• O nas
  • Reklama
  • Prywatność
  • Kontakt
42 678 78 78 – 606 78 78 78
SŁUCHAJ NA ŻYWO
czwartek, 5 czerwca 2025
  • Zaloguj
Radio Łódź
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
  • Ramówka
    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela
  • Podcasty
    • 7 dni w Łodzi i regionie
    • A.B.C Polskiego Rapu
    • Agata i film
    • Czas na kulturę
    • Dbaj o zdrowie
    • Ekologia. Bez. Ogródek
    • Ekonomiczna migawka
    • Gość Radia Łódź
    • Historie nieodległe
    • Im dalej w las
    • Inne audycje i podcasty
    • Liczy się człowiek
    • Łódzkie, jestem stąd
    • Masz głos
    • Na prawo patrz
    • Nasze dzieci
    • Nawiasem mówiąc
    • Niesamowity świat owadów
    • Okolice jazzu
    • Pierwszy dzień tygodnia
    • Podróże ze smakiem
    • Policja, słucham
    • Polityczny poniedziałek
    • Poranek dla aktywnych
    • Radio – czytelnia
    • Radio Nocą
    • Strefa kultury / Więcej kultury
    • Strefa ŁDK
    • Studio reportażu Radia Łódź
    • Szczeliny Łodzi
    • Szkiełko i oko
    • Świat mediów bez tajemnic
    • Taki jest świat
    • To jest temat
    • Z archiwum Radia Łódź
    • Zbudujmy rodzinę
    • Zdrowym być
    • Zwiesz się zwierz
  • Akademia Młodego Radiowca
  • Konkursy
  • Kalendarz
  • Patronat
  • Radio Łódź
    • Kontakt
    • Reklama
    • Promocja
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • BIP
    • Rada programowa
    • Polityka prywatności
Brak wyników
View All Result
Radio Łódź
LIVE
Brak wyników
View All Result
    • 23 lutego 2022 09.01

    Google Ads, czyli jak reklamować się w wyszukiwarce

    Wyszukiwarka Google to monopolista, ponieważ korzysta z niego przeszło 90% polskich Internautów. W związku z tym reklamy w wyszukiwarce tworzone w ramach Google Ads pozwalają dotrzeć z przekazem do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Czym jest Google Ads? Jak reklamować się w wyszukiwarce Google? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule.
    Udostępnij na FacebookuTwittnij

    Google Ads, czyli jak reklamować się w wyszukiwarce

    Wyszukiwarka Google to monopolista, ponieważ korzysta z niego przeszło 90% polskich Internautów. W związku z tym reklamy w wyszukiwarce tworzone w ramach Google Ads pozwalają dotrzeć z przekazem do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Czym jest Google Ads? Jak reklamować się w wyszukiwarce Google? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule.

    Artykuł partnera

    77074 1d46f93bb422c9356e38937a685ef374

    Czym jest Google Ads?

    Google Ads, działający wcześniej jako AdWords to system reklamowy Google, który został uruchomiony już w 2000 roku. Umożliwia on reklamowanie się w wyszukiwarce Google, serwisie Youtube oraz sieci reklamowej Google, o czym można przeczytać w artykule dostępnym pod linkiem:https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/735/google-ads-poznaj-tajniki-reklamy-w-google. Kampanie reklamowe tworzone w ramach Google Ads pozwalają dotrzeć z przekazem do konkretnej grupy odbiorców, co jest możliwe dzięki możliwości szczegółowego określenia grupy docelowej. Podstawą są jednak w większości przypadków słowa kluczowe, czyli frazy, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarce. Reklama wyświetla się bowiem po wpisaniu konkretnych fraz, co sprawia, że jest widoczna dla użytkowników szukających konkretnych treści, czy produktów.

    Jak reklamować się w wyszukiwarce Google?

    Podstawą Google Ads jest reklama w wyszukiwarce Google, która dostępna jest w wielu formach. Najpopularniejsze z nich to reklama tekstowa, reklamy dynamiczne (DSA), remarketing (RLSA), czy kampanie produktowe. Niezależnie od formy podstawą reklamy w wyszukiwarce jest właściwe określenie słów kluczowych, na które ma być wyświetlany przekaz reklamowy. W rzeczywistości wygląda to w ten sposób, że użytkownik wpisuje do wyszukiwarki daną frazę, a wraz z organicznymi wynikami wyszukiwania wyświetlają mu się również sprecyzowane reklamy Google Ads. Takie rozwiązanie sprawia, że kampanie w wyszukiwarce są bardzo skuteczne i wyróżniają się wysokim współczynnikiem konwersji. warto również podkreślić, że Google Ads podpowiada słowa kluczowe dla danej kategorii, co ułatwia stworzenie skutecznej kampanii.

    Efekty kampanii, czyli konwersja

    Warto mieć świadomość, że stworzenie i uruchomienie kampanii w Google Ads nie wystarczy do tego, by osiągnąć zakładany efekt, czyli odpowiedni stopień konwersji. Czym jest konwersja? Konwersja to liczba określonych działań w stosunku do ilości wszystkich wyświetleń danej reklamy. Czym mogą być te działania? Możliwości jest wiele, jednak najczęściej chodzi o dokonanie zakupu, złożenie zapytania, czy zapisanie się na newsletter. Należy również pamiętać, że oczekiwany efekt działań reklamowych jest określany przez osobę tworzącą kampanię. Analiza konwersji pozwala również określić, które działania przynoszą największy efekt, a co za tym idzie zdecydowanie na nie postawić. W związku z tym warto pamiętać o tym, że kampania Google Ads powinna być monitorowana, analizowana oraz optymalizowana, co pozwoli zwiększyć jej skuteczność.

    Ile kosztuje kampania Google Ads?

    Wiele osób z pewnością zastanawia się nad tym, ile kosztuje reklama w wyszukiwarce Google. Otóż w rzeczywistości trudno udzielić odpowiedzi na to pytanie, ponieważ w każdym przypadku cena będzie inna. Wynika to przede wszystkim z faktu, że koszt kampanii uzależniony jest od wielu czynników. Wymienia się wśród nich m.in. rodzaj biznes i poziom konkurencyjności, dobór słów kluczowych, częstotliwość ich wyszukiwania, czy założony poziom konwersji. Szacunkowe koszty kampanii dla danych słów kluczowych pozwala obliczyć Planer Słów Kluczowych, który jest dostępny w panelu Google Ads. Przedstawia on średni koszt kliknięcia dla danego słowa kluczowego.

    Podsumowując należy stwierdzić, że reklama w wyszukiwarce może być naprawdę skuteczna i przynieść pozytywne efekty. Warto jednak pamiętać, że wiele w tym przypadku zależy od stworzenia dobrej kampanii Google Ads, czyli doboru odpowiednich słów kluczowych oraz doboru właściwej grupy docelowej.

    Wartoprzeczytać

    Rozbite autobus i dostawczak. Nocny wypadek przy Czerwonym Rynku w Łodzi

    2 pojazdy rozbite na Rzgowskiej. Nocny wypadek przy Czerwonym Rynku w Łodzi

    5 czerwca 2025
    Pogoda na czwartek. Uwaga na burze!

    Pogoda na czwartek. Uwaga na burze!

    5 czerwca 2025
    Woda nie tylko święcona. "Zakuć, zaliczyć, zapomnieć". Pierwsza spowiedź

    Woda nie tylko święcona. “Zakuć, zaliczyć, zapomnieć”. Pierwsza spowiedź [PODCAST]

    4 czerwca 2025
    To jest temat. Łódź turystyczna a toalety publiczne

    To jest temat. Łódź turystyczna a toalety publiczne [PODCAST]

    4 czerwca 2025
    Poprzedni artykuł

    Agnieszka Gmitrowicz | Radio Łódź

    Następny artykuł

    Matura z języka angielskiego w 2022 roku – co warto wiedzieć na jej temat?

    Następny artykuł

    Matura z języka angielskiego w 2022 roku – co warto wiedzieć na jej temat?

    Motywy roślinne w jubilerstwie – w czym tkwi ich potencjał?

    Radio Łódź

    • Zasięg i częstotliwości
    • Historia Radia Łódź
    • Kalendarium Radia Łódź
    • Polityka prywatności
    • BIP
    • Rada programowa
    • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
    • Kontakt

    Do pobrania

    • Księga Znaku Radio Łódź
    • LOGO Radio Łódź [PDF]
    • Księga Znaku Radio Łódź Nad Wartą
    • LOGO Radio Łódź Nad Wartą [PDF]

    Warto przeczytać

    Rozbite autobus i dostawczak. Nocny wypadek przy Czerwonym Rynku w Łodzi

    2 pojazdy rozbite na Rzgowskiej. Nocny wypadek przy Czerwonym Rynku w Łodzi

    5 czerwca 2025
    Pogoda na czwartek. Uwaga na burze!

    Pogoda na czwartek. Uwaga na burze!

    5 czerwca 2025

    BIP

    • BIP Radio Łódź
    • Informacje ogólne o spółce
    • Struktura Radia Łódź
    • Władze spółki
    • Akcjonariusze
    • Organy opiniodawczo – doradcze
    • Udostępnianie informacji
    • Dokumenty
    • Środki publiczne
    • Ogłoszenia publiczne
    • Instrukcja obsługi BIP

    © 2012-2024 Radio Łódź

    Witaz ponownie!

    Sign In with Facebook
    Sign In with Google
    Sign In with Linked In
    OR

    Zaloguj się poniżej do swojego konta

    Zapomniane hasło?

    Przypomnij hasło

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Zaloguj

    Dodaj nową listę

    Brak wyników
    View All Result
    • Ramówka
      • Poniedziałek
      • Wtorek
      • Środa
      • Czwartek
      • Piątek
      • Sobota
      • Niedziela
    • Podcasty
      • 7 dni w Łodzi i regionie
      • A.B.C Polskiego Rapu
      • Agata i film
      • Czas na kulturę
      • Dbaj o zdrowie
      • Ekologia. Bez. Ogródek
      • Ekonomiczna migawka
      • Gość Radia Łódź
      • Historie nieodległe
      • Im dalej w las
      • Inne audycje i podcasty
      • Liczy się człowiek
      • Łódzkie, jestem stąd
      • Masz głos
      • Na prawo patrz
      • Nasze dzieci
      • Nawiasem mówiąc
      • Niesamowity świat owadów
      • Okolice jazzu
      • Pierwszy dzień tygodnia
      • Podróże ze smakiem
      • Policja, słucham
      • Polityczny poniedziałek
      • Poranek dla aktywnych
      • Radio – czytelnia
      • Radio Nocą
      • Strefa kultury / Więcej kultury
      • Strefa ŁDK
      • Studio reportażu Radia Łódź
      • Szczeliny Łodzi
      • Szkiełko i oko
      • Świat mediów bez tajemnic
      • Taki jest świat
      • To jest temat
      • Z archiwum Radia Łódź
      • Zbudujmy rodzinę
      • Zdrowym być
      • Zwiesz się zwierz
    • Akademia Młodego Radiowca
    • Konkursy
    • Kalendarz
    • Patronat
    • Radio Łódź
      • Kontakt
      • Reklama
      • Promocja
      • Kampanie społeczne w Radiu Łódź
      • BIP
      • Rada programowa
      • Polityka prywatności

    © 2012-2024 Radio Łódź

    Ta strona korzysta z plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności.
    Przejdź do treści
    Otwóz pasek narzędzi Dostępność

    Dostępność

    • Zwiększ tekstZwiększ tekst
    • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
    • Czarno-białeCzarno-białe
    • Wysoki kontrastWysoki kontrast
    • NegatywNegatyw
    • Lekkie tłoLekkie tło
    • Podkreślone odsyłaczePodkreślone odsyłacze
    • Czytelny tekstCzytelny tekst
    • Reset Reset
    spinner
    spinner
    ładuj więcej