Łódź będzie się promować wśród Ukraińców
Łódź zamierza skierować do Ukraińców specjalną kampanię promocyjną.
Coraz więcej obywateli Ukrainy przyjeżdża do miasta, aby pracować w nim iżyć. Dlatego Łódzka Organizacja Turystyczna we współpracy z urzędnikami tworzy kampanię promocyjną, która pokaże Ukraińcom Łódź jako atrakcyjne miasto, z którym warto wiązać przyszłość.
– Będziemy pokazywali Top 16 miejsc do odwiedzenia, w tym oczywiście: ulica Piotrkowska, Księży Młyn, Manufaktura, ale też PTAK Fashion City, Mandoria, orientarium. Będzie też miejsce na pokazanie łodzi wielokulturowej, streetartu, Fali – mówi prezes ŁOT Tomasz Koralewski.
Specjalnie dla sąsiadów ze wschodniej granicy powstanie strona internetowa w języku ukraińskim.-Kampania jest w tym momencie wizerunkowa. Chcemy podnieść świadomość o Łodzi na rynku ukraińskim. Ona nie jest bardzo “produktowa”. Będziemy pokazywać miejsca, które będą najłatwiej rozpoznawalne przez Ukraińców. Będzie też sekcja pracuj w Łodzi, pokazująca miejsca pracy, które oferujemy na ten rynek – dodaje Koralewski.
Kampania ma ruszyć z początkiem października. Według statystyk urzędu miasta co 10. mieszkaniec Łodzi to obcokrajowiec.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |