Radio Łódź z pierwszą nagrodą za najlepszą autopromocję kultury i edukacji w publicznej radiofonii
Na 26. Ogólnopolskim Seminarium Reklamy, Radio Łódź otrzymało pierwszą nagrodę w kategorii najlepsza autopromocja kultury i edukacji w publicznej radiofonii. Jury doceniło spot radiowy promujący “Weekend z Kurierem”, w którym opowiadaliśmy o bohaterze filmu Władysława Pasikowskiego, legendarnym kurierze z Warszawy, Janie Nowaku-Jeziorańskim.

Podczas “Weekendu z Kurierem”czyli tego przygotowanego dla naszych słuchaczy spotkania z wielką postacią polskiej historii i z jego filmowym alter ego, usłyszeliśmy autentyczny głos Jana Nowaka-Jeziorańskiego z archiwum Radia Łódź. Philippe Tłokiński – odtwórca głównej roli w “Kurierze” opowiedział o tym, jak znalazł się na planie u Pasikowskiego i dlaczego Jan Nowak-Jeziorański to nie jest polski James Bond.
A o historycznych aspektach filmu, tajemniczej misji Jana Nowaka-Jeziorańskiego tuż przed wybuchem Powstania Warszawskiego w 1944 roku, opowiedział wicedyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego Paweł Ukielski, a jak narodził się muzyczny “Kurier” – zdradził Krzysztof Zalewski.
Nagrodę dla Radia Łódź 2,5 tys zł ufundował Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, a autorami nagrodzonej reklamy są nasi koledzy Remigiusz Fladrowski i Jarosław Czajka.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |