Bogusław Linda odpowiada na burzę wokół spotu łódzkiego Muzeum Sztuki
Na swoim profilu na Facebooku aktor opublikował reżyserską wersję reklamy z alternatywnym zakończeniem. Linda odwołuje się w niej do wywiadu, w którym nazwał Łódź “miastem meneli”.
Słowa te padły trzy lata temu podczas zdjęć do filmu “Powidoki” Andrzeja Wajdy, kręconego w Łodzi. Linda wcielił się w nim w postać awangardowego artysty Władysława Strzemińskiego. Właśnie do tej roli aktora nawiązuje spot promujący rewitalizację Muzeum Sztuki. Jednak od premiery jego pierwotnej wersji, łodzianie wciąż krytykują pomysł Muzeum na zatrudnienie Bogusława Lindy.
Czytaj także:Burza wokół spotu z Bogusławem Lindą
Aktor postanowił więc odnieść się do tych kontrowersji. Na końcu drugiej wersji spotu padają słowa: “Wiadomo, że Łódź to miasto… sztuki”.
W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych wciąż emitowana będzie pierwsza wersja spotu. Od stycznia będzie go można oglądać również w kinach.
Cała kampania została sfinansowana ze środków unijnych i kosztowała 500 tysięcy złotych.