Studenci prawa pomogą łodzianom
Studenci Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego będą udzielać łodzianom porad prawnych w trudnych sprawach konsumenckich.

Klinika Prawa zrzeszająca praktykujących studentów podpisała porozumienie z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów.- Będziemy rozpatrywać sprawy konsumentów, którzy przychodzą do rzecznika. Będzie im udzielana pomoc prawna przez studentów naszej kliniki – wyjaśniaprof. Agnieszka Liszewska dziekan Wydziału Prawa UŁ.
O skierowaniu danego mieszkańca do Kliniki Prawa zdecyduje biuro rzecznika, ale spraw, które się do tego kwalifikują nie brakuje.- Każdy rodzaj umowy cywilno-prawnej, jaka zawierana jest przez osobę fizyczną, może trafić do Biura Rzecznika. Najczęściej są to umowy sprzedaży, ale zdarzają się również usługi: remontowe, wynajmowania powierzchni lub rzeczy, a także turystyczne – tłumaczyAnna Mlostoń-Olszewska, Miejski Rzecznik Konsumentów.
Klinika Prawa działa na Uniwersytecie Łódzkim od 2001 roku. Od tego czasu studenci działający w klinice rozwiązali ponad pięć tysięcy spraw.Do tej pory porady prawne świadczone były wyłącznie mieszkańcom wykluczonym społecznie, którzy nie mieli szansy podjąć współpracy z profesjonalistą.
Więcej w naszym programie Słuchasz i Wiesz po godzinie 15
Wspólnie z @Miasto_Lodz będziemy pomagać łodzianom. Klinka Prawa @wpiaul wesprze Miejskiego Rzecznika Konsumentów i będzie pomagać rozwiązywać cześć spraw.@KuleszaJ @TomaszLachowsk1 @Jacek_fpm @konsumenci @puls_biznesu @RPPrawo @PrawoPLserwis @lodzkiePL @DziennikLodzki pic.twitter.com/fPIyWfY5xr
Rzecznik UŁ (@unilodz) 12 grudnia 2018