Sieradzcy licealiści stworzyli gadżet, który może promować miasto
Realizując projekt Akademii Nowoczesnego Patriotyzmu uczniowie II Liceum Ogólnokształcącego imieia Stefana Żeromskiego zaprojektowali grzebień – w nawiązaniu do marki miasta, festiwalu Open Hair i Antoine’a Cierplikowskiego.

Uczniowie z sieradzkiego “Żeromskiego” zaprojektowali i pokazali sieradzanom grzebień. Dla miejscowych to już oczywiste nawiązanie do stworzonej przed dekadą marki miasta – promowania sieradzanina Antoine’a Cierplikowskiego, zwanego królem fryzjerów i fryzjerem królów. To właśnie Cierplikowski pierwszy sto lat temu stworzył kobiecy model krótkiej fryzury – na chłopczycę, czym wówczas zszokował świat, ale wystarczy krótki spacer ulicą dowolnego miasta by przekonać się, że paniom ten pomysł cały czas się podoba.
To wszystko w ramach Akademii Nowoczesnego Patriotyzmu działającej – w ramach – Klubu Jagiellońskiego.
Niebawem sieradzki magistrat zadecyduje, czy wykorzysta przedmiot w promocji miasta oraz czy i jak go modyfikuje. Wytworzony egzemplarzto tylko prototyp.
Posłuchaj relacji naszego reportera:
Nazwa | Plik | Autor |
Uczniowie z “Żeromskiego” stworzyli grzebień promujący miasto | audio (m4a) audio (oga) |

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z SIERADZA I REGIONU |