Artysta a rynek pracy. Konferencja w łódzkiej Akademii Muzycznej
Czy artysta może skupić się wyłącznie na tworzeniu, czy potrzebny jest mu też skuteczny marketing i promocja? Czy współczesnemu artyście nie bliżej przypadkiem do idealnego PR-owca? To tematy dwudniowej konferencji naukowej “Muzyka-Media-Marketing” w łódzkiej Akademii Muzycznej.

Na wspólnych dyskusjach spotkali sięartyści, dziennikarze, medioznawcy i ekonomiści. Współczesny twórca, by jednocześnie realizować swoją pasję i skutecznie funkcjonować na rynku pracy, powinien nie tylko rozwijać swój talent, ale także dbać o wizerunek, promocję i kontakty w mediach społecznościowych. Czy to nie za dużo?
Posłuchaj relacji i dowiedz się więcej:
Nazwa | Plik | Autor |
Artysta a rynek pracy. Konferencja w łódzkiej Akademii Muzycznej | audio (m4a) audio (oga) |
Konferencja potrwa w budynku Akademii Muzycznej przy ulicy Gdańskiej do środy, 14 listopada. Wstęp jest wolny.
WIĘCEJ INFORMACJIOKULTURALNEJ ŁODZI I REGIONIE. SPRAWDŹ TEŻ NASZKALENDARZ WYDARZEŃ. |