Słowo “korona” nie musi się źle kojarzyć. Akcja #koronazgłowy
Słowo “korona” w tym roku nie kojarzy się dobrze. Dlatego organizatorzy konkursu Miss Polonia chcą to zmienić.
W ramach akcja charytatywnej #KORONAZGŁOWY do domów dziecka i ośrodków wsparcia trafią prezenty od sponsorów zaprzyjaźnionych z konkursem piękności.
Miss Polonia województwa łódzkiego Klaudia Plesiak przekazała podarunki dla świetlicy “Księży Młyn” i dla fundacji “Dom w Łodzi”. – Przede wszystkim środki czystości, środki higieny osobistej, bony na zakupy spożywcze, bony na paliwo. Nie zabrakło też czegoś mikołajkowego; kolorowych skarpetek, czekoladowych Mikołajów, a także suplementówwzmacniających odporność – wylicza Klaudia Plesiak.
Marta Libiszowska-Jóźwiak z fundacji “Dom w Łodzi” mówi, że współpraca z konkursem Miss Polonia trwa od wielu lat, a takie akcje tylko ją cementują. – To jest przyjaźń, która buduje poczucie bezpieczeństwa i świadomość, że nie jesteśmy sami. Są przyjaciele na których możemy liczyć, którzy niezależnie od okoliczności są z nami. Zawsze możemy do nich zadzwonić i powiedzieć, że mamy kłopot.
W akcji bierze też udział obecna Miss Polonia, pochodząca z Łodzi Karolina Bielawska.
Koronawirus – co musisz wiedzieć?
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |