Urząd Miasta Łodzi podsumowuje kampanię “Mobilna Łódź”
W ramach kampanii od połowy sierpnia po Polsce jeździł interaktywny autobus z kolorowym jednorożcem. Mobilny punkt odwiedziło kilkadziesiąt tysięcy osób.
Mimo, że reakcje na jednorożca były różne, kampanię można określić jako duży sukces. – Jednorożec, który nie jest może oczywistym symbolem Łodzi, wzmaga jednak zainteresowanie biorąc po uwagę jego formę. Chodziło o to, żeby w wielu osobach pobudzić dyskusję do zapoznania się z tym, co tam mamy – powiedział dyrektor Biura Obsługi Inwestora i Współpracy z Zagranicą, Adam Pustelnik.
Wnętrze autobusu dedykowane było przede wszystkim osobom poszukującym pracy. Podczas wizyt w miastach udzielane były też porady związane z doradztwem zawodowym. – Przedstawialiśmy Łódź jako miasto żywe, kolorowe, a także jako miejsce, w którym można znaleźć ciekawa pracę. Konkurujemy z innymi województwami, koszty życia w łodzi są relatywnie mniejsze. Rynek w Łodzi posuwa się do przodu, odchodzimy od skojarzeń włókienniczych. Łódź to nie tylko produkcja czy logistyka, ale także centra usług wspólnych – dodał jeden z partnerów akcji, Damian Chorąży z ManPower.
Autobus “Mobilnej Łodzi” dotarł do około 30 miast Polski. Koszty kampanii “Mobilna Łódź” przekroczyły milion zł. Przedsięwzięcie było współfinansowane ze środków unijnych.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |