Czerwone korale, snusy i piwo z Mentzenem. Jaka była kampania prezydencka?
Wyścig doktorów. Widowiskowe, choć mało merytoryczne debaty. Sporo ksenofobii i eurosceptycyzmu. Coś o mieszkaniach, na które nie stać młodych i coś o tych, którzy mają mieszkań za dużo. Tyle w tradycyjnych mediach. A w socialach? Obrazkowe historie z batonikami, bonjourami, saszetkami tytoniowymi, tęczą, koralami, panem Jerzym, ustawkami i spotkaniem na piwie. Polaryzacja, z którą wszyscy chcą walczyć, a którą solidnie ugruntowali.
Kampanię prezydencką podsumowali:
- dr Kinga Stopczyńska, ekspertka z zakresu social media i influencer marketingu, UŁ;
- dr Artur Niedźwiecki, radca prawny, politolog, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna;
- Sławomir Macias, dziennikarz, kulturoznawca, artysta.
1. fot. Sebastian Szwajkowski
2. fot. Sebastian Szwajkowski
3. fot. Sebastian Szwajkowski
4. fot. Sebastian Szwajkowski
SŁUCHAJ TAKŻE: To jest temat. Marketing polityczny a wybory prezydenckie [PODCAST]
Posłuchaj:
W programie podejmujemy tematy ważne dla mieszkańców Łodzi i regionu. Te dotyczące spraw społecznych i obywatelskich, edukacji i jej problemów, kwestii uzależnień, chorób cywilizacyjnych dotykających zarówno dzieci, młodzieży jak i dorosłych. W studiu pojawiają się eksperci, przedstawiciele fundacji, stowarzyszeń i różnych organizacji. O godz. 12:10 “To jest temat” ma formę rozmów krótszych, ale od godz. 20 do 21 zapraszamy na drugą odsłonę cyklu “To jest temat”, gdzie jest to czas na pogłębione refleksje oraz dyskusję.