Internetowa Obsługa Kontrahenta ułatwieniem dla lokatorów mieszkań komunalnych
Najemcy mieszkań komunalnych w Łodzi mogą już sprawy administracyjne załatwić przez Internet. To za sprawą specjalnej aplikacji.

Internetowa Obsługa Kontrahenta działa od 1 czerwca. Dzięki niej można między innymi sprawdzić korespondencję z administracją, czy stan opłat. – Możemy zorientować się czy wpłacamy pełną kwotę, czy mamy nadpłatę, czy niedopłatę. Porównując to z przypisem miesięcznym, możemy zorientować się, czy istnieje realne zagrożenie wypowiedzenia umowy, bo takie wypowiedzenie pojawia się już po dwóch pełnych okresach niepłacenia czynszu. Mamy szansę podać aktualny stan licznika wody zimnej, ciepłej. Możemy zapoznać się z komunikatami zamieszczanymi na stronie – wyjaśnia Artur Nogala, zastępca dyrektora Zarządu Lokali Miejskich.
Z nowej funkcjonalności mogą korzystać zarówno osoby posiadające umowy na czas nieokreślony, czyli najemcy mieszkań komunalnych, jak i lokali socjalnych. Aplikacja dostępna jest pod adresem www.zlm.lodz.pl, a logowanie do niej jest bardzo proste. – Klikamy w banerek “załóż bezpłatne konto IOK”. Następnie musimy przeczytać kilka ważnych informacji i wypełnić formularz na naszej stronie. Na wpisany adres e-mail otrzymamy wniosek w formie PDF. Ten dokument należy wydrukować, podpisać i przynieść do rejonu obsługi najemców – tłumaczy Adam Miksa, kierownik działu informatycznego w Zarządzie Lokali Miejskich
Niewykluczone też, że w przyszłości przez aplikację będzie można także zapłacić za czynsz.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |