EXPO 2015 w Mediolanie. Łódź wyda 600 tysięcy złotych
600 tysięcy złotych wyda Łódź na promocję podczas EXPO 2015 w Mediolanie. Teraz ogłasza przetarg na firmę, która zajmie się przygotowaniem planu promocji.
Ten artykułmożesz również przeczytać wmobilnej aplikacji Radia Łódź. Kliknij i dowiedz się więcej.
Bartłomiej Wojdak, dyrektorBiuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi mówi, że na przełomie kwietnia i maja powinniśmy poznać firmę,którazajmie się promowaniem Łodzi podczas wydarzenia: – Mamy jeszcze pół roku, aby wystartować z kampanią. Teraz szukamy przedsiębiorstwa, które przygotuje konkretny plan i wdroży go.
Dyrektor Wojdak przypomina, że Łódź to jedyne polskie miasto,które będzie miało swoje stoisko na EXPO 2015 w Mediolanie: -Promocja potrwa tydzień, a poza nami swoją szansę na promocję mają również województwa.
Miasto podczas wystawy chce pokazać między innymi laserowy mapping 3D, a także łódzkie murale.
W pawilonie miałby też powstać nowy mural, namalowany przez łódzkiego artystę.
EXPO 2015 odbywać się będzie od 1 maja do 31 października 2015 r. Swój udział w wydarzeniuzapowiedziało blisko 150 państw z całego świata.