Kilka tysięcy uczestników na Kongresie Przedsiębiorców Polskiego Handlu Detalicznego w Łodzi
Z całej Polski przyjechali pracownicy sklepów franczyzowych i partnerskich, żeby rozmawiać o tym jak konkurować na rynku z wielkimi sieciami sprzedażowymi.

– Bolączką polskiego przedsiębiorcy na rynku detalicznym, czy w innej branży jest podaż pracowników. Kolejne wyzwanie to wciąż mocna ekspansja sieci dyskontowych, które otwierają się w coraz mniejszych miejscowościach i zbliżają się do właścicieli małych sklepów. Ich pojawienie często powoduje likwidację takiego niezależnego sklepu. Kolejny temat to sukcesja – jak zapewnić nieśmiertelność przedsiębiorstwa – mówiKatarzyna Kopaczewska z zarządu Eurocash, organizatora spotkania.
Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu organizowany jest w ramach Akademii Umiejętności Eurocash, kompleksowego programu edukacyjnego wspierającego niezależne sklepy detaliczne.