O zamkniętym odcinku Kasprzaka informują tylko znaki przy Drewnowskiej
Niby odcinek zamknięty dla ruchu kołowego, a samochody po nim swobodnie jeżdżą. Chociaż Kasprzaka została zamknięta w niedzielną noc na odcinku od Drewnowskiej do Gandhiego, w poniedziałkowy wieczór aut na nim nie brakowało. Czy łodzianie zdecydowali się grupowo lekceważyć organizację ruchu na zamkniętym odcinku Kasprzaka? Wręcz przeciwnie, mieszkańcy Bałut podkreślają, że oznakowanie jest niekompletne.
– Znaki wieczorem były, ale tylko przy Drewnowskiej. Natomiast już od strony Powstańców Wielkopolskich czy Kutrzeby zakazu nie było. Wygląda na to, że w zależności od tego czy się jedzie Kasprzaka od południa czy od północy, takie ma się przepisy – zaznacza jeden z mieszkańców osiedla Bałuty-Centrum.
Oznakowania informującego o zamknięciu 300 m Kasprzaka nie było nawet między Kutrzeby a Gandhiego. Nowa organizacja ruchu ma obowiązywać przez 2 lub 3 tygodnie z powodu budowy tunelu średnicowego.
Przypominamy, że w związku z nową organizacją ruchu zmianie uległy trasy linii 65A, 65B, 87A, 99 oraz trasy wyjazdowe / zjazdowe linii N1AB, N2, N5AB, N6, W, Z1, Z11, Z13, 53ABCDE, 57, 60ABCD, 73, 77, 82AB, 83, 86, 97AB.
Koniec TuneLove
Jeśli mieszkańcy Bałut chcieliby podejrzeć, jak przebiegają prace przy budowie tunelu na zamkniętym odcinku Kasprzaka – czyli pod ich blokami – to nie będzie już to możliwe na profilu TuneLove, prowadzonym na Facebooku przez wykonawcę.
Obecnie informacje mają być dostępne na stronie tunel-laczypolske.pl