1 – Dobór fasonu
W doborze ubrań firmowych ważna jest uniwersalność – odzież ma dobrze się prezentować na każdym pracowniku, niezależnie od jego sylwetki.
Najbardziej uniwersalnym fasonem koszul z logo jest lekko taliowany krój. Charakteryzuje się prostą formą, która pasuje do różnych typów budowy ciała. Oferuje wygodę i swobodę ruchów, jednocześnie zachowując elegancki wygląd. Takie koszule z nadrukiem mogą być noszone zarówno w formalnych, jak i nieco bardziej casualowych sytuacjach. To czyni je wszechstronnym wyborem dla różnych branż i okazji.
Lekko taliowana koszula klasy premium od marki Russel. Źródło: strona sklepu Logos
2 – Dobór materiału
Wybór odpowiedniego materiału dla koszul z logo jest kluczowy, ponieważ wpływa on na komfort, wygląd i trwałość odzieży. Ulubionym materiałem na koszule niezmiennie pozostaje bawełna i poliestry z wysokiej półki. Bawełna jest przyjazna dla każdej skóry, także dla osób z wrażliwą skórą. Połączenie jej z syntetycznymi włóknami zwiększa trwałość ubrania. Pranie po każdym założeniu nie odbije się negatywnie na kondycji tkaniny.
Warto stawiać na tkaniny typu non-iron, czyli niewymagające prasowania. Takie koszule zostaną docenione zwłaszcza przez pracowników wyjeżdżających w delegacje.
Jeśli poszukujesz koszul dla pracowników gastronomii, zwróć szczególną uwagę na wykończenie materiału. Powinno być śliskie, tak by ograniczało wchłanianie zabrudzeń, jakże codziennych w tej branży.
3 – Dobór rozmiarów
Elegancka koszula to dobrze dopasowana koszula – od tej reguły nie ma wyjątków. Za mały model oznacza guziki rozchodzące się na brzuchu i klatce. Za duży sprawia niechlujne wrażenie. Nawet najlepsza koszula nie uratuje takiej sytuacji.
Poproś aktualnych pracowników, by dostarczyli Ci informacje o wymiarach klatki piersiowej, talii i długości rękawów. Każda marka może mieć nieco inne rozmiary, dlatego ważne jest, aby korzystać z tabeli wymiarów dostarczonej przez producenta koszul.
Z myślą o przyszłych zmianach w zespole, zamów więcej sztuk koszul w pełnym przekroju rozmiarów. Kiedyś z pewnością się przydadzą, a jeśli zawczasu zrobisz duże zamówienie na odzież firmową, pojedyncza sztuka wypadnie taniej.
4 – Planowanie nadruku
Czas zaplanować umieszczenie i rozmiar logotypu.
Najczęściej wybierana lokalizacja wzoru to lewa strona klatki piersiowej. W tym miejscu logo jest dobrze widoczne dla każdego wchodzącego w kontakt z pracownikiem. Równocześnie pozostaje subtelne, nie sprawia reklamowego wrażenia, a to sprzyja budowaniu zaufania.
W ramach planowania nadruku określ również technikę zdobienia. Najbardziej eleganckim wariantem jest haft komputerowy. Daje trwałe, dopracowane rezultaty, nadaje się do tworzenia małych wzorów. Metoda wprost stworzona dla biznesowych koszul i pracowników obsługi klienta w luksusowych miejscach.
Wielkość logo na piersi wynosi zwykle 5-8 centymetrów długości. Jeśli logo zawiera dużo detali, lepiej trzymać się górnej granicy, by jak najdokładniej je odwzorować.
5 – Realizacja logotypów
Kiedy masz już przed oczami wizję idealnych koszul dla Twoich pracowników, znajdź doświadczoną firmę, która ma w portfolio niejedną realizację eleganckich ubrań z logo. Na polskim rynku pod tym kątem wyróżnia się firma Logos. Już 15 lat tworzy odzież dla biznesów, a koszule z nadrukiem należą do jej głównych specjalizacji.
Firma powinna mieć do dyspozycji zespół grafików, który przygotuje dla Ciebie wizualizację ubrań. Otwórz się na sugestie specjalistów – oni najlepiej wiedzą, co będzie dobrze wyglądało. Uwzględnią Twoją wizję i pomogą Ci dopracować ją w każdym calu.
Z perspektywy klienta, warto, by nad zamówieniem czuwał opiekun, wspierający fachowym doradztwem na każdym etapie. Opiekun pomoże Ci dobrać ilość koszul do wielkości zespołu, uwzględni wymogi wizerunkowe w Twojej branży i na bieżąco będzie Cię informował o statusie zamówienia.
Podsumowanie
Koszule z logo firmy muszą cechować się elegancją, wygodą oraz wytrzymałością.
Postaw na uniwersalny, lekko taliowany krój. Sięgnij po modele z bawełną i poliestrem. Dopasuj rozmiary do potrzeb aktualnych i przyszłych pracowników. Wyobraź sobie idealne nadruki reprezentujące Twoją firmę – najlepszym wyborem zwykle okazuje się haft komputerowy, łączący estetykę z trwałością. Potem przejdź do ostatecznej realizacji – postaw na firmę z długim doświadczeniem, dobrymi opiniami i rzetelną obsługą klienta.