Zmiany na zduńskowolskim dworcu
Na remontowanym dworcu kolejowym w Zduńskiej Woli oddano do użytku podróżnych pierwszy z przebudowywanych peronów.

Nowy peron, w odróżnieniu od poprzedniego, jest nie tylko równy, pokryty specjalną nawierzchnią i odpowiednio oznakowany, ale również znacznie szerszy i wyższy. – Kluczowa jest wysokość tych peronów, mają one 76 cm, co umożliwi wygodne poruszanie się pasażerów w stronę pociągu i wysiadanie ze składów – mówi dyrektor projektu przebudowy Beata Rutkowska z Polskich Linii Kolejowych.
Od podstaw natomiast zbudowany będzie wyspowy peron numer 2 z którego wsiadać do pociągów będzie można po obu stronach. Likwidacji ulegnie tor numer 3. Nowością będzie podziemne przejście na perony, które jest w trakcie budowy. Modernizacja peronów, wymiana torów i sieci trakcyjnej na dworcu w Zduńskiej Woli która rozpoczęła się wiosną ubiegłego roku. To jeden z głównych elementów realizowanej przez PLK przebudowy linii kolejowych numer 14, 811 Łódź Kaliska Zduńska Wola – Ostrów Wielkopolski. Zakończenie prac przewidziano na III kwartał 2020 roku.