Łódź zaczeka na odwiedzających i przypomina o swoim potencjale turystycznym
Cztery polskie miasta, Łódź, Gdańsk, Poznań i Warszawa prowadzą akcje #CityWillWait”. Zachęcają, by w czasie epidemii zostać w domu, ale jednocześnie przypominają potencjał turystyczny poszczególnych miast.
Inicjatywę rozpoczęła Gdańska Organizacja Turystyczna. Systematycznie przyłączają się do niej inne lokalne organizacje turystyczne. Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych. To głównie grafiki, plakaty, krótkie filmy i animacje, prezentujące ciekawe miejsca, zabytki i tereny zielone. W Łodzi pod hasłem #ŁódźWillWait zobaczyć można między innym Księży Młyn, ul. Piotrkowską, Muzeum Kinematografii, kompleks EC1, Ogród Botaniczny i wiele innych.
Kampania adresowana jest nie tylko do Polaków, ale także do zagranicznych turystów. Można ją śledzić nakanałach online Łódzkiej Organizacji Turystycznej.