Kierowca nie zareagował na atak padaczki. Pomogli pasażerowie
MPK w Sieradzu przeprasza za zachowanie swojego pracownika. Podczas jednego z kursów kierowca miał odmówić pomocy pasażerowi, który miał atak padaczki.

– Nasz pracownik nie zachował się w sposób profesjonalny. Powinien wykazać się troską o bezpieczeństwo pasażera. Myślę, że był pod wpływem stresu i sytuacja go przerosła. To oczywiście nie tłumazy jego zachowania – informuje prezes spółki, Arkadiusz Podsiadły.
MPK zamierza przypomnieć załodze o tym, że za bezpieczeństwo pasażerów odpowiada przewoźnik. – Powinno być coraz więcej edukacji i szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Na pewno w najbliższych dniach w spółce takie szkolenia się odbędą – deklaruje prezes.
Do incydentu doszło w ubiegły piątek. Pomocy choremu na padaczkę udzielili współpasażerowie. To oni wezwali pogotowie. Choremu nic się nie stało.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z SIERADZA I REGIONU |