Postaw na polską markę
Łódzcy mali i średni przedsiębiorcy mieli okazję dowiedzieć się jak skutecznie promować swoje produkty i usługi. W Łodzi odbyło się spotkanie organizowane przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii z cyklu “Postaw na Polską Markę”.

W ramach środowego (13 marca) spotkania urzędnicy ministerstwa podsumowali dotychczasowe efekty projektu, który ma promować polską gospodarkę. – Zorganizowaliśmy cykl 10 konferencji w polskich miastach, żeby wspólnie z przedsiębiorcami zastanowić się, co zrobić, aby polskie produkty były bardziej rozpoznawalne. Jak pracować nad ich marką, żeby eksport był większy – tłumaczyEwa Surowiecka z Ministerstwa Przedsiębiorczości i Rozwoju.
Jeden z przedsiębiorców, Adam Tomaszewski z firmy z branży IT traktuje spotkanie jako rekonesans rynku, ale też szansę na rozwój. – Mamy klientów w USA, Australii, Wielkiej Brytanii. Tutaj przyszliśmy, aby zobaczyć, jakie są jeszcze szanse rozwoju dla przedsiębiorstw poza granicami Polski oraz, żeby zapoznać się z sytuacją na naszym rynku.
W spotkaniu w Łodzi uczestniczyli również przedstawiciele Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, Polskiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Konferencje z cyklu “Postaw na Polską Markę” Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii zorganizowało też m.in w Krakowie, Lublinie i Białymstoku.