• O nas
  • Reklama
  • Prywatność
  • Kontakt
42 678 78 78 – 606 78 78 78
SŁUCHAJ NA ŻYWO
środa, 21 maja 2025
  • Zaloguj
Radio Łódź
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
Radio Łódź
LIVE
Brak wyników
View All Result
  • Radio Łódź
    Radio Łódź
    Zobacz wszystkie artykuły
  • 30 kwietnia 2024 15.17
  • 30 kwietnia 2024 15.19

Firma usługowa a reklama w Google. Oto vademecum wiedzy stworzone przez ekspertów

Regularne zdobywanie nowych Klientów w branży usługowej bez wsparcia reklamowego? To jest możliwe, natomiast tego typu zadanie może być mocno utrudnione. Konkurencja oraz zmieniające się oczekiwania potencjalnych usługobiorców robią w tym przypadku swoje. Jeżeli chcesz być na świeczniku, musisz zainwestować w skuteczny marketing. Dziś za taki uznaje się działania promocji w wyszukiwarce Google. Jakie otrzymujesz możliwości jako przedsiębiorca? Co zrobić, aby Twoja firma realnie zarabiała na swojej obecności w sieci? Wspólnie ze specjalistami z AFTERWEB odpowiadamy na wszystkie najważniejsze pytania. Zapraszamy do lektury.
Firma usługowa a reklama w Google. Oto vademecum wiedzy stworzone przez ekspertów

mat. prasowe

Udostępnij na FacebookuTwittnij

Kampanie Google Ads czy pozycjonowanie stron? Zobacz, gdzie promować firmę usługową

Wyszukiwarka Google każdemu przedsiębiorcy oferuje dwie, bardzo efektowne ścieżki dotarcia do potencjalnych Klientów. Pierwszą z nich jest pozycjonowanie stron internetowych, skupione na poprawie organicznego rankingu prowadzonej przez Ciebie strony. Alternatywa? Zestawienie nieco wyżej w hierarchii budowy listy SERP, czyli kampanie Google Ads. Co ciekawe, obie formy są polecane do promowania przedsiębiorstw z branż usługowych. Jakie są więc różnice pomiędzy tymi kanałami? Głównie czasowe, ponieważ na pierwsze pozytywne efekty SEO przyjdzie Ci poczekać od kilku do kilkunastu tygodni. Trwałość takiej promocji będzie jednak o wiele solidniejsza od kampanii Google Ads. Ta wręcz doskonale sprawdza się w przypadku chęci natychmiastowego uruchomienia marketingu. Tak, jak szybko możesz zacząć reklamować swoje przedsiębiorstwo, tak szybko reklamę możesz zakończyć. Tutaj dzieje się wszystko w czasie rzeczywistym. Google Ads polecane jest przez specjalistów w okresie, kiedy wyczekujesz na organiczne dotarcie do TOP 10 rankingu na wybrane słowa kluczowe. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w strategii marketingu dla firm usługowych połączyć obie ścieżki docierania do potencjalnych Klientów w Google.

pozycjonowaniewitryninternetowych agencjaafterweb
mat. prasowe

„Popularność wyszukiwarki Google w świecie reklamowym wzięła się przede wszystkim z dużych liczb, generowanych przez najpopularniejszą tego typu usługę na świecie. W Polsce każdego dnia z Google korzysta nawet do kilku milionów unikalnych użytkowników. Oznacza to, że Twoja firma ma niepowtarzalną okazję do zaprezentowania oferty przed dziesiątkami, setkami a nawet i tysiącami potencjalnych Klientów w skali miesięcznej. Dodając do tego stosunkowo atrakcyjne koszty oraz rozwój firmowej platformy na wielu płaszczyznach, otrzymujesz metodę marketingową skrojoną na aktualne czasy!”

Źródło: https://afterweb.pl/

Budżet, słowa kluczowe, targetowanie – oto trójca sukcesu w wyszukiwarce Google

Jeśli wiesz, gdzie reklamować własne przedsiębiorstwo usługowe, jesteś dokładnie w połowie drogi do pozyskiwania mnóstwa nowych Klientów i finalnej maksymalizacji zysków. Samo uruchomienie marketingu nie wystarczy, aby prowadzone przez Ciebie przedsiębiorstwo zostało zauważone w Google. Widoczność strony to absolutna podstawa i zadba o nią unikalne połączenie budżetu, słów kluczowych oraz targetowania. Jako reklamodawca w przypadku pozycjonowania stron i kampanii Google Ads musisz dysponować finansami, które umożliwiają skuteczną rywalizację z Twoją najgroźniejszą konkurencją. W wycenie reklamy pomogą Ci frazy kluczowe – tutaj zwróć uwagę na ich transakcyjność. Takie hasła, na dłuższą metę, wygenerują więcej cennych konwersji od słów generycznych, napędzających wyłącznie pusty ruch. Ostatnim aspektem skutecznego marketingu w Google jest precyzyjne targetowanie. Minimalizując ryzyko wyświetlania reklamy tam, gdzie nie ma ona szans na pozyskanie Klienta, optymalizujesz nie tylko sam budżet, ale również ilość osób zdecydowanych na dokonanie konwersji, czyli zamówienia usługi bądź zatelefonowania.

Wartoprzeczytać

Moda dziecięca na wiosnę 2025: Najlepsze trampki dla aktywnych dzieci

Moda dziecięca na wiosnę 2025: Najlepsze trampki dla aktywnych dzieci

21 maja 2025
Jak sparować smartwatch ze smartfonem? Poradnik krok po kroku

Jak sparować smartwatch ze smartfonem? Poradnik krok po kroku

19 maja 2025
Dlaczego warto korzystać z InPost Pay podczas zakupów internetowych? Poznaj główne korzyści.

Dlaczego warto korzystać z InPost Pay podczas zakupów internetowych? Poznaj główne korzyści

19 maja 2025
Wybór producenta styropianu – na co zwrócić uwagę

Wybór producenta styropianu – na co zwrócić uwagę

19 maja 2025

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi: artykuł sponsorowanyartykuły sponsorowane
Poprzedni artykuł

Majówka 2024. Wzmożone kontrole policji na drogach. W akcji także śmigłowiec [ZDJĘCIA]

Następny artykuł

Wybrano nowy zarząd ŁSSE. Prezesem Tomasz Sadzyński

Następny artykuł
ŁSSE Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna

Wybrano nowy zarząd ŁSSE. Prezesem Tomasz Sadzyński

Blaszak na OFF Piotrkowska to samowolka. Konserwator zabytków zapowiada rozbiórkę

Blaszak na OFF Piotrkowska to samowolka. Konserwator zabytków zapowiada rozbiórkę

Radio Łódź

  • Zasięg i częstotliwości
  • Historia Radia Łódź
  • Kalendarium Radia Łódź
  • Polityka prywatności
  • BIP
  • Rada programowa
  • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
  • Kontakt

Do pobrania

  • Księga Znaku Radio Łódź
  • LOGO Radio Łódź [PDF]
  • Księga Znaku Radio Łódź Nad Wartą
  • LOGO Radio Łódź Nad Wartą [PDF]

Warto przeczytać

To Jest Temat Skandal W Sztuce Anna Groblinska Fot Sebastian Szwajkowski 4

To jest temat. Skandal w sztuce [PODCAST]

21 maja 2025
Tomasz Piotrowski, fot. Konrad Ciężki

Łódzkie inwestycje i remonty – opowie o nich wiceprezydent Łodzi, Tomasz Piotrowski

21 maja 2025

BIP

  • BIP Radio Łódź
  • Informacje ogólne o spółce
  • Struktura Radia Łódź
  • Władze spółki
  • Akcjonariusze
  • Organy opiniodawczo – doradcze
  • Udostępnianie informacji
  • Dokumenty
  • Środki publiczne
  • Ogłoszenia publiczne
  • Instrukcja obsługi BIP

© 2012-2024 Radio Łódź

Witaz ponownie!

Sign In with Facebook
Sign In with Google
Sign In with Linked In
OR

Zaloguj się poniżej do swojego konta

Zapomniane hasło?

Przypomnij hasło

Please enter your username or email address to reset your password.

Zaloguj

Dodaj nową listę

Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności

© 2012-2024 Radio Łódź

Ta strona korzysta z plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności.
Przejdź do treści
Otwóz pasek narzędzi Dostępność

Dostępność

  • Zwiększ tekstZwiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • Czarno-białeCzarno-białe
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • NegatywNegatyw
  • Lekkie tłoLekkie tło
  • Podkreślone odsyłaczePodkreślone odsyłacze
  • Czytelny tekstCzytelny tekst
  • Reset Reset
spinner
spinner
ładuj więcej