Emocje i reklama w mediach
Z Marcinem Kwintkiewiczem, właścicielem agencji marketingowej rozmawialiśmy o tym, jak dziś reklama przenika do mediów. Czym jest storytelling, na czym polega content marketing i jak rozpoznać, że za informacją kryje się przekaz sponsorowany? Odpowiedzi na te pytania usłyszycie w kolejnym odcinku programu „Świat mediów bez tajemnic”.SŁUCHAJ TAKŻE: Świat mediów bez tajemnic. Podcasty
Posłuchaj:
00:00
1X
Przykro mi, ale nic nie znalazłem.
Proszę wpisać inną frazę
“Świat mediów bez tajemnic” dotyczący edukacji medialnej, która jest naszym zadaniem misyjnym. W magazynie podpowiadamy, jak bezpiecznie poruszać się po świecie mediów. Nasi eksperci wyjaśniają czym jest dezinformacja i jakie mogą być jej konsekwencje, doradzają jak nie dać się oszukać, jak odróżnić fake news od prawdziwej informacji, jak weryfikować docierające do nas treści, gdzie sprawdzać kontrowersyjne wiadomości, jak nie dać zmanipulować internetowym trollom.