• O nas
  • Reklama
  • Prywatność
  • Kontakt
42 678 78 78 – 606 78 78 78
SŁUCHAJ NA ŻYWO
środa, 4 czerwca 2025
  • Zaloguj
Radio Łódź
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
Radio Łódź
LIVE
Brak wyników
View All Result
  • 5 czerwca 2024 11.12

Koszule z logo – 5 kroków do idealnego doboru

artykuł sponsorowany

Koszule z logo – 5 kroków do idealnego doboru

fot. strona sklepu Logos

Personalizowane koszule z logo posłużą marketingowi każdej firmy. Podkreślą tożsamość marki i zwiększą jej rozpoznawalność, dzięki utrwalaniu logotypu w pamięci klienta. Umożliwią zbudowanie spójnego wizerunku całej kadry. Przy okazji zadbają o wygodę noszących je pracowników. W tym artykule przedstawiamy 5 kroków, które zaprowadzą Cię do doskonałych firmowych ubrań. Przeczytaj, a wykorzystasz pełny potencjał tego odzieżowego narzędzia reklamowego.

1 – Dobór fasonu

W doborze ubrań firmowych ważna jest uniwersalność – odzież ma dobrze się prezentować na każdym pracowniku, niezależnie od jego sylwetki.

Najbardziej uniwersalnym fasonem koszul z logo jest lekko taliowany krój. Charakteryzuje się prostą formą, która pasuje do różnych typów budowy ciała. Oferuje wygodę i swobodę ruchów, jednocześnie zachowując elegancki wygląd. Takie koszule z nadrukiem mogą być noszone zarówno w formalnych, jak i nieco bardziej casualowych sytuacjach. To czyni je wszechstronnym wyborem dla różnych branż i okazji.

thumbnail koszula firmowa russel taliowana

Lekko taliowana koszula klasy premium od marki Russel. Źródło: strona sklepu Logos

2 – Dobór materiału

Wybór odpowiedniego materiału dla koszul z logo jest kluczowy, ponieważ wpływa on na komfort, wygląd i trwałość odzieży. Ulubionym materiałem na koszule niezmiennie pozostaje bawełna i poliestry z wysokiej półki. Bawełna jest przyjazna dla każdej skóry, także dla osób z wrażliwą skórą. Połączenie jej z syntetycznymi włóknami zwiększa trwałość ubrania. Pranie po każdym założeniu nie odbije się negatywnie na kondycji tkaniny.

Warto stawiać na tkaniny typu non-iron, czyli niewymagające prasowania. Takie koszule zostaną docenione zwłaszcza przez pracowników wyjeżdżających w delegacje.

Jeśli poszukujesz koszul dla pracowników gastronomii, zwróć szczególną uwagę na wykończenie materiału. Powinno być śliskie, tak by ograniczało wchłanianie zabrudzeń, jakże codziennych w tej branży.

3 – Dobór rozmiarów

Elegancka koszula to dobrze dopasowana koszula – od tej reguły nie ma wyjątków. Za mały model oznacza guziki rozchodzące się na brzuchu i klatce. Za duży sprawia niechlujne wrażenie. Nawet najlepsza koszula nie uratuje takiej sytuacji.

Poproś aktualnych pracowników, by dostarczyli Ci informacje o wymiarach klatki piersiowej, talii i długości rękawów. Każda marka może mieć nieco inne rozmiary, dlatego ważne jest, aby korzystać z tabeli wymiarów dostarczonej przez producenta koszul.

Z myślą o przyszłych zmianach w zespole, zamów więcej sztuk koszul w pełnym przekroju rozmiarów. Kiedyś z pewnością się przydadzą, a jeśli zawczasu zrobisz duże zamówienie na odzież firmową, pojedyncza sztuka wypadnie taniej.

4 – Planowanie nadruku

Czas zaplanować umieszczenie i rozmiar logotypu.

Najczęściej wybierana lokalizacja wzoru to lewa strona klatki piersiowej. W tym miejscu logo jest dobrze widoczne dla każdego wchodzącego w kontakt z pracownikiem. Równocześnie pozostaje subtelne, nie sprawia reklamowego wrażenia, a to sprzyja budowaniu zaufania.

W ramach planowania nadruku określ również technikę zdobienia. Najbardziej eleganckim wariantem jest haft komputerowy. Daje trwałe, dopracowane rezultaty, nadaje się do tworzenia małych wzorów. Metoda wprost stworzona dla biznesowych koszul i pracowników obsługi klienta w luksusowych miejscach.

Wielkość logo na piersi wynosi zwykle 5-8 centymetrów długości. Jeśli logo zawiera dużo detali, lepiej trzymać się górnej granicy, by jak najdokładniej je odwzorować.

5 – Realizacja logotypów

Kiedy masz już przed oczami wizję idealnych koszul dla Twoich pracowników, znajdź doświadczoną firmę, która ma w portfolio niejedną realizację eleganckich ubrań z logo. Na polskim rynku pod tym kątem wyróżnia się firma Logos. Już 15 lat tworzy odzież dla biznesów, a koszule z nadrukiem należą do jej głównych specjalizacji.

Firma powinna mieć do dyspozycji zespół grafików, który przygotuje dla Ciebie wizualizację ubrań. Otwórz się na sugestie specjalistów – oni najlepiej wiedzą, co będzie dobrze wyglądało. Uwzględnią Twoją wizję i pomogą Ci dopracować ją w każdym calu.

Z perspektywy klienta, warto, by nad zamówieniem czuwał opiekun, wspierający fachowym doradztwem na każdym etapie. Opiekun pomoże Ci dobrać ilość koszul do wielkości zespołu, uwzględni wymogi wizerunkowe w Twojej branży i na bieżąco będzie Cię informował o statusie zamówienia.

Podsumowanie

Koszule z logo firmy muszą cechować się elegancją, wygodą oraz wytrzymałością.

Postaw na uniwersalny, lekko taliowany krój. Sięgnij po modele z bawełną i poliestrem. Dopasuj rozmiary do potrzeb aktualnych i przyszłych pracowników. Wyobraź sobie idealne nadruki reprezentujące Twoją firmę – najlepszym wyborem zwykle okazuje się haft komputerowy, łączący estetykę z trwałością. Potem przejdź do ostatecznej realizacji – postaw na firmę z długim doświadczeniem, dobrymi opiniami i rzetelną obsługą klienta.

Wartoprzeczytać

Jak stworzyć dobre nagłośnienie dzięki zestawowi do kina domowego?

Jak stworzyć dobre nagłośnienie dzięki zestawowi do kina domowego?

3 czerwca 2025
Z jakiego tworzywa wybrać meble do ogrodu? Poradnik

Z jakiego tworzywa wybrać meble do ogrodu? Poradnik

30 maja 2025
Czy warto iść na studia?

Czy warto iść na studia?

29 maja 2025
Kredyt czy pożyczka – którą opcję warto wybrać?

Kredyt czy pożyczka – którą opcję warto wybrać?

28 maja 2025
Tagi: 5 czerwcaartykuł sponsorowanyartykuły sponsorowane
Poprzedni artykuł

Podsumowanie sezonu futsalowego Widzewa. Debata sportowa w Radiu Łódź [POSŁUCHAJ]

Następny artykuł

Jak obliczana jest składka na ubezpieczenie OC?

Następny artykuł
Jak obliczana jest składka na ubezpieczenie OC?

Jak obliczana jest składka na ubezpieczenie OC?

Rajd Przedsiębiorców

XXI Rajd Przedsiębiorców. Start przed Radiem Łódź [ROZMOWA]

Radio Łódź

  • Zasięg i częstotliwości
  • Historia Radia Łódź
  • Kalendarium Radia Łódź
  • Polityka prywatności
  • BIP
  • Rada programowa
  • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
  • Kontakt

Do pobrania

  • Księga Znaku Radio Łódź
  • LOGO Radio Łódź [PDF]
  • Księga Znaku Radio Łódź Nad Wartą
  • LOGO Radio Łódź Nad Wartą [PDF]

Warto przeczytać

Stanęły tramwaje w centrum Łodzi

Stanęły tramwaje w centrum Łodzi. Utrudnienia na 5 liniach

4 czerwca 2025
Agata Zielinska To jest Temat Alzheimer Fot Sebastian Szwajkowski 1

To jest temat | Brak opieki dla chorych na Alzheimera [PODCAST]

3 czerwca 2025

BIP

  • BIP Radio Łódź
  • Informacje ogólne o spółce
  • Struktura Radia Łódź
  • Władze spółki
  • Akcjonariusze
  • Organy opiniodawczo – doradcze
  • Udostępnianie informacji
  • Dokumenty
  • Środki publiczne
  • Ogłoszenia publiczne
  • Instrukcja obsługi BIP

© 2012-2024 Radio Łódź

Witaz ponownie!

Sign In with Facebook
Sign In with Google
Sign In with Linked In
OR

Zaloguj się poniżej do swojego konta

Zapomniane hasło?

Przypomnij hasło

Please enter your username or email address to reset your password.

Zaloguj

Dodaj nową listę

Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności

© 2012-2024 Radio Łódź

Ta strona korzysta z plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności.
Przejdź do treści
Otwóz pasek narzędzi Dostępność

Dostępność

  • Zwiększ tekstZwiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Czarno-białeCzarno-białe
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • NegatywNegatyw
  • Lekkie tłoLekkie tło
  • Podkreślone odsyłaczePodkreślone odsyłacze
  • Czytelny tekstCzytelny tekst
  • Reset Reset
spinner
spinner
ładuj więcej