi takich jak Google Analytics. Służy ono do monitorowania ruchu na stronach internetowych. Dzięki niemu można poznać:

  • płeć osób wchodzących na witrynę;
  • ich wiek;
  • miejsce zamieszkania;
  • zainteresowania.

Tak szczegółowe dane są łączone na podstawie dotychczasowej aktywności w sieci. Do tego właśnie służą pliki cookies. W ścisłym sensie sprzedawca dzięki nim pozna procentowy rozkład płci i wieku potencjalnych klientów oraz ogólne informacje na temat lokalizacji. Innymi słowy, dowie się, czy target to głównie osoby z małych miejscowości, większych ośrodków, czy największych metropolii.

Social media jako nośnik reklamy e-biznesu

W taniej promocji firmy pomogą też media społecznościowe. Tendencja od lat się nie zmienia i znacznie więcej osób korzysta z tego typu platform, niż ich unika. W związku z tym serwisy takie jak Facebook, Instagram, TikTok, a nawet LinkedIn są doskonałymi łącznikami między firmami a klientami.

Sposoby promocji w mediach społecznościowych

Portale społecznościowe, tak jak Google, dają dostęp do narzędzi umożliwiających targetowanie klientów. Przedsiębiorcy mogą z nich korzystać za pośrednictwem firmowego profilu, np. Meta Business Suite. Oficjalne konto to także najlepsze miejsce do rozmów z klientami i wpływania na ich opinie o marce.

Poza tworzeniem i prezentacją reklam (postów sponsorowanych, karuzel itp.) profil firmy warto wykorzystać do śledzenia komentarzy użytkowników. Odpowiadanie na nie wzbudzi w nich przeświadczenie, że ich zdanie naprawdę się liczy. Właśnie dlatego należy również reagować na negatywne komentarze.

Kolejny sposób na tanią promocję polega na zaangażowaniu klientów. Dużą szansę na wzbudzenie zainteresowania dają promocje. Drobny prezent, np. drugi produkt za darmo, może sprawić, że osoby, które polubiły profil, jeszcze chętniej będą na niego zaglądać. Ten sam efekt da się osiągnąć dzięki konkursom z nagrodami.

Bez Allegro ani rusz

Widoczność w internecie pozwala się dobrze wypromować. Z tego powodu sprzedawców nie powinno zabraknąć na największej platformie handlowej w Polsce. Wystawiane na niej produkty zobaczy wiele osób, które w inny sposób nie dowiedziałyby się o istnieniu firmy, która oferuje je także na Allegro.

Dodatkową zaletą korzystania z tego serwisu jest widoczność produktów w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu dowiedzą się o nich internauci wpisujący konkretne frazy do wyszukiwarki. Ta kwestia nabiera szczególnego znaczenia w przypadku firm, których witryny znajdują się nisko w wynikach wyszukiwania.

W parze z lepszą widocznością mogą pójść dodatkowe udogodnienia. Otrzymują je klienci Sky-Shop. Oprócz stworzenia lub przeniesienia strony swojej firmy korzystają oni z dropshippingu, czyli opcji wysyłki towarów bezpośrednio z hurtowni. Warto zajrzeć na stronę WWW https://blog.sky-shop.pl/dropshipping-na-allegro/ i poznać pozostałe korzyści, jakie daje abonament w Sky-Shop.

Widoczność na innych platformach typu marketplace

Kolejną formą taniej promocji jest obecność na przynajmniej kilku innych popularnych portalach. Porównywarki cen, portale aukcyjne i inne platformy sprzedaży powiększą grono klientów o osoby, które nie korzystają z Allegro albo kupują w wielu różnych miejscach.

Co ważne, ręczne dodawanie produktów w takich serwisach nie jest konieczne. Za niewielkie pieniądze można to zrobić wraz ze Sky-Shop. W wielu planach abonamentowych platforma daje dostęp do handlu na Ceneo, Morele Marketplace, OLX i Empik Place.

Targetowanie i omnichannel kluczami do finansowego sukcesu

Określenie grupy docelowej i obecność na wielu portalach sprzedażowych przybliżają do osiągnięcia upragnionych zysków. Co najważniejsze, nie trzeba wydawać majątku, żeby zrealizować oba zamierzenia.

O tym, jak tania może być promocja firmy, przekonuje również Sky-Shop. Dołączenie do grona klientów tej platformy zapewnia widoczność w internecie w ramach abonamentów na każdą kieszeń. Nie warto więc czekać. Najlepiej już dziś zacząć wdrażać działania marketingowe, zarówno na własną rękę, jak i z pomocą serwisu.

Wartoprzeczytać

Mieszkanie na abonament

Mieszkanie na abonament – nowoczesna alternatywa dla tradycyjnego wynajmu

22 maja 2025
Moda dziecięca na wiosnę 2025: Najlepsze trampki dla aktywnych dzieci

Moda dziecięca na wiosnę 2025: Najlepsze trampki dla aktywnych dzieci

21 maja 2025
Jak sparować smartwatch ze smartfonem? Poradnik krok po kroku

Jak sparować smartwatch ze smartfonem? Poradnik krok po kroku

19 maja 2025
Wybór producenta styropianu – na co zwrócić uwagę

Wybór producenta styropianu – na co zwrócić uwagę

19 maja 2025

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi: artykuł sponsorowanyarykuły sponsorowane
Poprzedni artykuł

Budowa spalarni odpadów w Zduńskiej Woli. Sprawa znajdzie finał w Sądzie Administracyjnym

Następny artykuł

Pracoholizm to choroba jak każda inna. Dotyczy 11% Polaków

Następny artykuł
Pracoholizm

Pracoholizm to choroba jak każda inna. Dotyczy 11% Polaków

Piotr Krajewski, fot. Konrad Ciężki

Piotr Krajewski o bezrobociu w Łodzi i regionie. „Nie ma problemu, żeby znaleźć pracę” [WIDEO]

Radio Łódź

  • Zasięg i częstotliwości
  • Historia Radia Łódź
  • Kalendarium Radia Łódź
  • Polityka prywatności
  • BIP
  • Rada programowa
  • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
  • Kontakt

Do pobrania

  • Księga Znaku Radio Łódź
  • LOGO Radio Łódź [PDF]
  • Księga Znaku Radio Łódź Nad Wartą
  • LOGO Radio Łódź Nad Wartą [PDF]

Warto przeczytać

Wypadek w powiecie wieruszowskim. Są ranni, droga zablokowana

Wypadek na S8 w kierunku Wrocławia, ośmiu rannych. Uwaga na utrudnienia

22 maja 2025
dwukierunkowa droga rowerowa

Łódź stawia na rowery. 17 kilometrów nowej infrastruktury rowerowej

22 maja 2025

BIP

  • BIP Radio Łódź
  • Informacje ogólne o spółce
  • Struktura Radia Łódź
  • Władze spółki
  • Akcjonariusze
  • Organy opiniodawczo – doradcze
  • Udostępnianie informacji
  • Dokumenty
  • Środki publiczne
  • Ogłoszenia publiczne
  • Instrukcja obsługi BIP

© 2012-2024 Radio Łódź

Witaz ponownie!

Sign In with Facebook
Sign In with Google
Sign In with Linked In
OR

Zaloguj się poniżej do swojego konta

Zapomniane hasło?

Przypomnij hasło

Please enter your username or email address to reset your password.

Zaloguj

Dodaj nową listę

Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności

© 2012-2024 Radio Łódź

Ta strona korzysta z plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności.
Przejdź do treści
Otwóz pasek narzędzi Dostępność

Dostępność

  • Zwiększ tekstZwiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Czarno-białeCzarno-białe
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • NegatywNegatyw
  • Lekkie tłoLekkie tło
  • Podkreślone odsyłaczePodkreślone odsyłacze
  • Czytelny tekstCzytelny tekst
  • Reset Reset
spinner
spinner
ładuj więcej