Jak skutecznie prowadzić swojego Instagrama?
Nie sposób nie zauważyć, że od co najmniej kilku lat życie towarzyskie w dużej mierze odbywa się wirtualnie: gdy nie możemy pozwolić sobie na wyjazd przeglądamy instagramowe profile podróżnicze, to samo robimy poszukując inspiracji dotyczących wykończenia wnętrz. Z uwagą śledzimy instagramowe profile ulubionych celebrytów, by być na bieżąco z informacjami dotyczącymi ich życia. W zależności od Twojej kreatywności konto na Instagramie może posłużyć Ci do wyrażenia siebie, stać się Twoim miejscem w sieci bądź może stanowić trampolinę do prowadzenia intrantnego biznesu. Wszystko jednak pod warunkiem, że wiesz, jak prowadzić konto.
Artykuł partnera

Wskazówki, dzięki którym Twoje instagramowe konto będzie widoczne
Mogłoby się wydawać, że prowadzenie konta na Instagramie to żadna większa filozofia. Jednak, gdy już zdecydujesz się na założenie konta może się okazać, że tworzenie treści, które przyciągną obserwujących wcale nie jest takie proste. W tym momencie pewnie zastanawiasz się jak to możliwe, że całkiem sporo osób zebrało na Instagramie całe rzesze followersów. Skuteczne prowadzenie Instagrama jest możliwe pod warunkiem, że od razu wprowadzisz w życie poniższe wskazówki.
Lajki na start, czyli kilka słów o kupowaniu followersów i polubień.
Kupowanie lajków i followersów? Oczywiście, że tak! To praktyka, z której korzystają nawet największe gwiazdy internetu. Jak kupić lajki/followersów? Wchodzisz na stronę Polskielajki.pl, wybierasz interesujący Cię pakiet ( od 50 do 10 000 followersów), podajesz nazwę należącego do Ciebie konta instagramowego, opłacasz zamówienie przy pomocy błyskawicznych przelewów i cieszysz się napływającymi obserwatorami. Dlaczego warto skorzystać właśnie z Polskielajki.pl? Przede wszystkim dlatego, że to Ty decydujesz, czy followersi i lajki będą pochodziły z prawdziwych, czy fejkowych kont, określasz ilość followersów oraz tempo, w jakim nowi obserwatorzy zaczynają napływać na Twoje konto.
Postaw na jakość, nie na ilość
To zasada, która sprawdza się zawsze, bez względu na to, do czego chciałoby się ją odnieść. Zamiast publikowania postów codziennie, lepiej stwórz treść raz na 3-4 dni, ale niech zaciekawi Twoich obserwatorów. Pamiętaj też, że współprace, które podejmujesz nie mogą być zbyt nachalne. Twoi followersi bez problemu wyczują, która współpraca Ci pasuje i jest zgodna z Twoimi wartościami, a która pojawiła się na profilu, bo była odpowiednio wynagrodzona. Jeśli mowa o jakości zwróć uwagę na dodawane zdjęcia. Możesz zapomnieć o zdjęciach, na których widać piksele bądź o takich, na których Ty lub produkt wyglądacie niekorzystnie.
Zbuduj zaangażowaną społeczność.
Zaangażowana społeczność to gwarancja zwiększających się zasięgów. Żeby społeczność była zaangażowana i zostawiała pod Twoimi zdjęciami lajki i komentarze, musisz dostarczyć im ciekawych oraz inspirujących treści. Zwracaj uwagę na to, jaka grupa wiekowa odwiedza Twoje konto na Instagramie i twórz treści, które skłonią do wymiany zdań przedstawicieli określonej grupy wiekowej. Pamiętaj, by zwracać się do odbiorców, umiejętnie stosuj CTA (call to action). Nie pozostawiaj komentarzy bez odpowiedzi biorąc pod uwagę to, że mogą mieć oni inny światopogląd niż Twój własny. Jak jeszcze możesz zachęcić swoich odbiorców do aktywności? Od czasu do czasu zorganizuj mini konkurs lub sesję pytań i odpowiedzi ważne, by cały czas pozostać w interakcji z jak największą liczbą followersów.
Sprawdzaj statystyki.
Do tej pory nie interesowały Cię statystyki Twojego konta? Błąd, duży błąd. Statystyki to wiarygodne źródło informacji dotyczących Twojego profilu, warto więc raz na jakiś czas dokładnie je przestudiować i wyciągnąć wnioski. Sprawdź, jak wyglądają przyrosty polubień, w jakich godzinach Twoje konto przyciąga najwięcej użytkowników, jaki rodzaj postów przyciąga najwięcej komentatorów. Jeżeli widzisz, że najwięcej użytkowników Instagrama pojawia się między 19 a 21 to właśnie wtedy dodawaj kolejne posty. Eksperymentuj, by dowiedzieć się, w jakim przedziale czasowym publikować posty, sprawdzaj, jakie treści są aktualnie najchętniej komentowane.