Czym jest system POS dla restauracji?
POS (ang. Point Of Sale) to złożone oprogramowanie, które łączy w sobie funkcje różnych narzędzi, wykorzystywanych w codziennej pracy lokalu. Należą do nich m.in.:
- tablety,
- skanery,
- programy sprzedażowe,
- terminale płatnicze,
- kasy i drukarki fiskalne.
Decydując się na wdrożenie systemu POS dla restauracji od Restaumatic, zyskujemy jeden program, za pomocą którego możemy prościej, szybciej – a co za tym idzie – efektywniej nadzorować pracę lokalu.
Obsługa takiego oprogramowania jest prosta i intuicyjna. Zostało ono zaprojektowane w taki sposób, aby było łatwe w użyciu i nie wymagało skomplikowanych szkoleń.
Jakie są funkcje systemu POS do restauracji?
Program do zarządzania restauracją od Restaumatic pełni ważne i praktyczne role. Dzięki połączeniu funkcjonalności urządzeń, które są niezbędne dla działania lokalu, pozwala na automatyzację wielu czynności. Co to oznacza?
Za pomocą systemu POS możemy zawiadywać płatnościami od klientów, raportami sprzedaży czy też pozycjami w karcie menu.
Do najważniejszych funkcji oprogramowania RePOS od Restaumatic należą m.in.:
- Zarządzanie zamówieniami i obsługą gości
Wdrożenie tego rodzaju oprogramowania do lokalu gastronomicznego umożliwia szybsze przetwarzanie zamówień z różnych źródeł – zarówno tych internetowych, telefonicznych, jak i stacjonarnych. W ten sposób oprogramowanie RePOS od Restaumatic wspiera restauratorów w sprawnej obsłudze klientów – to ważne szczególnie w godzinach szczytu.
Dodatkowo poprzez połączenie programu z usługą „Samoobsługowy stolik” goście mogą zrealizować swoje zamówienie przy stoliku (nie czekając na kelnera).
- Realizacja płatności
RePOS od Restaumatic umożliwia wygodną obsługę różnych form płatności – klient może opłacić zamówienie kartą, gotówką lub za pomocą przelewu. Program pozwala również na wystawianie faktur i wydruk paragonów.
- Kontrola pracy kierowców
Program RePOS umożliwia stworzenie mapy dostaw i śledzenie pracy kierowców, którzy dostarczają jedzenie na dowóz. To rozwiązanie sprawia, że mamy pewność, czy dane zamówienie faktycznie zostało przekazane pod wskazany adres i wiemy, ile czasu zajęła jego dostawa.
Jakie korzyści daje wdrożenie systemu do zarządzania restauracją?
Kluczowe zalety, jakie wynikają z wprowadzenia programu do zarządzania restauracją, to m.in.:
- zwiększenie efektywności pracy lokalu i szybkości obsługi gości, co może przełożyć się na maksymalizację zysków ze sprzedaży;
- poprawa jakości pracy personelu – oprogramowanie ogranicza wystąpienie pomyłek do minimum przy rozliczaniu zamówień i pozwala na sprawną obsługę płatności od klientów. Personel może szybciej i łatwiej przeprowadzać tego rodzaju transakcje.
Dodatkowo dzięki automatyzacji wielu procesów związanych z prowadzeniem lokalu, zyskamy czas, który będziemy mogli przeznaczyć np. na szkolenie pracowników, udoskonalanie receptur potraw lub budowanie relacji z klientami.
Jeśli prowadzimy restaurację i szukamy skutecznych metod na usprawnienie jej funkcjonowania, zastanówmy się nad wyborem RePOS od Restaumatic. Otrzymamy skuteczne i sprawdzone wsparcie w zakresie sprzedaży, obsługi zamówień czy płatności.
W ramach takiej współpracy możemy liczyć na pełne wsparcie specjalistów przy wdrożeniu oprogramowania i jego obsłudze. Wystarczy zajrzeć na stronę Restaumatic, wypełnić formularz kontaktowy – specjalista odezwie się i przedstawi ofertę.