Łódzcy konsumenci są świadomi swoich praw
Łódzki Miejski Rzecznik Konsumentów udzielił w ubiegłym roku ponad 9 tys. porad. Podjął także 1700 interwencji – na łączną kwotę 3 milionów złotych, co jest prawdziwym rekordem.

Ogromna liczba porad udzielanych przez rzecznika świadczy o tym, że konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich praw. – Trafiają do nas sprawy o wartości przysłowiowych pięciu złotych, ale także i te o znacznej wartości. W żadnej nie odmawiamy naszej pomocy – podkreśla Anna Mlostoń-Olszewska, Miejski Rzecznik Konsumentów w Łodzi.
Spraw jest bardzo wiele. Miejskiego Rzecznika Konsumentów odciążają studenci z Kliniki Prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. W Klinice działają studenci 4-tego roku, którzy dokładnie analizują każdy przypadek. – Nasze porady, opinie i pisma procesowe formułujemy na piśmie i sprawdzają je nasi opiekunowie prawni – wyjaśniają Jessica Dudzik i Kamil Gozdek z Kliniki Prawa.
Godziny dyżurowania Kliniki Prawa – znajdziecie na stronie Wydziału Prawa i Administracji UŁ.
Nazwa | Plik | Autor |
Konsumenci świadomi swoich praw | audio (m4a) audio (oga) |
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |