Wszystko, czego inwestor mógłby potrzebować. Łódzka taktyka promocyjna w Cannes
Łódź przygotowała rekordową ofertę na Targi Inwestycyjne w Cannes. W trakcie tegorocznych targów przedstawiciele delegacji UMŁ będą promować 48 nieruchomości inwestycyjnych, w tym tereny zlokalizowane w gminach ościennych, w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej oraz nieruchomości z rynku prywatnego.
Nie jest tajemnicą, że spora część kapitału poszukuje atrakcyjnej i efektywnej ekonomicznie lokalizacji. Sytuacja nam sprzyja, więc jedziemy skorzystać z okazji- mówi wiceprezydent Łodzi Ireneusz Jabłoński.
Najważniejszym terenem, dla którego poszukiwani będą inwestorzy, to obszar Nowego Centrum Łodzi,wyjaśnia dyrektor Biura Obsługi Inwestora i Współpracy z Zagranicą UMŁ Adam Pustelnik. – Na ten element naszej oferty chuchamy i dmuchamy. Tu pojawia się najbardziej atrakcyjna z tej już i tak bardzo atrakcyjnej części, czyli Specjalna Strefa Kultury. To są dwa hektary w samym centrum miasta, położone między obecnym EC1 a dworcem. Liczymy na to, że tam wkrótce pojawi się tam jeden z najbardziej głośnych, atrakcyjnych inwestorów- podkreśla.
Targi Inwestycyjne MIPIM w Cannes, to największe i najbardziej prestiżowe międzynarodowe wydarzenie związane z tematyką nieruchomości. Targi rozpoczną się 15 marca i odwiedzi je ponad 21 tysięcy uczestników z 89 krajów.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |