Forum Instytucji Kultury Województwa Łódzkiego
Osoby, które na co dzień przygotowują różne wydarzenia kulturalne, uczą się w Tomaszowie Mazowieckim i w Spale m.in. jak z informacją o tych przedsięwzięciach dotrzeć do odbiorców.
Trwa dwudniowe Forum Instytucji Kultury Województwa Łódzkiego. Organizatorem konferencji jest Łódzki Dom Kultury. -Czy to mały dom kultury, ośrodek gminny czy większy dom kultury, realizujemy te same zadania, w oparciu o przepisy mówiące o tym, że mamy edukować kulturowo. I właśnie w tej edukacji napotykamy na przeróżne bariery i problemy. Dlatego to spotkanie służy temu, aby przede wszystkim, posiąść wiedzę merytoryczna, ale też i spotkać się, wymienić nawzajem swoimi doświadczeniami i nawiązać współpracę – mówi Monika Matusiewicz, wicedyrektor ŁDK.
Pracownikom instytucji kulturalnych w rozwiązaniu ich problemów pomagali wykładowcy, reprezentujący różne firmy zajmujące się marketingiem, wizualizacją czy PR-em. Wszyscy zgodnie podkreślali, że kultura jest trudnym produktem.
Irmina Marcinkiewicz z MSU Publishing zachęcała wszystkich, którzy na co dzień przygotowują różne wydarzenia kulturalne, by korzystali z dostępnych narzędzi marketingowych. -Każde działanie musi być zrobione od samego początku.A w naszym biznesie oznacza to, że musi być tożsamość, musi być marka, logo, opowieść. I bez względu na to, czy to jest jednorazowe wydarzenie kulturalne czy cykliczne, festiwal – praca jest taka sama wyjaśnia Marcinkiewicz.
Dwudniowe Forum Instytucji Kultury Województwa Łódzkiego zakończy się w Spale.
Posłuchaj jeszcze:
Nazwa | Plik | Autor |
Forum Instytucji Kultury Województwa Łódzkiego | audio (m4a) audio (oga) |
WIĘCEJ INFORMACJIO KULTURALNEJ ŁODZI I REGIONIE. SPRAWDŹ TEŻ NASZ KALENDARZ WYDARZEŃ. |