Tradycja i jakość. Jarmark Bożonarodzeniowy przy Piotrkowskiej
Za organizację jarmarku Łódź zapłaci 150 tysięcy złotych. Domki wystawców będą jednolite i tradycyjne, a sprzedawane produkty – najwyższej klasy.

– Ma być estetycznie, świątecznie i z klasą – mówi Piotr Kurzawa, menadżer ulicy Piotrkowskiej i wylicza wymagania postawione wystawcom. – Nie dopuszczamy żadnej formy namiotowej, domki muszą być jednolite i ich wystrój także. Liczą się także szczegóły, takie jak chociażby estetyka przeprowadzenia kabli.
Na jarmarku będzie można kupić przede wszystkim lokalne smakołyki, ale także rękodzieło i dekoracje świąteczne. Wystawców będzie co najmniej dwudziestu. – Wybierzemywystawców z produktami regionalnymi, bardzo dobrej jakości, chcemy mieć zróżnicowany asortyment. Przede wszystkim produkty spożywcze: tradycyjne wędliny, aromatyczne wypieki, oryginalne prezenty i ozdoby – podkreśla Justyna Kleser z firmy JANTOM ART, która wygrała przetarg na organizację jarmarku.
Pojawi się też Domek Świętego Mikołaja, do tego w każdy czwartek i piątek pod 20-metrową choinką miejską będą odbywały się klimatyczne koncerty – zaprasza jeden z artystów Piotr Wołosz. – Już w dniu rozpoczęcia jarmarku, trzeciego grudnia, zaprezentujemy kolędy i piosenki świąteczne z całego świata. Utwory zostaną wykonane w muzycznym składzie kwartet smyczkowy, fortepian i perkusja.
Jarmark Bożonarodzeniowy będzie usytuowany w okolicy Pasażu Schillera. Przewidziano wiele atrakcji dla najmłodszych: będzie można spotkać elfy, zakręcić się na weneckiej karuzeli i wziąć udział w świątecznych warsztatach. Jarmark potrwa od 3 do 23 grudnia.