To jest temat. Marketing polityczny a wybory prezydenckie
Czy mechanizmy marketingowe rządzące rynkiem są podobne do tych, które wykorzystuje część polityków? Na czym polega odkrywanie potrzeb elektoratu? I która grupa głosujących była języczkiem u wagi podczas wyborów?
Naszym gościem był dr Paweł Kowalski z Pracowni Marketingu Politycznego Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych UŁ.
W programie podejmujemy tematy ważne dla mieszkańców Łodzi i regionu. Te dotyczące spraw społecznych i obywatelskich, edukacji i jej problemów, kwestii uzależnień, chorób cywilizacyjnych dotykających zarówno dzieci, młodzieży jak i dorosłych. W studiu pojawiają się eksperci, przedstawiciele fundacji, stowarzyszeń i różnych organizacji. O godz. 12:10 “To jest temat” ma formę rozmów krótszych, ale od godz. 20 do 21 zapraszamy na drugą odsłonę cyklu “To jest temat”, gdzie jest to czas na pogłębione refleksje oraz dyskusję.
op. dm