O skutecznej promocji miast na debacie w Łodzi
Przedstawiciele władz lokalnych, samorządowych, przedsiębiorcy i specjaliści od marketingu z całej Polski dyskutowali w Łodzi o tym w jaki sposób promować miasta i regiony.
Goście zapoznali się z nowoczesnymi narzędziami do promocji – mówi współorganizatorka spotkania Barbara Majer – Giernat. – Pomyśleliśmy, że dobrze byłoby pokazać dobre przykłady oraz narzędzia i praktykę tego, jak robić dobry marketing miejsc czy miast poprzez działania skierowane do młodych ludzi i do konkretnych grup. Trzeba mieć bardzo dobry pomysł na to z czym miasto ma się kojarzyć- wyjaśnia Majer – Giernat.
Jednym z prelegentów był także prezes Radia Łódź Marek Składowski, który podkreślał, że rozgłośnia regionalna jest aktywną i skuteczną platformą promocji miast i regionów.
Organizatorami ogólnopolskiej debaty Kreatywny marketing miast i regionów były Instytut Nowych Technologii i Regionalny Ośrodek Debaty Międzynarodowej w Łodzi we współpracy z łódzkim magistratem.