Już 180 osób złożyło reklamację wyjazdu wakacyjnego
Każdy konsument ma swoje prawa do tego, żeby reklamować wadliwą usługę podczas wyczekiwanego urlopu. Każdemu mogą się przytrafić problemy z hotelem, czy wyżywieniem. Wiele takich spraw trafia do rzecznika konsumentów.
Mamy półmetek wakacji, duża liczbaosób czeka na swoje upragnione urlopy. Niestety zdarza się, że na miejscu nic nie jest takie, jakie miało być.
Z jakimi problemami spotykamy się na wyjazdach- opowiada Anna Mlostoń-Olszewska, Miejski Rzecznik Konsumentów w Łodzi. – Do rzecznika corocznie zgłasza się wielu mieszkańców, którzy reklamują usługi turystyczne. W większości przypadków zarzuty i reklamacje dotyczą niezgodności umowy z ofertą. Hotel nie wygląda tak, jak był opisywany w katalogu, wyżywienie tak jak opisywano. Albo warunki zakwaterowania – na przykład pokój miał być z widokiem na morze, a nie jest, miał mieć dostęp do klimatyzacji, a nie ma tej klimatyzacji – wymienia rzecznik konsumentów.
Biuro konsumentów znajduje się przy ul. Piotrkowskiej 113, obsługuje codziennie bez konieczności wcześniejszego umówienia wizyty.
Posłuchaj i dowiedz się więcej:
Nazwa | Plik | Autor |
Wakacyjne reklamacje | audio (m4a) audio (oga) |
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |