Zmiany u Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi
Miejski Rzecznik Konsumentów zapowiada zmiany w organizacji pracy biura i szybsze uzyskiwanie porad przez konsumentów.

Od dwóch miesięcy funkcje tę pełni Anna Mlostoń-Olszewska. W rozmowie z Radiem Łódź podkreśliła, że liczba pracowników biura jest niewystarczająca, dlatego zostanie zwiększona. – We wtorki i w czwartki następuje kumulacja pracy na tyle duża, że kolejki do rzecznika przypominają kolejki w przychodni. Mieliśmy taką sytuację, że na poradę w biurze trzeba było czekać prawie trzy godziny – poinformowała Mlostoń-Olszewska.
W sprawniejszym udzielaniu porad mają pomagać także stażyści, studenci i absolwenci prawa. – Rozpoczęłam już rozmowy z Okręgową Radą Adwokacką w Łodzi, z Uniwersytetem Łódzkim, z prywatnymi kancelariami. Jest wielu studentów i absolwentów, którzy chcieliby nabyć umiejętność obsługi konsumentów i właśnie dla takich młodych osób przewidujemy możliwość odbycia stażu u rzecznika – dodałaMlostoń-Olszewska.
Więcej o planach Miejskiego Rzecznika Konsumentów jutro (28 grudnia) w Radiu Łódź w magazynie “Mam prawo” o godz. 13:45.