Youtuberzy z całej Polski w Manufakturze. Uczą jak zapobiegać zakażeniom wirusem HCV [ZDJĘCIA]
Fani polskich gwiazd YouTube’a mogli dziś w Łodzi spotkać swoich idoli w ramach kolejnej odsłony kampanii społecznej mającej zapobiegać zakażeniom wirusem HCV, który prowadzi do wirusowego zapalenia wątroby typu C.
![Youtuberzy z całej Polski w Manufakturze. Uczą jak zapobiegać zakażeniom wirusem HCV [ZDJĘCIA] 1 34116 54a178b61b3d60f041ab1e0fe211fe5e](/wp-content/archiwum/files/34116-54a178b61b3d60f041ab1e0fe211fe5e.jpg)
Akcja to kolejna odsłona kampanii społecznej “HCV jestem świadom” pod hasłem “HCV i youtuberzy. Cała Polska łapie rekiny”. – Zdecydowaliśmy się, aby przez przez kontakt z YouTuberami, którzy bardzo zaangażowali się w akcję, dotrzeć do najmłodszych – wyjaśniał prowadzący kampanię Michał Wierzbowski. – Chcemy nie tylko przedstawiać suche fakty, ale – przez zabawę – edukować.
W łódzkiej Manufakturze można było spotkać m.in. autora kanału “Topowa Dycha”. YouTuber Artur Filipowicz przekonuje, że popularność w internecie można wykorzystać w celu edukowania młodzieży. – Na moim kanale łączę edukację z rozrywką i myślę, że tego typu akcje są świetną okazją, aby połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli spotkać się z widzami i przy okazji nauczyć ich czegoś ważnego – . Bo to jest problem, który może dotknąć każdego z nas – wyjaśniał – Artur Filipowicz.
Kampania HCV jestem świadom pod hasłem HCV i YouTuberzy. Cała Polska łapie rekiny, realizowana jest przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny w Warszawie.