Jak podbić norweski rynek? Warsztaty “LodzkieGo” dla łódzkich przedsiębiorców
Kilkudziesięciu przedsiębiorców z regionu łódzkiego uczestniczyło w warsztatach na temat tego, jak podbijać zagraniczne rynki. Tym razem w ramach programu “LodzkieGo” eksperci przybliżali przedsiębiorcom mechanizmy funkcjonujące w krajach skandynawskich.

Prowadzący warsztaty Łukasz Żak z biura Żak Legal Support Office wyjaśnił, że firmy z regionu łódzkiego mają sporo do zaoferowania kontrahentom z północy Europy.- To sektor odzieżowy i tekstylny. Są to rozwiązania zarówno w zakresie tekstyliów, czyli postawienie na ekologiczne produkty, jak również ciekawy design produktów opierający się o elementy skandynawskie. Może to powodować, że rzeczy wyprodukowane w województwie mogłyby znaleźć zainteresowanie na tamtejszym rynku. Są to także rozwiązania w sektorze IT nie tylko w sferze rozrywkowej, ale też w codziennej użyteczności, np. rozwiązania biznesowe – telemedycyna – powiedział Żak.
Ekspert dodał, że najważniejsze jest właściwe rozpoznanie potrzeb klienta skandynawskiego.
Przedsiębiorcy zainteresowani inwestowaniem w Skandynawii mogą zgłaszać się do Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz Urzędu Marszałkowskiego.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |