Reorganizacja pracy Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi
Miasto reformuje zasady pracy zarządców miejskich lokali. Przed wszystkim zostaną wyznaczone nowe rewiry dla 220 miejskich administratorów.
Dotychczas budynki komunalne w Łodzi, będące pod opieką konkretnych administratorów były rozmieszczone w różnych punkach miasta – teraz to się zmieni – wyjaśnia dyrektor Departamentu Rewitalizacji i Sportu Sławomir Granatowski. -Po reorganizacji,budynki które będą znajdować się w rewirze administratora, będą położone bardzo blisko siebie. Umożliwi to zarządcy, żeby przynajmniej raz w tygodniu był w tej nieruchomości.Z kolei lokator będzie mógł osobiście spotkać się z administratorem, przekazać swoje uwagi co do lokalu, bądź zgłosić różnego rodzaju problemy – zapowiada Granatowski.
Administratorzy w swojej pracy będą wykorzystywać aplikację mobilną. Aplikacja odnotuje ich obecność w budynkach, będzie także służyła do zgłaszania koniecznych napraw czy awarii – mówi Marcin Pawlak, dyrektor Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi. – Aplikacja mi tutaj pokazuje, że stan czystości nieruchomości jest prawidłowy. Można też dodać aktualne zdjęcia, dzięki czemu osoba, która zarządza jednostką, wie czy administrator rzeczywiście danego dnia byłw terenie – dodaje Pawlak.
WŁodzi w zasobach miasta znajduje się 40 tysięcy lokali komunalnych.
Koronawirus – co musisz wiedzieć?
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |