Reforma administracji miejskimi nieruchomościami w Łodzi. Sprawdź, co się zmienia
W piątek (1 kwietnia) wchodzi w Łodzi w życie reforma administracji miejskimi nieruchomościami. Znikną Administracje Zasobów Komunalnych, a w ich miejsce powstanie wspólny dla wszystkich dzielnic Zarząd Lokali Miejskich.
Zapowiada od kilku miesięcy przez urzędników reforma jest znaczna dlamieszkańców. Zarząd Lokali Miejskichzastąpi pięćjednostek dzielnicowych Administracji Zasobów Komunalnych. Do tego zmienić ma się przede wszystkim sposób załatwiania spraw lokalowych, bo ze wszystkimi problemami będzie można zwrócić się do Miejskiego Administratora Nieruchomości, który ma sprawę załatwić. To on ma dotrzeć do odpowiedniego wydziału i osoby, która zajmie się problemem.- Nie będzie on mógł teraz powiedzieć, że nie wie, nie zna się i odeśle do działu technicznego, gdzie jest pani Zosia, która akurat jest na urlopie wypoczynkowym, więc odpowiedź otrzymamy za dwa lata. Taka sytuacja już nie może mieć miejsca – przekonuje Przemysław Mroczkowski, pełnomocnik prezydent miasta.
Mieszkańcy Łodziswoje sprawy będą mogli zgłaszać korzystając z serwisu www, infolinii, a także z Rejonu Obsługi Nieruchomości. – To miejsca, w których będą siedziały co najmniej cztery osoby. Będzie człowiek reprezentujący dział organizacyjno-administracyjny, osoba reprezentująca dział techniczny, kierownikRejonu Obsługi Nieruchomości i co najmniej jeden Miejski Administrator Nieruchomości – tłumaczyPrzemysław Mroczkowski.
Zgodnie z reformą Wydział Budynków i Lokali zmieni się w Biuro Gospodarki Mieszkaniowej. Jednak biuro będzie tylko nadzorować praceZarządu Lokali Miejskich.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |