Kreowanie mody na Łódź. Promocja gospodarcza miasta
Łódź w najbliższych latach wyda prawie 15 milionów złotych na promocję miasta jako dobrego miejsca do inwestowania. Ponad 10 milionów z tej kwoty dostanie z Unii Europejskiej.
Pieniądze mają pomóc w przyciągnięciu inwestorów i utworzeniunowychmiejsc pracy.- Zainteresowanie inwestorów miastem jest coraz większe, można powiedzieć o wystąpieniu zjawiska, jakim jest moda na Łódź. Teraz wystarczy tylko zwiększyć pulę środków przeznaczonych na promocję i nie żałować zaangażowania, sukses jest w zasięgu ręki -przekonuje wiceprezydent Łodzi, Wojciech Rosicki.
Miasto za pieniądze z Unii Europejskiej chce między innymi wysyłać misje gospodarcze na największe na świecie imprezy branżowe.- Będą to targi w Cannes i w Monachium, udział w Forum Centrum Usług Wspólnych w Manchesterze czy forum Deloitte – wyliczadyrektor biura obsługi inwestora w Urzędzie Miasta, Adam Pustelnik. – Wydarzenia dobraliśmy według rozmiarów i liczby inwestorów.
Część z kwoty przeznaczonej na promocję gospodarczą zostanie wydana na kampanię reklamową miasta w polskich i zagranicznych mediach.