Nowe logo Radia Łódź
Dotychczasowy logotyp był silnie rozpoznawalnym, mocnym znakiem. Wymagał jednak odświeżenia i uwspółcześnienia.
Przy zachowaniu kolorystyki oraz podobnym układzie elementów powstał nowy znak graficzny.
– Charakterystyczną płytę winylową zastąpiły nowe nośniki – płyta CD/DVD, graficznie zawarte w sygnecie logotypu, który jednocześnie może symbolizować fale radiowe – mówi Prezes Radia Łódź Marek Składowski. – Dodatkowo, zachowany mocny akcent w postaci koła symbolizuje zarówno ciągłość, jak i środek, epicentrum wydarzeń – RADIO ŁÓDŹ zawsze było i jest w centrum wydarzeń, w centrum Polski, w centrum muzyki.
– RADIO ŁÓDŹ jest medium otwartym na swoje miasto i region, a przede wszystkim jest otwarte na słuchacza. Tak jak motywy okręgów – otwarte na świat, z idealnie komponującą się nazwą radia – dodaje Wiceprezes łódzkiego radia Andrzej Berut.
Nowa identyfikacja ma nośne elementy łuków, które budują wyrazistą, dynamiczną i rozpoznawalną identyfikację jednocześnie delikatnie kontynuując stylistykę dotychczasowego znaku.
– Kolorystyka nowego loga: czerń to najbardziej klasyczna, a zarazem konserwatywna barwa. Nigdy nie wychodzi z mody. Wzbogacona o kolor pomarańczowy, symbolizujący spontaniczność, otwarcie, optymistyczne nastawienie – tworzy idealny duet profilujący Radio Łódź – przekonuje Marek Składowski.
Rebranding dotychczasowego loga przygotowała Agencja 6 Szpilek s.c.