Łódź dziękuje i promuje lokalną gastronomię
Zdjęcia szefów kuchni, kelnerek i barmanów pojawiły się na wszystkich citylightach w Łodzi. To element kampanii promującej lokalną gastronomię, którą zainicjowało Łódzkie Centrum Wydarzeń. Zdjęcia szefów kuchni, kelnerek i barmanów pojawiły się na wszystkich citylightach w Łodzi. To element kampanii promującej lokalną gastronomię, którą zainicjowało Łódzkie Centrum Wydarzeń.
Kampania plakatowa ma być formą podziękowania dla tych, którzy w czasie epidemii walczyli o przetrwanie firmy, przygotowując jedzenie na wynos i jednocześnie nie zapominali o wsparciu pracowników służby zdrowia, dowożąc im ciepłe posiłki.
Na plakatach pokazano 28 pracowników łódzkich barów i restauracji, którzy na co dzień często chowają się w kuchni lub na zapleczu. Zdjęcia zrobił im Krzysztof Rosiak. Kampania outdoorowa jest drugim etapem akcji Piotrkowska Otwarta mającej wesprzeć lokalnych restauratorów.
– Odpukać w niemalowane! Szok minął i ludzie wracają do jedzenia na mieście, a wszystko zmierza ku normalności. Mamy nadzieję, że nie zaskoczy nas już taka sytuacja. Klienci zdecydowanie nie odwiedzają Gruzińskiego Bistro tak tłumnie i są bardzo ostrożni – mówi Monika Jaworska, właścicielka bistro.
Po odmrożeniu lokali łodzianie chętnie jedzą na mieście, a do bezpiecznego korzystania z restauracji zachęca także dostępny w socialmediach filmik.