Kampania promocyjna Łodzi w mediach na całym świecie [FILM]
Możliwości i zalety stolicy województwa ukryto pod przewrotnym tytułem “Nie inwestuj w Łodzi”.
Jak zapewniały prezydent Łodzi Hanna Zdanowska i Barbara Pczycka z agencji kreatywnej BringMoore odpowiedzialnej za kampanię, w dzisiejszym świecie nie można istnieć bez promocji za pośrednictwem nowoczesnych technologii, a Łódź jest wciąż zbyt mało znana, żeby nie skorzystać z takiej okazji.
– Wiele osób nie ma świadomości jak w ostatnim czasie zmieniła się Łódź. To jest cel tej kampanii – dotrzeć do tych, którzy potencjalnie mogą zainwestować w Łodzi, ale jeszcze o niej nie słyszeli – mówi prezydent Zdanowska.
Emisjespotu promocyjnego zaplanowano od 8 marca, m.in. w stacjach CNN i BBC, czy na stronie The Wall Street Journal. Kampania wpisuje się w realizację nowej strategii marki Łodzi.Wartość siedmiodniowej kampanii to 3,2 mln złotych, 85 procent tej sumy pochodzi ze środków unijnych.
Posłuchaj:
Nazwa | Plik | Autor |
Nie inwestuj w Łodzi | audio (m4a) audio (oga) |
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |